Nee inderdaad.. maar 3000 moet je toch zeker wel op rekenen, als je echt wilt lukt het misschien zelfs nog wat goedkoper maar niet iedereen heeft zin om op een 20 jaar oude motor te rijden. Je kunt het kwa motor en kleding natuurlijk allemaal zo duur maken als je zelf wilt.quote:
Daar heb ik me ook enorm aan geërgerd bij lessen:quote:Op maandag 20 juli 2009 22:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Verder vind ik wel dat dat hele 'rijles' idee een hoop twijfel oproept die je normaal niet hebt.. pak ik hier de rechterrij bij het stoplicht, zoals ik normaal zou doen als ik de weg niet ken en verwacht er af te moeten, of pak ik de kortere rij links etc. Of vandaag op de snelweg, ingevoegd, ik zie instructeur achter me opschuiven naar de 2e baan en zie m in mn dode hoek verdwijnen.. dus ik wacht en vraag me af wat ie nou wil 1 hij wil er snel langs naar de andere lesser.. 2 hij kijkt of ik wel oplet (hij heeft al een paar keer laten zien 'als ik hier ga staan/rijden' kun je me dus onmogelijk zien)) 3 hij doet het niet bewust. Dus ik wacht nog even.. nouja vermoedelijk dat 3e want hij snapte niet waarom ik niet ging..
Dat sloeg niet op jou hoor die 20 jaar oude motor in de post hierboven, daar is niets mis mee, het is gewoon een keuze (die goekoper is als een 5 jaar oude motorquote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah, dan kom je aardig overeen inderdaadBen zelf bezig met mijn motor van metallic zwart (met krasjes en deukjes) naar knaloranje te spuiten (yamah fz750).. En dan in september mijn rijbewijs halen
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed waarom ze dat op die manier doen.. waarom laten ze jou niet het initiatief nemen om te gaan opschuiven, en gaan ze pas tegelijk met jou. Dat ze je in het begin (met de avb lessen enzo) zo veel mogelijk 'afschermen' kan ik begrijpen. Vind het altijd een beetje pushy overkomen.. ik snap zelf ook wel dat ik niet achter deze auto wil blijven hangen, en natuurlijk had het 2 seconden sneller gekund maarja ik probeer gewoon netjes te kijken zoals ze willen dat je het doet, logisch dat hij dat allemaal veel sneller kan, maar waarom moet ie dat ook steeds doen? Of is dat toch nog een stukje afschermen en word dat minder, met het examen als er een auto achter je aanrijd zal die examinator dat immers ook niet doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:58 schreef SillyWalks het volgende:
-Gaat ie op de snelweg links achter me hangen... dus wacht ik tot ie er langs is anders kaffert ie me uit dat ik niet zo maar naar links moet opschuiven.... nee hoor, kaffert ie me uit dat ik de auto voor me niet inhaal.
42 goed, 8 fout.quote:
Ieder zijn eigen financiele plaatje hequote:Op maandag 20 juli 2009 23:01 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op jou hoor die 20 jaar oude motor in de post hierboven, daar is niets mis mee, het is gewoon een keuze (die goekoper is als een 5 jaar oude motor) Mooie motor wel
en mooi oranje is niet lelijk zullen we maar zeggen
Zelf vind ik stiekem gpz 500 s (kawa) wel interessant.. maar interwebz zegt dat die aardig zeldzaam zijn
Maargoed k ga eerst maar volledig voor dat rijbewijs, daarna ga ik wel eens serieus kijken
nog 10 nachtjes
Klopt, ik dacht er laatst nog aan.. Als ik nu een miljoen winquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Robin__ het volgende:
projectjes zijn altijd leuker dan iets kant en klaar kopendes te leuker als t eenmaal klaar is.
imho dan
Ik ga over een week 2 weken op vakantie en pas daarna me 1e les voor AVD.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom nog (bijna) 2 maanden wachten voor je AVD?
Iemand?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:51 schreef oshiro het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met motorrijlessen als ze al rijervaring hebben met rijden? Ik doe nu een kleine 15 jaar aan motocross, en ik ben benieuwd of dat positief of negatief uitpakt. Bij autorijlessen was het niet bepaald een zegen namelijk
Volgens mij gaat je dat nog vies tegenvallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |