mensen die Bjorn hetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef 4Twenty het volgende:
Trouwens, ik heet Bjørn dus ik krijg alle vrouwen.
Jawel hoor, gewoon string of BB-loosquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:37 schreef Paracelsus het volgende:
Iets vrouwelijkers dan een string dragen bestaat er niet.
spammertjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:15 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
strings zitten supergoed zolang je maar fuckin kwaliteit koopt en niet de shit van de zeeman.
Bjorn Borglelijke tyfusdingen.
Ik draag alleen maar strings van MD
[TK Marlies Dekkers Lingerie
Hey, Bjorn Borg heet toch ook zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:09 schreef Myst08 het volgende:
BB
Mensen die ervoor kiezen omdat anderen dat ook doen
[..]
mensen die Bjorn heten
... en er trots op zijn
Samenvatting: Terechte klacht
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Meh. Vrouwen met bjorn borgs zijn best wel geilisch. Beetje hipster effect en alles.
Ik heb funderwear.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef genakt het volgende:
je hebt ook bjorn bjorg strings hoor
lijkt van de bovenkant op boxer maar is het niet![]()
TS heeft zeker funderware ofzo![]()
Als je een beetje goed zoekt, koop je er voor dat geld gewoon 5 of zo hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
al 40 posts, en nog geen voorbeldplaatjes voorbij gekomen
Hier, zelfgeschoten:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
al 40 posts, en nog geen voorbeldplaatjes voorbij gekomen
Op het VMBO showen ze het elkaar maar al te graag. Daar wisselen ze vaker van sexpartner dan van onderbroek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef Prosac het volgende:
veel geld betalen voor onderkleding wat nauwelijks iemand ziet
Dat is dan ook geen string, maar een hipster.quote:
Ik bedoel dat Bjorn Borgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen string, maar een hipster.![]()
![]()
Hipsters zijn toch wel mooier vaak dan een stringetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen string, maar een hipster.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je eens voor de grap aan het gemiddelde stringetje ruiken
lekker joh!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je eens voor de grap aan het gemiddelde stringetje ruiken
Ik zie liever dit, al dan niet van Bjorn Borg, dan een string. Ik vind een string maar ordinair en vrouwen krijgen er een langwerpige kont van, dit soort broekjes maken alles veel ronder.quote:
Zijn ook niet sexy. Ordinair is eerder het goed woordquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind strings eigenlijk niet zo sexy bij vrouwen.![]()
Van die kanten hipsters wel.
Juistem, jij snapt het knul.quote:
Allebei zo kaal als een biljartlaken !!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef Zaith het volgende:
[..]
Juistem, jij snapt het knul.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte voorbeelden. Maar alsnogirl. Jwz.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allebei zo kaal als een biljartlaken !!!!
dat vind jij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dat weet je niet.
Alleen ik heb er zo weinig aan, ik loop zelf niet echt rond ni een string en bh ofzo. Ik vind het gewoon een dom, verwaand wijf.
toppiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Dan nog, ik weiger alles te dragen wat door dat mens is gecreëerd. Ik blijf wel gewoon bij Calvin Klein.
Marlies Dekkers.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Iets wat jij niet kan betalen.
Het is vooral die hele "stout" hype die er omheen gemaakt is samen metquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef JackHerrer het volgende:
Marlies Dekkers is voor menopauzevrouwen die denken dat ze daardoor sexier zijn en daardoor ook meer aandacht van hun man te krijgen (tevergeefs) die alleen nog flirt met 16 jarige kassameisjes.
tja das minder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral die hele "stout" hype die er omheen gemaakt is samen metHeleen van Rooyen
waar ik me zo aan erger idd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
tja das minder.
vandaag 4 strings en 2BH's gekocht
400 euro kwijt
Mjah ik vind het ook niks met al die touwtjes en dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Marlies Dekkers ronduit ordinair. Het mens zelf, en haar lingerie al helemaal.
[ afbeelding ]
jij wel omdat je geen meid kan krijgen faalneger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Yeah right...
Daar heb ik 2,5 uur sex voor...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Yeah right...
Daar heb ik 2,5 uur sex voor...
Sorry, maar ben het niet met je eens. MD heeft een luxe maar wel sexy uitstraling. Beter dan alles wat je bij livera of hunkemuller oid kunt vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef JackHerrer het volgende:
Marlies Dekkers is voor menopauzevrouwen die denken dat ze daardoor sexier zijn en daardoor ook meer aandacht van hun man te krijgen (tevergeefs) die alleen nog flirt met 16 jarige kassameisjes.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef devlinmr het volgende:
Sorry, maar ben het niet met je eens. MD heeft een luxe maar wel sexy uitstraling. Beter dan alles wat je bij livera of hunkemuller oid kunt vinden.
Ordinair is het zeker niet.
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorlovenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Iets wat jij niet kan betalen.
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mijn menopauziale vrouwwil ook al niks anders meer. Zelfs de bikini is een MD
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.
Heb op dit moment een bikini van Risk gekocht
[ afbeelding ]
Beide.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorloven
Of je verdient erg goed of je hebt ondergoed erg hoog op je prioriteitenlijstje (of beide natuurlijk )
135quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzien
Kost zeker ook een klein fortuin?
¤135 staat eronder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi heur.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.
Heb op dit moment een bikini van Risk.
[ afbeelding ]
(¤135)
Pricelessquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef Zaith het volgende:
[..]
Mooi heur.
Maar een aanrader is om dat alles uit te doen en dan gewoon te gaan zonnen/zwemmen.
Tevens is dat (¤0,- euro).
Nog niet toen ik de post quotequote:
ik heb 28 strings en 26bh's van MD in de kast liggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorloven
Of je verdient erg goed of je hebt ondergoed erg hoog op je prioriteitenlijstje (of beide natuurlijk )
Nou nog wat hippe non-strings.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ik heb 28 strings en 26bh's van MD in de kast liggen.
Shoplifter?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Koop wat hipsters!!!quote:
Ik koop eigenlijk altijd iets uit haar seriesquote:
Dikke care hoeveel het kost. Het blijft overpriced en ordinair.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
jij wel omdat je geen meid kan krijgen faalneger.
En check lekker zelf de prijzen als je het niet gelooft.
Gelukkig zijn er nog andere merken voor mensen die het niet mooi vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dikke care hoeveel het kost. Het blijft Ik vind het overpriced en ordinair.
Zal er vast beter uitzien inderdaad. En daar betaal je geen 100 euro voor een slipje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:46 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog andere merken voor mensen die het niet mooi vinden
Want voor mensen zoals jij is er ook altijd nog de basic shit van Sloggy
Daarnaast is het een mening van jou en geen feit dus ik heb je zin maar aangepast
Moet je zo vaak wisselen van ondergoed danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik wissel 1keer per dag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je zo vaak wisselen van ondergoed dan
Mag ik raden in wat voor sector je werkzaam bent?
quote:
hihi mannen die jaloers zijn om een vrouw die meer verdiend dan een gemiddeld inkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ach boeiend, mijn kleding komt verder bij H&M vandaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouw of man maakt me geen reet uit, ik ben jaloers omdat ikzelf bij het plebs aan de onderkant van de salarisverdeling zit en mijn ondergoed bij de H&M moet kopen, en dan ben ik al luxe bezig
Iedereen heeft wel een verslaving.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Bezuinigen op kleding maar wel met strings lopen van een vermogen
Dat las ik nadat ik gepost hadquote:
idd wat een dom wijf..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Als je op internet moet gaan lopen patsen met de hoeveelheid en prijs van je ondergoed is het wel erg met je gesteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |