abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70639045
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:53 schreef Lastpost het volgende:
Kijk, ik loop met m'n Feyenoord shirt ook niet rond in Amsterdam omdat ik weet dat het gevoelig ligt
Da's toch ook van de debiele dat dat niet eens kan.
pi_70639513
Treurig dat er alloch- en autoch Tokkies rondlopen die sowieso vinden dat vrouwen het uitlokken en dat geweld niet automatisch af te keuren is in zo'n situatie.

Het probleem is niet 'uitlokking', het probleem is een combinatie van een kort lontje gecombineerd met een fragiel ego.
pi_70639520
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
Opnieuw is er een meisje aangevallen:
[..]

bron
En niemand vindt het raar dat een of andere gozer zo maar een meisje een klap geeft? Mijn God zeg, wat denkt die kkmongool wel niet? Dat hij gewoon maar iedereen kan meppen die hij wil? Persoonlijk heb ik er geen problemen mee als dergelijke lieden het leven laten, en wel direct.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:09:40 #254
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70639561
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:45 schreef Modus het volgende:

[..]

Da's toch ook van de debiele dat dat niet eens kan.
Tuurlijk, zelfs door m'n overduidelijke Rotterdamse accent heb ik al eens problemen gehad daar in de binnenstad terwijl ik alleen een drankje bestelde.
Maar misschien komt het doordat ik zelf nogal fanatiek supporter ben van eerder genoemde club, dat ik daarbij wel extra oppas met de dingen die ik zeg, doe en draag in die stad.
Al zou het natuurlijk gewoon zo moeten zijn dat ook dát gewoon kan, het blijft natuurlijk gewoon maar een spelletje.
pi_70640034
Typische voorbeelden van Marokkanenterreur, zoals ongetwijfeld wel bekend bij de meeste autochtone bewoners van de grote steden in de Randstad. Dit soort berichtjes leveren de PVV dus mooi in één klap enkele duizenden stemmen op. Komt er tenminste nog iets goeds voort uit dit soort ellende.
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:08:31 #256
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_70640677
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef RodeRidderrr het volgende:
Typische voorbeelden van Marokkanenterreur, zoals ongetwijfeld wel bekend bij de meeste autochtone bewoners van de grote steden in de Randstad. Dit soort berichtjes leveren de PVV dus mooi in één klap enkele duizenden stemmen op. Komt er tenminste nog iets goeds voort uit dit soort ellende.
waar heb jij gelezen dat het marokkanen waren ?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:10:51 #257
16715 Mylene
*schatje*
pi_70640733
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef aychelle het volgende:

[..]

Pagina 9 van dit topic.
pi_70640734
quote:

[..]

Oh jij denkt nog van niet?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:14:42 #259
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70640807
-dubbel-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:15:36 #260
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70640830
quote:

[..]

Er staat Leidseplein in de TT.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:17:07 #261
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70640855
quote:
quote:
Marokkaan schopt Noëlle gebroken voet

Opnieuw vrouw na stapavond afgetuigd

Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.
„Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden”, vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
„De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg.”

Glas
Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. „Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien”, zegt Noelle geschokt.
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. „Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk…”

• Noëlle is nog steeds geschokt door het incident en beweegt zich nu op krukken voort.

„Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen”, meent de Amsterdamse.
Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.
De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen „om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad”, aldus een woordvoerder.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_70640869
Nuja, dat het mocro's zijn haal je toch meteen uit het allereerste nieuwsbericht? Kan gewoon niet missen, als je tenminste zelf een beetje bekend bent met hoe criminele mocro's in de Randstad opereren.
pi_70641064
Ze maken het wel erg makkelijk voor Wilders om te scoren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_70641749
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ze maken het wel erg makkelijk voor Wilders om te scoren.
+10 voor Geert

En dan maakt het me niet uit of het Finnen of Nederlanders zijn die dit doen. Minimumstraffen van 10 á 12 jaar voor poging tot doodslag.
pi_70641789
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Vieze kutmarokkaan
pi_70641813
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:58 schreef 16meter het volgende:

[..]

+10 voor Geert
Zo hard gaat het nu ook weer niet. Maar dit soort akkefietjes leveren toch zo een paarduizend stemmen op.
quote:
En dan maakt het me niet uit of het Finnen of Nederlanders zijn die dit doen. Minimumstraffen van 10 á 12 jaar voor poging tot doodslag.
Mij in principe ook niet. Feit is alleen dat het bijna zonder uitzondering "Finnen" zijn dit dit soort criminaliteit op hun naam hebben.
pi_70641835
Hup, gewoon de knieschijfjes doorschieten bij dat soort tuig, ben je er gelijk klaar mee.
pi_70641889
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Hup, gewoon de knieschijfjes doorschieten bij dat soort tuig, ben je er gelijk klaar mee.
Nee, want dan heb je hem ook nog in de bijstand, en dan betalen wij voor hem. In dit geval inderdaad de Wilders oplossing: het land uit.
pi_70641890
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:01 schreef RodeRidderrr het volgende:
Mij in principe ook niet. Feit is alleen dat het bijna zonder uitzondering "Finnen" zijn dit dit soort criminaliteit op hun naam hebben.
Onzin. Het is oernederlandse folklore die al 40 jaar bestaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:10:17 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70641985
quote:
mooie oplossing wel ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70642087
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Onzin. Het is oernederlandse folklore die al 40 jaar bestaat.
Neehoor, niet op deze manier.

a) gaat het bij de "oernederlandse" variant (laten we zeggen, het "tjoelkeren") nooit om jonge, weerloze meisjes die het slachtoffer zijn
b) worden de slachtoffers bij het tjoelkeren niet benaderd met "pssst meisje" of meer van dat primitieve gereutel dat je toch specifiek uit de mond van zwakbegaafde allochtonen hoort

Alleen aan de slachtofferkeuze en de manier van benaderen kun je al meteen aflezen dat het hier om Marokkanen gaat. En dan neem ik de scooter nog niet eens in beschouwing.
pi_70642100
quote:
Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.
pi_70642215
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Ouderwetsch lynchen
pi_70642285
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:15 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Neehoor, niet op deze manier.

a) gaat het bij de "oernederlandse" variant (laten we zeggen, het "tjoelkeren") nooit om jonge, weerloze meisjes die het slachtoffer zijn
b) worden de slachtoffers bij het tjoelkeren niet benaderd met "pssst meisje" of meer van dat primitieve gereutel dat je toch specifiek uit de mond van zwakbegaafde allochtonen hoort

Alleen aan de slachtofferkeuze en de manier van benaderen kun je al meteen aflezen dat het hier om Marokkanen gaat. En dan neem ik de scooter nog niet eens in beschouwing.
scherpe analyse.

Bij de bekende gevallen van 'zinloos geweld' waren de slachtoffers vrijwel altijd mannelijk.

Vrouwtjes, uitgaan, intimiderend benaderen, scootertje.. dat zegt toch genoeg.
pi_70642307
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, want dan heb je hem ook nog in de bijstand, en dan betalen wij voor hem. In dit geval inderdaad de Wilders oplossing: het land uit.
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
pi_70642318
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:16 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.
Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
pi_70642332
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:

Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Snotver, je hebt me overtuigd. Je hebt gelijk.
pi_70642350
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
pi_70642384
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij denkt dat het bij 100 mocro's blijft? Als je Marokkanen door de knieën gaat schieten ontketen je een Marokkanenopstand. Dan gaan de remmen pas echt los.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:30:32 #280
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70642385
Die taxichauffeurs @ Leidse zijn ook allemaal klootzakken. Verbaas me er niet over dat die niets doen en nog tegen dat meisje gaan getuigen ook. En ze lokte het uit? Hoe dan? Ze sloeg hem eerst in z'n gezicht? Rot toch lekker op.

Wat een kutland is NL toch aan het worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70642454
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kutland is NL toch aan het worden.
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:36:12 #282
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70642515
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:33 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:49:20 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70642864
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:04:39 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70643313
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:28 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
en hoe wilde hij dat dan voor elkaar krijgen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70643566
quote:

[..]

[..]
Die marokkaanse taxichaffeur moet gewoon dezelfde straf krijgen als die marokkaanse aanvaller.

Verdomme zeg.
pi_70643592
quote:

[..]

[..]

Tis altijd wel hendig als je een bron erbij zet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70643805
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:36 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:24:39 #288
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70643818
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
pi_70643985
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
pi_70644028
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
Natuurlijk. Gelukkig stikt het bij de politie tegenwoordig ook van de Marokkanen, dus zal de dader vast snel worden opgepakt! ( )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:33:29 #291
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70644042
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
Genoeg tuig.
pi_70644104
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron
[..]

bron

[..]

Deel 1

De politie zoekt dus de daders, inlichtingen zeer welkom. Signalement: twee manspersonen op een scooter
Waarom zoeken ze deze lui eigenlijk? Om een kopje thee met ze te drinken en een jongerenwerker voor ze aan te wijzen? Bespaar je dan de moeite...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:39:15 #293
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70644216
We horen nooit meer wat over die daders, die lachen zich op dit moment helemaal een ongeluk in Geuzenveld of Bos en Lommer.
pi_70644378
Achterlijk kut volk is achterlijk kut volk, daarvoor hoeven we toch niet nog een nieuw topic te openen? Als je dusdanig gelimiteerd bent dat je je nog geeneens aan de Gulden Regel kan houden, mag je wat mij betreft ter plekke dood neer vallen.
pi_70644470
Hopelijk worden de daders niet gepakt, zodat justitie niet de kans krijgt om normale Nederlanders voor de zoveelste keer te schofferen door ze vrij te spreken.
Zijn het Marokkanen geweest? Dat zou me niet verbazen. Om de een of andere reden gaat er bij die lui altijd wel wat mis. Ik geloof al lang niet meer in de goede bedoelingen en positieve grondhouding van de grote meerderheid van die lui. Ze verschuilen zich, praten het goed of doen alsof ze het niet gezien hebben. Geen wonder dat ze zoveel problemen veroorzaken. Het zit in de genen. Kan ook niet anders, aangezien driekwart van de Marokkanen in Nederland ouders hebben die broer en zus, neef en nicht, vader en dochtenof anders opa en kleindochter van elkaar blijken te zijn.
Verder twijfel ik aan de oprechtheid van die meiden. Ze moeten die gasten gewoon gekend hebben, ermee aangepapt hebben en ze vervolgens hebben gedumpt. Of waren het hun loverboys?
Van taxichauffeurs mag je ook niet veel verwachten, dat zijn voor 95 % ook maar tokkies die thuis hun eigen vrouw afslaan.
Dan maar vertrouwen op Geert Wilders? Helaas is dat niet mogelijk, want diens aanhang bestaat voor een zeer groot deel uit mensen die je ook maar beter niet bij je in de straat kunt hebben wonen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 16:49:15 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70644514
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef uiterstaardig het volgende:
die thuis hun eigen vrouw afslaan.
Huiselijk geweld is geen golf....
pi_70644557
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen. Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
pi_70645146
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Hamilcar het volgende:
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen.
Sure. Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
quote:
Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
pi_70645279
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Sure. Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
[..]

Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
pi_70645441
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
Wat bedoel je dan?

Afijn, je draait hier oorzaak en gevolg om.

De oorzaak is dat de Nederlandse burger al meer dan tien jaar gebukt gaat onder mocroterreur. Een andere oorzaak is dat de gevestigde politiek niet in staat is gebleken iets aan deze terreur te doen, waardoor het alleen maar erger is geworden.

Het gevolg is dat mensen een pesthekel aan scootermocro's krijgen. Een ander gevolg is dat steeds meer mensen op de PVV stemmen.

Door iets aan de gevolgen te doen, los je echt de oorzaken niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')