Da's toch ook van de debiele dat dat niet eens kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:53 schreef Lastpost het volgende:
Kijk, ik loop met m'n Feyenoord shirt ook niet rond in Amsterdam omdat ik weet dat het gevoelig ligt
En niemand vindt het raar dat een of andere gozer zo maar een meisje een klap geeft?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
Opnieuw is er een meisje aangevallen:
[..]
bron
Tuurlijk, zelfs door m'n overduidelijke Rotterdamse accent heb ik al eens problemen gehad daar in de binnenstad terwijl ik alleen een drankje bestelde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's toch ook van de debiele dat dat niet eens kan.
waar heb jij gelezen dat het marokkanen waren ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef RodeRidderrr het volgende:
Typische voorbeelden van Marokkanenterreur, zoals ongetwijfeld wel bekend bij de meeste autochtone bewoners van de grote steden in de Randstad. Dit soort berichtjes leveren de PVV dus mooi in één klap enkele duizenden stemmen op. Komt er tenminste nog iets goeds voort uit dit soort ellende.
Pagina 9 van dit topic.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar heb jij gelezen dat het marokkanen waren ?
Oh jij denkt nog van niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
Er staat Leidseplein in de TT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vrouwen zwaar mishandeld op Leidseplein #2
quote:Marokkaan schopt Noëlle gebroken voet
Opnieuw vrouw na stapavond afgetuigd
Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.
„Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden”, vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
„De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg.”
Glas
Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. „Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien”, zegt Noelle geschokt.
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. „Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk…”
• Noëlle is nog steeds geschokt door het incident en beweegt zich nu op krukken voort.
„Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen”, meent de Amsterdamse.
Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.
De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen „om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad”, aldus een woordvoerder.
+10 voor Geertquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ze maken het wel erg makkelijk voor Wilders om te scoren.
Zo hard gaat het nu ook weer niet. Maar dit soort akkefietjes leveren toch zo een paarduizend stemmen op.quote:
Mij in principe ook niet. Feit is alleen dat het bijna zonder uitzondering "Finnen" zijn dit dit soort criminaliteit op hun naam hebben.quote:En dan maakt het me niet uit of het Finnen of Nederlanders zijn die dit doen. Minimumstraffen van 10 á 12 jaar voor poging tot doodslag.
Nee, want dan heb je hem ook nog in de bijstand, en dan betalen wij voor hem. In dit geval inderdaad de Wilders oplossing: het land uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Hup, gewoon de knieschijfjes doorschieten bij dat soort tuig, ben je er gelijk klaar mee.
Onzin. Het is oernederlandse folklore die al 40 jaar bestaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:01 schreef RodeRidderrr het volgende:
Mij in principe ook niet. Feit is alleen dat het bijna zonder uitzondering "Finnen" zijn dit dit soort criminaliteit op hun naam hebben.
mooie oplossing wel jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Hup, gewoon de knieschijfjes doorschieten bij dat soort tuig, ben je er gelijk klaar mee.
Neehoor, niet op deze manier.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin. Het is oernederlandse folklore die al 40 jaar bestaat.
Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
scherpe analyse.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:15 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Neehoor, niet op deze manier.
a) gaat het bij de "oernederlandse" variant (laten we zeggen, het "tjoelkeren") nooit om jonge, weerloze meisjes die het slachtoffer zijn
b) worden de slachtoffers bij het tjoelkeren niet benaderd met "pssst meisje" of meer van dat primitieve gereutel dat je toch specifiek uit de mond van zwakbegaafde allochtonen hoort
Alleen aan de slachtofferkeuze en de manier van benaderen kun je al meteen aflezen dat het hier om Marokkanen gaat. En dan neem ik de scooter nog niet eens in beschouwing.
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je hem ook nog in de bijstand, en dan betalen wij voor hem. In dit geval inderdaad de Wilders oplossing: het land uit.
Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:16 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.
Snotver, je hebt me overtuigd. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
Jij denkt dat het bij 100 mocro's blijft? Als je Marokkanen door de knieën gaat schieten ontketen je een Marokkanenopstand. Dan gaan de remmen pas echt los.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kutland is NL toch aan het worden.
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:33 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
en hoe wilde hij dat dan voor elkaar krijgen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:28 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
Die marokkaanse taxichaffeur moet gewoon dezelfde straf krijgen als die marokkaanse aanvaller.quote:
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
Natuurlijk. Gelukkig stikt het bij de politie tegenwoordig ook van de Marokkanen, dus zal de dader vast snel worden opgepakt! (quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
Genoeg tuig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
Waarom zoeken ze deze lui eigenlijk? Om een kopje thee met ze te drinken en een jongerenwerker voor ze aan te wijzen? Bespaar je dan de moeite...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron
[..]
bron
[..]
Deel 1
De politie zoekt dus de daders, inlichtingen zeer welkom. Signalement: twee manspersonen op een scooter
Sure.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Hamilcar het volgende:
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen.
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.quote:Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Sure.Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
[..]
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
Wat bedoel je dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:11 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |