ik duik in mijn vrije tijd, rememberquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als swarma van zwemmen houdt, met alleen z'n hoofd onderwater mag 'ie t best proberen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh,en die waterballonnen waren nogal fail ja, mevrouw was zelf natter dan ik
aah balenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, weer een tentamen niet gehaald.. Terwijl ik echt dacht dat ik hier een goed cijfer voor zou hebben.. Godver dit jaar nog maar twee vakken gehaald van de acht..
Ik weet echt niet hoe ik dit in augustus moet gaan doen nu
En dan is het ook nog eens de laatste maand hier in NL..
BLEGH
Mja, vriendinnetje van me wat altijd 8en enzo haalt had nu ook "maar" een 6,5 dus ze zullen wel gewoon heel streng geteld hebben ofzo..quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Mikkie het volgende:
Balen Yashi! Misschien even contact opnemen met de docent wat nu handig is?
Als je niet te groot bent is een souterrain best goed te doen volgens mij. Je moet alleen niet al te daglichtafhankelijk zijn, want dat heb je gewoon weinig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef morgane het volgende:
Ik heb dubbele ijslolly's in de vriezer
Iemand ervaring met het wonen in een studentenkamer in een kelder met raam? verder is 17m2 voor 250e echt niet duur.
Ja vind ik ook, en vanwege mijn lengte voelt zoiets al gauw klein aan, maar goed... ken ook genoeg mensen die er prima mee uit de voeten kunnenquote:
Ik geef werkelijk geen fuck om zwemmen, maar nu zou het toch wel heerlijk zijn. Goffedomme wat is het warm hier.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het bad is nog best koudMaar wel verfrissend
Hier geen pui, geen zonnescherm, en wel de zon de hele dag vól op de ramenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef morgane het volgende:
Hier is het best goed te doen, schuifpui naar het dakterras helemaal open en zonnescherm naar benedenzo maar eens een ijsje pakken, al zet ik daar mijn studie-ontwijkend gedrag alleen maar mee voort
En je moet niet te vaak van die enorme stortbuien hebben zoals afgelopen weekend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je niet te groot bent is een souterrain best goed te doen volgens mij. Je moet alleen niet al te daglichtafhankelijk zijn, want dat heb je gewoon weinig.
Goed punt. Hoewel zo'n bui op dit moment best wenselijk isquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef -0- het volgende:
[..]
En je moet niet te vaak van die enorme stortbuien hebben zoals afgelopen weekend.
Heb ik al gedaan, maar daar kun je geen hele middag op teren hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef morgane het volgende:
Ai, dat klinkt zwaar waardeloos jaaai.gif! Waarom ben je nog geen milkshake gaan halen dan?
Kom gezellig mee hier bier drinken en tv kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef SLP_ het volgende:
oh god wat is het vies benauwd.
ik heb nergens zin in verveel me dood
ja hallo, we hebben lekker koud bier, een ventilator, een 37" lcd en een mediacentre waarop je alles kan kijken wat je kleine puber hartje begeertquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef SLP_ het volgende:
neuh heb geen zin om te fietsen en er is niets op tv
hmm ik heb liever wijn dan bierquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja hallo, we hebben lekker koud bier, een ventilator, een 37" lcd en een mediacentre waarop je alles kan kijken wat je hartje begeert
ik wordt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
hmm ik heb liever wijn dan bier![]()
en ik wordt verkouden van ventilators
sorryquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik wordt?
Ja sorry, nu mag je niet eens meer komen
oke oke, het is je vergeven omdat je nog zo jong bentquote:
he over een paar maandjes ben ik volwassen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke oke, het is je vergeven omdat je nog zo jong bent
Oja, en tegen mij wilde je niet hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net ff een collega van de squashbaan getimmerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |