Bel je aan met een andere reden, om kennis te maken en dan laat je het gesprek vanzelf op die schaal komen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Poppetjuh het volgende:
'Waarom vraag je het ze niet gewoon?' Daar kan ik alvast antwoord op geven: Ik ben ze nog niet tegen gekomen buiten en vind dit niet echt een reden om aan te bellen.
Knorr is evil.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef JOPPI3 het volgende:
Dat breekt zo lekker de week!
[ afbeelding ]
Daar zat ik wel aan te denken... maar ik vind het wel wat 'awkward' als mijn buren op een of andere wijze een foto van hun gechopte-mensen-lichamen-schaal op internet vinden.quote:
Die lui zitten heus niet op Fok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken... maar ik vind het wel wat 'awkward' als mijn buren op een of andere wijze een foto van hun gechopte-mensen-lichamen-schaal op internet vinden.
Misschien maak ik wel een sneaky close-up waarin je de tuin niet ziet.. Maar pas vanavond hoor, zit nu nog op mijn werk
Verklaart wel de enormoe hoeveelheid vliegen bij ons binnen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef JOPPI3 het volgende:
Met deze temperatuur dus buiten maaien kweken om vervolgens de vliegjes te bakken als delicatesse?
Mjah geef je buren maar overal de schuld van. Je zou ook kunnen overwegen om eens in het jaar toch in de douche te gaan staan...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel de enormoe hoeveelheid vliegen bij ons binnen...
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Knorr is evil.'Dürüm' my ass. Voorverpakte nepmeuk.
1. Ik ben een meisjequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.
Ja, jochie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Knorr is evil.'Dürüm' my ass. Voorverpakte nepmeuk.
Haaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah geef je buren maar overal de schuld van. Je zou ook kunnen overwegen om eens in het jaar toch in de douche te gaan staan...
Discriminatie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor een jochie heb ik uitstulpingen op de verkeerde plekken.
Foto's!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet uit de tuin van je Turkse buren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Discriminatie!
Ik wou hier eigenlijk geen integratie topic van maken. Ik wil gewoon weten waar filet-American vandaan komt![]()
Noem je dat al uistulpingen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |