abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70642318
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:16 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.
Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
pi_70642332
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:

Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Snotver, je hebt me overtuigd. Je hebt gelijk.
pi_70642350
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
pi_70642384
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Jij denkt dat het bij 100 mocro's blijft? Als je Marokkanen door de knieën gaat schieten ontketen je een Marokkanenopstand. Dan gaan de remmen pas echt los.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:30:32 #280
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70642385
Die taxichauffeurs @ Leidse zijn ook allemaal klootzakken. Verbaas me er niet over dat die niets doen en nog tegen dat meisje gaan getuigen ook. En ze lokte het uit? Hoe dan? Ze sloeg hem eerst in z'n gezicht? Rot toch lekker op.

Wat een kutland is NL toch aan het worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70642454
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kutland is NL toch aan het worden.
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:36:12 #282
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70642515
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:33 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:49:20 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70642864
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:04:39 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70643313
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:28 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
en hoe wilde hij dat dan voor elkaar krijgen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70643566
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]
Die marokkaanse taxichaffeur moet gewoon dezelfde straf krijgen als die marokkaanse aanvaller.

Verdomme zeg.
pi_70643592
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Tis altijd wel hendig als je een bron erbij zet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70643805
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:36 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:24:39 #288
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70643818
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
pi_70643985
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
pi_70644028
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
Natuurlijk. Gelukkig stikt het bij de politie tegenwoordig ook van de Marokkanen, dus zal de dader vast snel worden opgepakt! ( )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:33:29 #291
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70644042
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
Genoeg tuig.
pi_70644104
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron
[..]

bron

[..]

Deel 1

De politie zoekt dus de daders, inlichtingen zeer welkom. Signalement: twee manspersonen op een scooter
Waarom zoeken ze deze lui eigenlijk? Om een kopje thee met ze te drinken en een jongerenwerker voor ze aan te wijzen? Bespaar je dan de moeite...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:39:15 #293
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70644216
We horen nooit meer wat over die daders, die lachen zich op dit moment helemaal een ongeluk in Geuzenveld of Bos en Lommer.
pi_70644378
Achterlijk kut volk is achterlijk kut volk, daarvoor hoeven we toch niet nog een nieuw topic te openen? Als je dusdanig gelimiteerd bent dat je je nog geeneens aan de Gulden Regel kan houden, mag je wat mij betreft ter plekke dood neer vallen.
pi_70644470
Hopelijk worden de daders niet gepakt, zodat justitie niet de kans krijgt om normale Nederlanders voor de zoveelste keer te schofferen door ze vrij te spreken.
Zijn het Marokkanen geweest? Dat zou me niet verbazen. Om de een of andere reden gaat er bij die lui altijd wel wat mis. Ik geloof al lang niet meer in de goede bedoelingen en positieve grondhouding van de grote meerderheid van die lui. Ze verschuilen zich, praten het goed of doen alsof ze het niet gezien hebben. Geen wonder dat ze zoveel problemen veroorzaken. Het zit in de genen. Kan ook niet anders, aangezien driekwart van de Marokkanen in Nederland ouders hebben die broer en zus, neef en nicht, vader en dochtenof anders opa en kleindochter van elkaar blijken te zijn.
Verder twijfel ik aan de oprechtheid van die meiden. Ze moeten die gasten gewoon gekend hebben, ermee aangepapt hebben en ze vervolgens hebben gedumpt. Of waren het hun loverboys?
Van taxichauffeurs mag je ook niet veel verwachten, dat zijn voor 95 % ook maar tokkies die thuis hun eigen vrouw afslaan.
Dan maar vertrouwen op Geert Wilders? Helaas is dat niet mogelijk, want diens aanhang bestaat voor een zeer groot deel uit mensen die je ook maar beter niet bij je in de straat kunt hebben wonen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 16:49:15 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70644514
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef uiterstaardig het volgende:
die thuis hun eigen vrouw afslaan.
Huiselijk geweld is geen golf....
pi_70644557
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen. Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
pi_70645146
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Hamilcar het volgende:
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen.
Sure. Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
quote:
Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
pi_70645279
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

Sure. Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
[..]

Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
pi_70645441
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
Wat bedoel je dan?

Afijn, je draait hier oorzaak en gevolg om.

De oorzaak is dat de Nederlandse burger al meer dan tien jaar gebukt gaat onder mocroterreur. Een andere oorzaak is dat de gevestigde politiek niet in staat is gebleken iets aan deze terreur te doen, waardoor het alleen maar erger is geworden.

Het gevolg is dat mensen een pesthekel aan scootermocro's krijgen. Een ander gevolg is dat steeds meer mensen op de PVV stemmen.

Door iets aan de gevolgen te doen, los je echt de oorzaken niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')