en de dagen daarna valt het ook tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
Goedemorgen.
De weersverwachting voor morgen voorspelt weinig goeds.
Handje vol regen en 27 graden toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
Goedemorgen.
De weersverwachting voor morgen voorspelt weinig goeds.
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vandaag en morgen klussen.
Nee?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is geen wet die verbiedt om meerdere dagen te BBQ'en hoor.
Dr zijn vast praatgroepjes voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al twee dagen lang Michael jackson-muziek aan het luisteren. Zijn dood heeft gewerkt als een soort regressietherapie. Jeugdsentiment.
Topics.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr zijn vast praatgroepjes voor
Idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Foto... Een rood goedje is nou niet echt de best mogelijke beschrijving
Ga je zelf stucen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Keuken betegelen, muur badkamer stuken en nog wat kleine dingetjes.
M'n pa heeft één of ander n00b-proof goedje, heeft 'ie al eerder mee gewerkt en volgens hem werkt het goed. We gaan het samen doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ga je zelf stucen?Heb je al eens eerder gestuct?
Het lijkt mij vrij lastig om dat netjes recht te doen. Dat schijnt echt vakwerk te zijn.. Dus ik ben wel benieuwd naar je aanpak.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M'n pa heeft één of ander n00b-proof goedje, heeft 'ie al eerder mee gewerkt en volgens hem werkt het goed. We gaan het samen doen.
Wat er deze dagen allemaal wel niet met droogrommelpluis opgelost kan wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M'n pa heeft één of ander n00b-proof goedje, heeft 'ie al eerder mee gewerkt en volgens hem werkt het goed. We gaan het samen doen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat er deze dagen allemaal wel niet met droogrommelpluis opgelost kan worden
Je neemt er dus geen enkele verantwoordelijkheid over?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ook.Als het mislukt geef ik hem de schuld.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:33 schreef Isegrim het volgende:
Zien jullie bij mijn posts gewoon een klikbaar fobo-icoontje?
Welke gast? Het kan zijn dat niet ingelogde gebruikers het niet zien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Dan zit die gast gewoon uit zijn nek te lullen.
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je neemt er dus geen enkele verantwoordelijkheid over?
Iemand in een ander topic. Die dus wel ingelogd was, want hij zat in dat topic te posten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welke gast? Het kan zijn dat niet ingelogde gebruikers het niet zien.
Of hij heb een kromme layout.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iemand in een ander topic. Die dus wel ingelogd was, want hij zat in dat topic te posten.
Vertaling so far:quote:Alla'im! Senin ilmine gore hayrini diliyorum, kudretinden guc, istiyorum, senin buyuk fazlini diliyorum. Zira sen kardirsin, ben kadir degilim, sen bilirsin ben bilemem, sen gizlireri bilirsin. Allah'im eger sen bu isin benim dinim, gecimim, sonum, simdim, ve gelecegim hakkinda hayirli oldugunu biliyorsan bunu bana takdir eyle, kolaylastir. Eger bu benim dinim, gecimim, sonum, simdim ve gelecegim hakkinda serli oldugunu biliyorsan bunu benden, beni de bundan cevir, hayir nerede ise bana onu nasip eyle, sonra beni onunla hoşnud eyle.
Hij doet hier altijd heel geheimzinnig overquote:Alla'im! Ik wens u de dreiging op basis van kennis, macht van de macht, je weet wel, ik wens u veel fazlini. Omdat je kardirsin, ik ben niet in staat, weet je ik weet het niet, weet je gizlireri. Dit is mijn religie als je Allah'im ik gecimim, zoon, ik heb nu, en ik waardeer het gelecegim weten optreedt is hayirli, kolaylastir. Als dit is mijn religie, ik gecimim, zoon, ik weet nu, en het is met de SER gelecegim over mij, mij in deze omgeving, waar geen actie is bestemd hem naar me, toen ik hem hoşnud actie.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Oh, gezellig. Maar ik ben er vrijdag niet.
Dat moet je aan heiden6 vragen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Kan heiden6 wel twee keer bbq' en?
Wie er tot nu toe komen:
-RenRen-
DutchTrain
Littledrummergirl
LeeHarveyOswald
Ik kijk nog wel even of ik kom, maar meebarbecuen doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Kan heiden6 wel twee keer bbq' en?
Wie er tot nu toe komen:
-RenRen-
DutchTrain
Littledrummergirl
LeeHarveyOswald
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik kom misschien! Heb misschien een afscheidsfeestje vrijdag van een paar vrienden die twee maanden de hort op gaan, maar ik weet niet zeker of dat nog doorgaat.
Of beide?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Weet nog niet...als je hééél lief voor me bent mss...of als WSS komt ...
Ben er 1 keer geweest, met Breuls (Voor zn verjaardag, bleek laterquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
Rotterdams café ‘beste bar ter wereld'
ANP
Gepubliceerd op 02 juli 2009 15:40, bijgewerkt op 2 juli 2009 15:55
ROTTERDAM -
Café de Witte Aap in Rotterdam is het beste café van de wereld. Dat zeggen althans de fans van Lonely Planet, de reisgids voor rugzaktoeristen.
Doorslaggevend bij de internetverkiezing was de interessante mix van klanten van de bar in de Witte de Withstraat: studenten, kunstenaars en zakenlieden. De ranglijst van Lonely Planet telt 1162 cafés overal ter wereld en is samengesteld op initiatief van het Thaise biermerk Singha.
De Witte Aap liet zaken in Bangkok en Nice achter zich. In de rangschikking bezet Gazebo in Bangkok de tweede en Ma Nolan's in Nice de derde plaats. ‘Ik hoorde het vorige week’, zegt eigenaar Ron Sterk. ‘Het voelt geweldig om te worden gekozen als beste bar ter wereld door onze eigen bezoekers.’
Oud en nieuw
‘Het is de plek waar het oude Rotterdam en de stad van deze eeuw elkaar ontmoeten’, staat er op de site van de sponsor in het Engels over de bar. ‘Dat is de tekst van een Australiër die hier destijds is geweest’, meldt Sterk, eigenaar sinds 2001.
‘Enige maanden geleden hoorde ik van de ranglijst. Toen stonden we zeventigste. Via een nieuwsbrief en netwerk Hyves is het gaan lopen.’ Bij dergelijke verkiezingenen zijn Nederlandse kandidaten door de sterke digitalisering - nagenoeg elke Nederlander zit op internet - in het voordeel.
Het terras van De Witte Aap, nu bloedheet en in de winter heerlijk warm, heeft aantrekkingskracht op reizigers van overal. De Lonely Planet is voor velen startpunt voor een wereldreis. Een selectie van de beste honderd ‘Greatest bars of the world’ verschijnt binnenkort in een speciale uitgave. De Witte Aap wordt hierin aanbevolen als de beste bestemming buiten de gebaande paden.
Ik ben er daarna niet meer geweest. Vond er niet zoveel aan eigenlijk..quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben er 1 keer geweest, met Breuls (Voor zn verjaardag, bleek later). Was gezellig, maar niet zo zeer door de kroeg ansich. Klein, (te) druk, ...
Wel een grappig terras, beetje hetzelfde als Vagabond heeft, maar dan kleiner, aan een iets minder drukke straat, en verwarmd.
Ja, heel even. Maar ik ga nog wel vaker snorkelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Hoe is het daar Breuls? Heb je nou al gesnorkeld
Weet ik veel hoe die vissen heten.quote:enkoffervisjes
en
zeeschildpadden
en
French angelfish
gezien?
Graag!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef FJD het volgende:
Ik zal de passage in het NIMA B boek nog eens voor je zoeken Breuls![]()
Ik heb er twee gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, heel even. Maar ik ga nog wel vaker snorkelen.
[..]
Weet ik veel hoe die vissen heten.Schildpadden heb ik nog niet gezien.
Dat was ook mijn punt jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben er daarna niet meer geweest. Vond er niet zoveel aan eigenlijk..
Date? Gewoon meenemenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef FJD het volgende:
Ik zal de passage in het NIMA B boek nog eens voor je zoeken Breuls![]()
BBQ morgen wordt lastig, ik heb al een afspraak
De Isegrims?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom morgen, maar als ik kom bestaat de mogelijkheid dat ik ook iemand meeneem, of misschien meerdere mensen.
Neen, die blijft vrijwel zeker thuis.quote:
LAN party wat in dit geval zoveel betekent als stekkers erin en vervolgens een heel weekend lang zuipen, pokeren & ouwehoerenquote:
Voorbehoud loopt morgen af maar levering is pas te laat na de 24e en op dit moment schijnen er geen beren op de weg te zijn. Gezondheid was ok dus zal financieel ook wel ok zijn. Nu moeten ze nog even naar de erfpachtsituatie kijken, dat zit wat raar. Zal wel goed komenquote:Hoe staat het met je huis? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Koffervisjes zijn niet groot. 5-15 cm ofzo, afhankelijk van hun leeftijd. De baby's zijn 't schattigst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Breuls het volgende:
@Isegrim, ik heb alleen nog kleine vissen gezien, dus die twee zaten er niet bij.
Hey, je hebt het wel over mijn buurt héquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt jaSowieso is die hele witte de with een beetje overrated, als je het mij vraagt
...zegt iemand die van de ene probleemwijk naar de andere verhuist...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt jaSowieso is die hele witte de with een beetje overrated, als je het mij vraagt
Mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:51 schreef Marlies1981 het volgende:
Wel...goedemorgen dan...ik wacht op de schilder, wel de juiste kleur verf gevonden
dat lijkt me ook...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi.Maar die kerel zal denk ik toch eerst moeten stucen of iets..
In ieder geval maar een beetje in de gaten houden. Sowieso omdat die gast al een beetje een louche indruk achterlaat.quote:
...wel...hij is aan de gang. Hij dacht eerst dat het met alleen verven wel goed kwam, inmiddels is er een flink stuk plafond open waar een gipsplaat ingezet is die hij nu aan het afstucen is...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval maar een beetje in de gaten houden. Sowieso omdat die gast al een beetje een louche indruk achterlaat.
Hmm ik ben ook benieuwd.. Maargoed, hij pakt iig grondig aan. Of we hebben straks natuurlijk een opgeloste lekkageplek met een plafond dat aan alle kanten open ligt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
...wel...hij is aan de gang. Hij dacht eerst dat het met alleen verven wel goed kwam, inmiddels is er een flink stuk plafond open waar een gipsplaat ingezet is die hij nu aan het afstucen is...
Het is idd een vreemd mannetje, dingen als "oh, net geen boorbitjes bij me", "oh, de accuboor is leeg en de adapter ligt in de andere auto" enzo. Maar als 'ie uitgestuct is gaat 'ie naar de bouwmarkt om verf te kopen enzo, ik ben nog benieuwd....
De mijne pas tegen de avond, maar je moet zelf maar zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:26 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik begin nou toch al wel heel erg trek te krijgen in een biertje...A., hoe laat begint het weekeinde eigenlijk?
(Wij hebben, na het laatste feestje aan de Dordtslaan, een ongiftingsweekje...)
Net alsof je flesje bier binnen niet open wilquote:
"Mojo"?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Marlies1981 het volgende:
Nee, iets van "Mojo", het is een oude indo.
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Broekzakgesprek naar Duitsland![]()
Gelukkig maar 30 seconde, het is nog wachten op het moment dat ik een broekzak-voicemail van 20 minuten inspreek bij een vriendin in Istanbul
ja, maar dat staat in het neukende handboek en dat was te dik voor de attention span van LHOquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |