Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:16 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Nee, uitzetting naar Marokko is de enige werkbare en betaalbare oplossing.
Snotver, je hebt me overtuigd. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onze overheid faalt daarin hard, er zal nooit een wetgeving komen die ze belet om terug te komen.
Jij denkt dat het bij 100 mocro's blijft? Als je Marokkanen door de knieën gaat schieten ontketen je een Marokkanenopstand. Dan gaan de remmen pas echt los.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, er zijn geen dichte grenzen. Ik betaal liever voor 100 mocro`s die als levend bewijs dienen voor de rest van dat criminele kuttuig.
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kutland is NL toch aan het worden.
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:33 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ik woon prima hier, in een dorpje net buiten de Randstad. Allemaal nette, gristelijke mensen en geen Marokkaan te bespeuren. Hier is het leven nog goed, eerlijk en overzichtelijk. Je hoeft niet in Amsterdam of Rotterdam te wonen.
en hoe wilde hij dat dan voor elkaar krijgen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:28 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Is allemaal een kwestie van genoeg zetels voor Wilders en genoeg tijd.
Die marokkaanse taxichaffeur moet gewoon dezelfde straf krijgen als die marokkaanse aanvaller.quote:
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rotterdam is nog wel een tikkeltje erger dan Amsterdam.
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:23 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat zal wel een kwestie van perceptie zijn.
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rotterdam heeft relatief meer allochtonen.
Natuurlijk. Gelukkig stikt het bij de politie tegenwoordig ook van de Marokkanen, dus zal de dader vast snel worden opgepakt! (quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
en? al enig spoor van de daders? mag ik toch hopen aangezien er vast wel veel rechercheurs op deze kutzaak zitten.
Genoeg tuig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij een stuk minder scootermocro's.
Waarom zoeken ze deze lui eigenlijk? Om een kopje thee met ze te drinken en een jongerenwerker voor ze aan te wijzen? Bespaar je dan de moeite...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron
[..]
bron
[..]
Deel 1
De politie zoekt dus de daders, inlichtingen zeer welkom. Signalement: twee manspersonen op een scooter
Sure.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Hamilcar het volgende:
Het erge is nog dat dankzij dit soort berichtgeving en deze discussies wij juist deze lui zo vormen.
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.quote:Wat je ook doet, het is verdomde lastig om die negatieve spiraal te doorbreken. Het begint thuis bij de opvoeding, het bijbrengen van de taal en ze het idee te geven dat ze 'thuis' zijn. Daar gaat het in ieder geval al vaak goed mis
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Sure.Deze lui worden aan de lopende band gediscrimineerd, en ze lezen fok en voelen zich daardoor gekleineerd en daardoor schoppen ze kleine meisjes in elkaar. Da's uiteraard logisch.
[..]
Ben je gek geworden? Ik wil lieden die tot dit soort dingen in staat zijn helemaal niet het idee geven dat ze "thuis" zijn.
Wat bedoel je dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:11 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je, alsof ik slechts de berichtgeving en de discussies hier op Fok! bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |