Wacht even hoor.quote:
Sziget!quote:
Ah, vanavond even langs dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef 3keernix het volgende:
Ik wil bier!
Bier mét Patatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Juicyhil het volgende:
Patat.
Pils met friet.quote:
Ik hoop dat rivieren overstromen in de richting van het zuidenquote:
Doodsverwensing, ban!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop dat rivieren overstromen in de richting van het zuiden
Als ie zorgt dat ie blijft drijven gaat ie niet dood hoor.quote:
Ik woon niet in het zuiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop dat rivieren overstromen in de richting van het zuiden
Hongerdood.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ie zorgt dat ie blijft drijven gaat ie niet dood hoor.
Waarom zeg je dan friet he?quote:
Dat heb ik zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gefeliciteerd Gupje!
En nu heb ik vet zin in Spaghetti!
Nee, het is: Centraalquote:
Omdat daarom!quote:
Wanneer gaat kurk de pijp uit,, hij heeft er ook al zeker 30 sinds zijn laatste ban..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef dagdag het volgende:
boh sinds mijn ban 23 notes gehad en nog geen strafbankje
FAILquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
Gisteren even de laatste restjes post opgehaald, bij mijn vorige adres, er lagen in totaal 10 stuks post.
Waarvan 6 stuks van onze vrienden centraal justitieel incassobureau
Blijkt dat ik 6 x geflitst ben in 5 dagen tijd. Godverdomme
Ze moeten een auto uitvinden die maar 120 rijd waar je 120 mag en 50 waar je 50 mag enzo
mjah nogal hé?quote:
Hoeveel was het dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah nogal hé?
Bij elkaar opgeteld, toch erg zonde van mijn centennouja eigen schuld dusjah
Kanker, hoeveel ben je totaal kwijt nu?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
Gisteren even de laatste restjes post opgehaald, bij mijn vorige adres, er lagen in totaal 10 stuks post.
Ze moeten een auto uitvinden die maar 120 rijd waar je 120 mag en 50 waar je 50 mag enzo
Houd je dan gewoon aan de regels faalhaasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
Dat heet zelfdiscipline.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
Niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Spaghetti is vies
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mn ipod is nu definitief stuk![]()
Shit, nu moet ik een nieuwe kopen... Wat erg...
Ha-Haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je hebt 'm in gaten gestopt waar ze niet heuren?
God, breng dat ding maar langs, ik maak hem wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gooi em wel door de brievenbusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
God, breng dat ding maar langs, ik maak hem wel.
Hij is vastgelopen in gaten waar 'ie niet heurt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wel. Kijk het vies zijn op dat bord danquote:
Je moet gewoon zelf fatsoenlijk rijdenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
God, breng dat ding maar langs, ik maak hem wel.
iPod.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik wilde het niet zeggen, maar hij wil die vieze spelletjes van hem op jou uitproberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi em wel door de brievenbus
Als je maar niet naar het midden van je auto leunt met een kankershaggerijnige smoel met petje en riololuitlaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf fatsoenlijk rijdenZo moeilijk is dat niet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is vastgelopen in gaten waar 'ie niet heurt?
Ai, gynaecoloog misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Méhhh
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel. Kijk het vies zijn op dat bord dan:
[ afbeelding ]
Wat heb jij voor mp3speler?quote:
En waar moet ik hem daarna terugdeponeren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi em wel door de brievenbus
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen, maar hij wil die vieze spelletjes van hem op jou uitproberen
hij pm'de mij ook al
ranskees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik zit gewoon normaal met mijn linkerarm leunend op het portier, en rechter arm vaak rustend op de handrem/pook. Inclusief stoere zonnebril natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je maar niet naar het midden van je auto leunt met een kankershaggerijnige smoel met petje en riololuitlaat.
Ik mag een petje want ik heb een cabrio en anders waaien mijn wilde lokken voor mijn ogen.
Sansa e260!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor mp3speler?
Of helemaal niets?
Jaahaa, ik ben nu eerst mijn kamer op aan het ruimen, daarna kom ik we even langs.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij doet het nu wel, maar ik krijg hem niet uit ...
Een iPod is beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Sansa e260!Niet duur en hij doet gewoon wat 'ie moet doen.
Traumaquote:
Daarvoor had je ook naar Sziget gekund. Tja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon normaal met mijn linkerarm leunend op het portier, en rechter arm vaak rustend op de handrem/pook. Inclusief stoere zonnebril natuurlijk![]()
De 6 boetes samen waren iets meer dan 400 euroeen behoorlijke som
Voor P?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaahaa, ik ben nu eerst mijn kamer op aan het ruimen, daarna kom ik we even langs.
Ja, dat zei ik gisteren toch al.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor P?![]()
Anyway ik ga naar Wberg![]()
OV ...
Ziet er niet slecht uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Sansa e260!Niet duur en hij doet gewoon wat 'ie moet doen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaahaa, ik ben nu eerst mijn kamer op aan het ruimen, daarna kom ik we even langs.
Een Smart dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef jagga het volgende:
Miisschien moet ik maar een ford Ka kopen ofzo, zo'n kreng iig die niet harder wil dan toegestaan, of gewoon zo'n rammelkast, dat als je harder rijd dan 120 je bang bent dat hij uit elkaar trilt/dondert
Ik had 'm toentertijd voor 79 euro.quote:
HIJ DOET HET WEL!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren toch al.
Bwhehe, sterkte met het ov zonder muziek.
Voor de prijs had je het niet hoeven laten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had 'm toentertijd voor 79 euro.(En voor twee euro duurder zat er ook een FM-radio bij, maar daar kwam ik later pas achter.
)
Ik weet wel een manier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HIJ DOET HET WEL!
Ik krijg hem alleen niet meer uit.
iPod is voor mensen die per se hip willen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de prijs had je het niet hoeven laten...
Die ipod kostte 249 euro (in 2005).
Ik zei uit, niet eruit...quote:
Smart gaan eigenlijk nog best hard, voor de kutdingen dat het zijnquote:
Ik ben heul niet hipquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
iPod is voor mensen die per se hip willen zijn.
Ja klopt, maar ik vind ze bij 80 km al bijna klinken alsof ze uit elkaar vallen ..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Smart gaan eigenlijk nog best hard, voor de kutdingen dat het zijnlekker wendbaar ook enzo
Had ik bewust een 1.5 gekocht omdat ik eerst zoveel boetes kreeg, krijg je dit
De laatste maanden was het steeds raak trouwens, na een snelle optelsom kom ik op 23 boetes in de afgelopen 4 maanden_!
23?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Smart gaan eigenlijk nog best hard, voor de kutdingen dat het zijnlekker wendbaar ook enzo
Had ik bewust een 1.5 gekocht omdat ik eerst zoveel boetes kreeg, krijg je dit
De laatste maanden was het steeds raak trouwens, na een snelle optelsom kom ik op 23 boetes in de afgelopen 4 maanden_!
dat moet ik thuis nakijkenquote:
Voor op vakantie heb ik ooit dit ding gekocht:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ie in m`n zak zit kunnen mensen inderdaad zien dat ik hip ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
ik dacht 150quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
130 -140 euro voor bellen in de auto
Bel zelf liever handsfree.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht 150maakt niet zoveel uit want tis duur zat
ik ook, maar mijn telefoon is kapot en mijn nieuwe past er niet inquote:
Maar waarom dan zoveel geld betalen voor een ding dat vaak toch zo duur is vanwege de looks, en terwijl er ook veel goedkopere en net zo goed functionerende mp3-spelers op de markt zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heul niet hip![]()
Hippe mensen![]()
Moest wel eerst uitvogelen hoe dat stomme itunes werkte ..![]()
Dat was zeker een soort intelligentietest.
Of je neemt op en zet em op speaker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ook, maar mijn telefoon is kapot en mijn nieuwe past er niet inen ik ben te lui om het te verwisselen
Op die site stond 0,5 liter voor 1,50, maar dat is nog beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
HE zotte hoor dan, 0,6 liter bier is daar fucking 1,60 euro
Lach maar, maar volgens mij ben jij hier diegene die nog maagd is.quote:
Gister was er zo'n soort discussie over clitpiercings.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ie in m`n zak zit kunnen mensen inderdaad zien dat ik hip ben.
Een discussie in KLB?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister was er zo'n soort discussie over clitpiercings.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op die site stond 0,5 liter voor 1,50, maar dat is nog beter.
[..]
Lach maar, maar volgens mij ben jij hier diegene die nog maagd is.
/inkopper
Zal wel in sex zijn geweest.quote:
Hij was te mooi om hem niet te maken.quote:
Net pas wakker?quote:
Nee, het was hier in de SCquote:
Wel hendig, zo`n uitkering.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
als je laat naar bed gaat word je ook laat wakker he
idd, en zeker als die nog meer opbrengt dan jij verdient in een maand hard werkenquote:
Ik geloof niet dat ie 1500 euro opbrengt per maand hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, en zeker als die nog meer opbrengt dan jij verdient in een maand hard werken
maar nee, ik heb gewoon vakantie
FP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik post ook weer eens wat op de FP hoor. Twee reacties
je post onder ''redactie''quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik post ook weer eens wat op de FP hoor. Twee reacties
ANP berichten moeten zoquote:
FOK! heeft een abonnement voor een x aantal berichten per dag, die mogen ze publiceren. Ik weet niet of ze herschreven moeten worden, maar goed ANP die eist dat je Redactie erboven zet ipv je eigen naam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
mogen die ook niet herschreven worden dan ofzoleg t eens uit, wel interessant
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
FOK! heeft een abonnement voor een x aantal berichten per dag, die mogen ze publiceren. Ik weet niet of ze herschreven moeten worden, maar goed ANP die eist dat je Redactie erboven zet ipv je eigen naam.
Ga misschien ook nieuwsposter worden he
tnxquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoiets ja.
FOK heeft inderdaad een abo op DAG en ANP feeds. Dat is voor een bepaald aantal nieuwsberichten per dag, ik dacht zo'n 60. Als we daar overheen gaan moet er extra betaald worden. Daarom (her)schrijven veel crewleden deze berichten (zodat ze niet meetellen) of zoeken ze elders naar nieuws. Boven ANP en DAG berichten komt automatisch 'Redactie' te staan. Alles wat herschreven is draagt de naam van desbetreffend crewlid.
ah jij was het dusquote:
Redactiequote:
quote:
Het is gewoon vies. Net zoals macaroni bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kun je spaghetti nou niet lekker vinden
Ah ze hebben het verhoogd, nou dat kan ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht 150maakt niet zoveel uit want tis duur zat
Weet ik ook eindelijk hoe IQM er uitzietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is gewoon vies. Net zoals macaroni bijvoorbeeld.
Wat zal jij lekker wakker zijn geworden..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
als je laat naar bed gaat word je ook laat wakker he
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zal jij lekker wakker zijn geworden..
TEH klamheid...
Macaroni is ook lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is gewoon vies. Net zoals macaroni bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weet ik ook eindelijk hoe IQM er uitziet
Altijd gedacht dat het een soort Emimichje was, maar het blijkt een dikke neger met een feestmuts te zijn
Zat vandaag ook weer in zo'n 'hondenkop-trein' (stoptreinen) zonder airco...quote:
De KLB zomerhit vrolijkt je vast wel opquote:
De augurken vind je niet raar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
Macaroni met gebakken ei?
quote:
Bah,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat vandaag ook weer in zo'n 'hondenkop-trein' (stoptreinen) zonder airco...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De KLB zomerhit vrolijkt je vast wel op
Neuh. Doen wij ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De augurken vind je niet raar?
1.5 uur in een trein? Hùùù!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Bah,
ik moet straks ook weer tijdens de spits zo'n anderhalfuur uur in de trein zitten
Gelukkig stap ik vroeg in het traject in, zodat ik wel een zitplek heb!
[..]
Opbokken met je dagdagonzin!
Ik weetquote:
Vandaag je medicijnen vergeten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
Een hoorntje, natuurlijk. Geen bakje. Dat vind ik zo vervelend. Nee, doe mij maar een ijsco met twee bollen in een hoorntje. Ja, hier opeten.
Ellebogenwerkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Bah,
ik moet straks ook weer tijdens de spits zo'n anderhalfuur uur in de trein zitten
Gelukkig stap ik vroeg in het traject in, zodat ik wel een zitplek heb!
[..]
Amerikaanse Zotheden...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef Zotheid het volgende:
Mensen zonder airco thuis.
Dan vraag je er ook wel een beetje om.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef Zotheid het volgende:
Kut, P is klaar met werken. Snel even douchen... Dag schatjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik heb een reistijd van 3 uur, ik ben zieligerquote:
Toch vreemd. Ik heb dat altijd al gedacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weet ik ook eindelijk hoe IQM er uitziet
Altijd gedacht dat het een soort Emimichje was, maar het blijkt een dikke neger met een feestmuts te zijn
quote:
Toevallig trek ik net een blikje openquote:
Knolhobbelen... noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja ik ga knolhobbelen en verder verbranden...
het is op zich best goed bedacht...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Knolhobbelen... noemen ze dat zo tegenwoordig.
Nee.quote:
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:
Nee, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
zeg eens dat ik onkruid moet gaan trekken...?
Je moeder is lelijk. En jij ook, want Emimich is je pa.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Foksilver is lelijk. Net als jullie.
Het is wel lelijk ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Foksilver is lelijk. Net als jullie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moeder is lelijk. En jij ook, want Emimich is je pa.
Daar hebben jullie me.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is wel lelijk ja!
Je mag me lelijk vinden, ik ben gelukkig geen dikke neger met een feestmuts
Ga eens onkruid trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
zeg eens dat ik onkruid moet gaan trekken...?
Zeker weten doe ik het niet.quote:
Bier in blik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toevallig trek ik net een blikje open
quote:
quote:You're so beautiful
like a...tree
or a high class prostitute
(you're so beautiful)
You could be a part time model
but you'll probably still have to keep your normal job
(a part time model)
spendin part of your time modelin..
and part of your time next to me.
mijn zusje heeft dezelfdequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Spaghetti Carbonara!
Ik heb vandaag trouwens lekker Birkenstocks gekochtlaat het bashen beginnen:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mijn zusje heeft dezelfdealleen een iets zwartere zool ondertussen hahaha
* Breathtaking hapt..quote:
Nee johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
k kende het merk helemaal niet, dacht dat het een goedkopen spinnof van bikkenberg was ofzo
M'n vriendin heeft die ook, dus tsja...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Spaghetti Carbonara!
[ afbeelding ]
Hmhm kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft die ook, dus tsja...Wel raar dat ze opeens hip zijn? Weet zeker dat die jaren geleden als "OH MIJN GOD, DAT DRAAG JE TOCH NIET!" werden gezien.
Alleen maar van die ma Flodder figuren toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft die ook, dus tsja...Wel raar dat ze opeens hip zijn? Weet zeker dat die jaren geleden als "OH MIJN GOD, DAT DRAAG JE TOCH NIET!" werden gezien.
M'n moeder had ze ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen maar van die ma Flodder figuren toch?
Dit dus inderdaad. Tegenwoordig staat er serieus een rij voor die winkels. Ik heb het al een aantal keer van dichtbij mee mogen maken. Vrouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt, mijn beeld van je!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Spaghetti Carbonara!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
godverdomme, ik zit echt al een kwartier op de vorige pagina te F5en. Wat een mongool ben ik toch ook.
*kras*kras*
Hm, hier stond geen rij hoor, maar ze waren dan ook niet in de uitverkoop ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Tegenwoordig staat er serieus een rij voor die winkels. Ik heb het al een aantal keer van dichtbij mee mogen maken. Vrouwen.
Ssssht, ik moet mijn ware identiteit geheim houden!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Kees?! Ben jij het?
[ afbeelding ]
Wat is jouw beeld van mijn dan liefjequote:
Ik moet zeggen dat ik ze niet eens zo lelijk vind. Bij sommigen staan ze zelfs leuk. Maar het is gewoon merkwaardig hoe raar de mens soms in elkaar zit als het gaat om mode. Blijkbaar is iets opeens wel mooi als de massa het begint te dragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Tegenwoordig staat er serieus een rij voor die winkels. Ik heb het al een aantal keer van dichtbij mee mogen maken. Vrouwen.
Hoe refresh je op de Mac? Daar ben ik nog steeds niet achterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak, maar dan niet F5.![]()
Noem eens niet iedereen liefje, schat!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ssssht, ik moet mijn ware identiteit geheim houden! [ afbeelding ]
[..]
Wat is jouw beeld van mijn dan liefje?
Dat van geil wijf, die slippergevallen doen daar wel iets aan af moet ik zeggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ssssht, ik moet mijn ware identiteit geheim houden! [ afbeelding ]
[..]
Wat is jouw beeld van mijn dan liefje?
Appeltje + R.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe refresh je op de Mac? Daar ben ik nog steeds niet achter!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ze niet eens zo lelijk vind. Bij sommigen staan ze zelfs leuk. Maar het is gewoon merk-waardig hoe raar de mens soms in elkaar zit als het gaat om mode. Blijkbaar is iets opeens wel mooi als de massa het begint te dragen.
Appeltje+R. Dat weet ik zelfs, Apple-noob.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe refresh je op de Mac? Daar ben ik nog steeds niet achter!
Is ook raar ja, ik vind het eigenlijk wel jammer dat iedereen ze heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ze niet eens zo lelijk vind. Bij sommigen staan ze zelfs leuk. Maar het is gewoon merkwaardig hoe raar de mens soms in elkaar zit als het gaat om mode. Blijkbaar is iets opeens wel mooi als de massa het begint te dragen.
Noem eens niet iedereen schat, liefje!quote:
Ik heb ook 20 paar hoge hakken staan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat van geil wijf, die slippergevallen doen daar wel iets aan af moet ik zeggen
Kijk, dat klinkt al stukken beterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 paar hoge hakken staan?
Als niemand ze zou hebben, had jij ze wellicht ook minder graag gewild. Je kan het ontkennen, maar ik denk dat het onbewust wel meetelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook raar ja, ik vind het eigenlijk wel jammer dat iedereen ze heeftmaar ik moet toch slippers hebben weet je.
Sorry, snoes.quote:Noem eens niet iedereen schat, liefje!
Dankjequote:
Niet zo gefrustreerd liefje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Appeltje+R. Dat weet ik zelfs, Apple-noob.
Ik wil je liefje niet zijn als jij iedereen liefje noemt! (U)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje
En 'Appeltje' bestaat niet eens, ik dacht altijd dat het een soort geheim knopje was met een appel erop maar dat valt tegen! Al vind ik dat command ook wel geil
dan voel ik me heel machtig, zo van, kijk mij hier even bevelen geven dan!
![]()
[..]
Niet zo gefrustreerd liefje.
Vreemd he, ik heb momenteel ook geen F5 en toch noem ik het F5en.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak, maar dan niet F5.![]()
Ik ben praktisch meerderjarig hoor.quote:
Natuurlijk telt dat wel mee jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Als niemand ze zou hebben, had jij ze wellicht ook minder graag gewild. Je kan het ontkennen, maar ik denk dat het onbewust wel meetelt.
[..]
Sorry, snoes.
Dat wilde je toch allang niet meer, het was toch uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil je liefje niet zijn als jij iedereen liefje noemt! (U)
Al lang!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wilde je toch allang niet meer, het was toch uit?
Ja, dat houdt nog in dat je ongeveer 12 jaar jonger bent dan ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben praktisch meerderjarig hoor.
[..]
Natuurlijk telt dat wel mee jadat ontken ik niet hoor.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje
En 'Appeltje' bestaat niet eens, ik dacht altijd dat het een soort geheim knopje was met een appel erop maar dat valt tegen! Al vind ik dat command ook wel geil
dan voel ik me heel machtig, zo van, kijk mij hier even bevelen geven dan!
![]()
[..]
Dit is de bejaarden SC. Alleen vinden al die jonkies dat ze ook het recht hebben hier te posten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat houdt nog in dat je ongeveer 12 jaar jonger bent dan ik
Ik voel me oud, misschien moet ik de bejaarden-SC maar eens opzoeken
Slechte zaak Frederik, slechte zaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreemd he, ik heb momenteel ook geen F5 en toch noem ik het F5en.
OMG, then you're like, 40!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is de bejaarden SC. Alleen vinden al die jonkies dat ze ook het recht hebben hier te posten.
Sorry Trudy!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Slechte zaak Frederik, slechte zaak.
Tot zo Frederik, het eten is al bijna klaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry Trudy!Scheer & Foppen, dat is pas een slechte zaak.
Nu ga ik naar huis.Hou van je, Trudy
Als ik dat had gewetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Al lang!
En ja, maar ik wilde het vanochtend weer aan maken. Laat nu maar zitten.
Nog nergens geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
Waar staat eigenlijk wie die piemelshirts heeft gewonnen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel grappig, de mensen in mn omgeving zijn over het algemeen altijd wat ouder geweest dan ik, dan voel je je automatisch jongquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog nergens geloof ikik wilde de stemmen tellen maar ik ben te lui
..
[..]! Pwnd
!
Paardrijden.. dan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Knolhobbelen... noemen ze dat zo tegenwoordig.
Uhuh!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op sommige toetsenborden staat er wel echt een appeltje.![]()
Appel-toetsenborden.quote:
Eigenlijk had je er nog eens stukje uit moeten bijten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Al die moeite die ik doe voor jou en m'n grapjes.
Lol, whut?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
ALS JE DEZE POLL NIET INVULT, STERFT ER EEN AIDSNEGERTJE IN AFRIKA!!!
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat doe jij het liefst?
Je hebt gestemd op: Gniffelen
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat doe je het liefst?
Je hebt gestemd op: Frunniken
Rip-off.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Poll: Wat doe je het liefst?Hinniken Punniken Frunniken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb gewoon geklikt zonder te kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet dat er mensen stemmen
Al heb ik zelf ook gestemd bij die andere poll
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Iehw, m'n zusje heeft luizenen nu m'n moeder ook, maar m'n broertje weer niet, en ik weet het niet
dus ik ga zo naar één van de luizenmoeders van m'n zusje's basisschool
m'n hoofd jeukt, ik ben gedoemd.
En ik heb verdomme altijd een luizenvrij leven gehad!
quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je hoort dat iemand luizen heeft, krijg je vanzelf jeuk
Is wel een hoop gedoe, alle jassen in de was, knuffels, beddegoed
veel werk (alles weet ik hoe lang in afgesloten plastic zakken of in de vriezer werkt ook)
Smerig wijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Iehw, m'n zusje heeft luizenen nu m'n moeder ook, maar m'n broertje weer niet, en ik weet het niet
dus ik ga zo naar één van de luizenmoeders van m'n zusje's basisschool
m'n hoofd jeukt, ik ben gedoemd.
En ik heb verdomme altijd een luizenvrij leven gehad!
Heh bah nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon je haar eraf scheren BT. Is helemaal zomer 2009.
Die stoelen kleuren echt niet bij elkaar, olijf groen en blauw?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.zv-magazine.be/sfw/anna-kournikova-op-tv
En het is ook duidelijk te zien dat die achtergrond nep isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die stoelen kleuren echt niet bij elkaar, olijf groen en blauw?![]()
JIJ bent olijfgroen en blauw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die stoelen kleuren echt niet bij elkaar, olijf groen en blauw?![]()
Zelfs die Jimmy Kimmel is nep!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
En het is ook duidelijk te zien dat die achtergrond nep isPaupers daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behati.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Allure_ het volgende:Wtf die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behati.
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Allure_ het volgende:
WTF is met haar voorhoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behati.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |