En daar moet je dan iemand voor vrágenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
Nou het grappige is dat ik alleen verbrand ben op de plek waar ik me niet fatsoenlijk kon insmeren... Nu maar slapen!
je kwetst mequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht al toen ik zag dat jij gepost had... 'is 't nog geen kleine meisjes bedtijd'?
lezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo ook maar eens. Veel te warm om al te slapen, maar dan ga ik wel een beetje lezen ofzo...
Beetje koud hequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en het zwembad ziet er zo lekker uit alhoewel ik gisteravond al wel voelde dat het heel niet zo warm is.. Maar het ziet er wel mooi uit zo
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, wie ga je dit jaar eigenlijk versieren op het tuinfeest
Is ie tegenover jou al uit de kast?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
hier, kun je 'm leuk versieren:
[ afbeelding ]
Hij gaat nog een keer voor jouquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, wie ga je dit jaar eigenlijk versieren op het tuinfeest
vooral postenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwuhahha ik heb een zakje met waterballonnen gevonden gister en blijkt dat ik ze meegenomen hebdus nu zit ik met smart te wachten tot Ib thuiskomt
oh, dat was nu. Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tentamen O&T dus die zal geen Pc meer tegenkomen
voorspelbaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh,en die waterballonnen waren nogal fail ja, mevrouw was zelf natter dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |