Nah. Die lui staan altijd buiten daar. Je kunt amper fatsoenlijk langsrijden op vrijdagmiddag.quote:
Als je helemaal rechts gaat rijden springen ze vanzelf aan de kantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Die lui staan altijd buiten daar. Je kunt amper fatsoenlijk langsrijden op vrijdagmiddag.
Maar stel dat ze dat niet doen. Dan zit er zo'n lelijke vlek op je auto. En aannemende dat je nog altijd in een Clio rijdt is dat doodzonde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Als je helemaal rechts gaat rijden springen ze vanzelf aan de kant
Speaking from experience
Goed idee inderdaad!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie. En een warm bad, ook een goed plan.
Magoed.
Met dit weer zéker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je helemaal rechts gaat rijden springen ze vanzelf aan de kant
Speaking from experience
Ik heb een kliko met koeienvanger vooropquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar stel dat ze dat niet doen. Dan zit er zo'n lelijke vlek op je auto. En aannemende dat je nog altijd in een Clio rijdt is dat doodzonde.
Maar ik moet niet emmeren, ik rij daar bijna nooit meer.
Zijn die er? Cool.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een kliko met koeienvanger voorop
nope met NAC shirt over mijn trouwpak - en da's GEEN gelul!quote:
Haha! Okay dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Asics het volgende:
nope met NAC shirt over mijn trouwpak - en da's GEEN gelul!
Nou, het zou toch kunnen.quote:
Ik ben heul geen hooligan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha! Okay dan.
JD; als je het maar uit je hoofd laat..
Pics!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Asics het volgende:
[..]
nope met NAC shirt over mijn trouwpak - en da's GEEN gelul!
Tha_rizz! Zoals eerder vermeld doe ik zulks bewust, om mijn affiniteit met de lager geplaatsten en mijn nuchtere blik op de wereld te behouden. Ik wil niet boven mezelf uitstijgen. Je kent die types toch wel? Dure Porsche, een leuk-uitziende vrouw uit Indonesië die fijn op de kindertjes past en goed bami kan koken, dure etentjes, veel vrienden die dan allemaal ambtenaar of directeur van iets zijn... maar zich totaal niet bewust van hoe de maatschappij écht in elkaar zit. Zulke types die de term "hard werken" niet kennen en die denken dat een modaal inkomen in Nederland heden ten dage rond de 60.000 euro ligt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Clio's
Hertjes die hockey spelen
@Chowi; als je boven de rest staat, waarom praat je dan met 't plebs?Dadelijk gaan ze nog denken dat ze 'erbij' horen. Zit je daar met al je elitehomies met al dat aanbiddende plebs om je heen
@"Maartjeh", ik had je blote tieten en public kunnen zien?
Daar hebben ze peilen en enquêtes voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tha_rizz! Zoals eerder vermeld doe ik zulks bewust, om mijn affiniteit met de lager geplaatsten en mijn nuchtere blik op de wereld te behouden. Ik wil niet boven mezelf uitstijgen. Je kent die types toch wel? Dure Porsche, een leuk-uitziende vrouw uit Indonesië die fijn op de kindertjes past en goed bami kan koken, dure etentjes, veel vrienden die dan allemaal ambtenaar of directeur van iets zijn... maar zich totaal niet bewust van hoe de maatschappij écht in elkaar zit. Zulke types die de term "hard werken" niet kennen en die denken dat een modaal inkomen in Nederland heden ten dage rond de 60.000 euro ligt.
Zo iemand wil ik niet zijn, zo iemand wil ik niet worden. Zonder lager geplaatsten geen hoger geplaatsten. Ik ben juist die mensen dus dankbaar, want zij hebben mij de positie geboden die ik inneem in deze maatschappij.
Dus dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |