Dankje! Ik moet over een week, dinsdag dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Succes lonaa, volgende week moest je ergens toch? Het grootste deel van de vragen zijn weggevertjes, moet je de voetganger op het zebrapad voor laten gaan.. natuurlijk. Persoonlijk zou ik in ieder geval het boek 2x doorlezen, maar met name de lijst met alle borden zou ik goed doornemen. De eerste keer, met autoexamen vond ik het best pittig. Neem ook goed door hoe je kunt zien of iets binnen of buiten de bebouwde kom is. Dat komt sowieso terug als vraag opzich of als vraag over parkeren. Als je er even serieus voor gaat zitten moet het allemaal best wel lukken
Ok dan weet je wel aardig wat je kunt verwachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet over een week, dinsdag dus.
Borden ben ik ook gewoon aan het oefenen als ik op de fiets zit of bij iemand in de auto zit
Verder ben ik nu voor de tweede keer mn boek aan het doorlezen, en heb al redelijk wat proefexamens gedaan.
Hahaha, handig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Robin__ het volgende:
Ok dan weet je wel aardig wat je kunt verwachten![]()
Weet niet of je er die site uit de OP voor gebruikt, daar had ik er ook 1 gemaakt maar daar zat gewoon een fout in'is dit een autosnelweg' en dan zag je een of ander kruispunt/splitsing, met daarbij zo'n groen ding met witte strepen. Site zei nee.. terwijl dat ding toch echt alleen bij splitsingen van autosnelwegen zou moeten voorkomen
Prachtig weer, niet te warm, geen laagstaande zon, geen spits. Moet te doen zijn!quote:
Bedankt allemaal, ik ga mijn best doe...het weer is iigquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef Robin__ het volgende:
succes!
Hoelang ben je nou daadwerkelijk aan het rijden met het examen? Langer als met de auto (25 minuten nadat we naar buiten gingen stond ik weer binnen bij het cbr toen iig) of ook een rit van ongeveer 20 minuten?
Ik heb het zelf lekker laten zitten, hoe minder afleiding hoe beter en heb geen idee hoe ze daar tegenover staan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef ForumGek het volgende:
Trouwens, raden jullie mij aan om andere motorrijders te groeten tijdens het examen? Heb het tijdens lessen wel regelmatig gedaan, lijkt me wel goed toch?
Onbeleefd om niet te zwaaien? Ga maar eens op een mooie zomerdag een stukje rijden, na 3 groepen motorrijders en 26 individuele motorrijders heb je er echt wel genoeg van hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef Robin__ het volgende:
Misschien teruggroeten.. maar ik zou het ook gewoon laten denk ik..
Ergste wat dan kan gebeuren is dat ie er achteraf een grap over maakt, dat het onbeleefd is om niet te groeten, als je wél geslaagd bent
Weer terug, maar helaas niet geslaagd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Onbeleefd om niet te zwaaien? Ga maar eens op een mooie zomerdag een stukje rijden, na 3 groepen motorrijders en 26 individuele motorrijders heb je er echt wel genoeg van hoor![]()
Groeten kan ook met je hand aan het stuur hoor, gewoon een paar vingers omhoog is meer als voldoende. Maar bij een examen zou ik zelf andere dingen aan mijn kop hebben, die motorrijder zal je echt niet achtervolgen om verhaal te halen waarom je niet zwaaide.
Waarom typ ik dit verhaal eigenlijk? Waarschijnlijk dat ForumGek nu alweer terug is bij het CBR
Balen. Volgende keer je gewoon helemaal niet met groeten bezighouden, komt het helemaal goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef ForumGek het volgende:
Weer terug, maar helaas niet geslaagd.
*knip*
over het groeten had ik besloten alleen terug te groeten, d.m.v. vingertje omhoog maar gewoon handen bij het stuur. Maar niemand tegen gekomen![]()
het kost alleen wel centjes...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:24 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Balen. Volgende keer je gewoon helemaal niet met groeten bezighouden, komt het helemaal goed
En ach, zo'n drama is lekker lessen nou ook weer niet...
Dat had ik idd gehoord maar in de praktijk word ik (naked bike) gegroet door zowel de supersports als toch een groot deel van de chopper-rijders. Alleen zie ik bij die laatste groep het vaak heel laat omdat ze zo achterover zitten en de zwarte leren handschoenen wegvallen tegen de zwarte leren jasquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over het algemeen worden alleen nog soulmates begroet. Racers met felgekleurde leren pakken en toerders met zwarte Kevlar jassen begroeten elkaar niet als het druk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |