quote:
Gelukkig maar !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
Het is heul niet meer benauwerd zo opeins.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
Dan mag je me naam zeker ook al nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
maar vissen zijn liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Hoe kom jij aan mijn pasfotoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
maar vissen zijn lief![]()
[ afbeelding ]
LEAVE MAISNON ALOOOHOONEEquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:12 schreef Gupje het volgende:
Bye bye en kusje voor Maisnon van een visje![]()
langeledenfoto's, dat zijn pas foto's!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We konden je langeledenfoto niet vinden.
Dit wilde ik toch nog even quoten, Bt je bent een sadness child, dank u.quote:
1814 roept, ze willen hun quote terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wilde ik toch nog even quoten, Bt je bent een sadness child, dank u.
Das wel een heul oude post in SC termen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo oud is ie niet.quote:
quote:
Astublaft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
komt omdat ik er ben om de orde en kwaliteit te bewaken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Astublaft!Een astu die blaft, ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Klik op de datum van de quote.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Maar we warenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent goddomme toch niet nieuw hier?
PI1!!111EINZWEIquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een astu die blaft, ik snap hem.!
[..]
Klik op de datum van de quote.
27 jan 09 . zo te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, van wanneer is die paint?![]()
Nog nooit gezien.
Ja die zijn cool jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Wat is the Knife toch vet he
Ik heb mn Tower Defense weer gevonden!
Nu eerst 10 keer spelen zodat ik het weer snap![]()
Het is zo veel uitbalanceren en stomme dingen die er verplicht in moeten omdat anders iedereen meteen afhaakt maken.
Mmm moet je het topic terug zoeken ofzo het ging over een blob ofzo...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bijzonder, toen was ik nog overmatig actief hier.
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij kunnen die gezichten makkelijk omgewisseld worden
Ja wie niet.quote:
Lijkt me ook wel vetquote:
Het staat aan op mn werk.quote:
Come togetheeeeeerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please
Er zijn een hoop mensen die het wel een leuke zender vinden.quote:
Ik ga toch, hihi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vet
Waar kijk je het meest naar uit?
En is het niet onhandig om daar te komen en met locals te praten?
Dat mensen daar serieus naar kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat aan op mn werk.
Ik probeer dan altijd stiekem de zender te veranderen, maar hij staat dan de volgende week keurig op Sky
Je gaat naar mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga toch, hihi!
Editors, BP, enz enz enz
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
sssssssssj dum doedidum tukkududukkududukkududuk
Ik wist dat je die opmerking ging maken.quote:
Of behangplakker.quote:
Mensen met handenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme, ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik als Al Bundy m'n hand in mn broek steek.
Geloof het of niet, ik wist dat jij die opmerking zou maken nadat ik mijn opmerking had gezet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat je die opmerking ging maken.
LEGOquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
Even mijn gedachteketen uitleggen:
Rare handen -> Lego handen -> Lego
Een vriend van me liep stage bij LEGO
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik wist dat jij die opmerking zou maken nadat ik mijn opmerking had gezet.
Volg je het nog?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.
GIGGITY!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.
OMG MARIO!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik zag het in de thee blaadjes
[ afbeelding ]
Meetings.quote:
Nee, commentaar op alle "vindt hij/zij me leuk topics" in PUB.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is die OP ook iets wat eerder gepost werd door een vaag iemand?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:34 schreef Snakey het volgende:
Fascination, kloon van gebande, weg.
Ja het valt wel op...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben het zovaak eens met 4EBEBEBEBEBE
quote:
oke duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben het zovaak eens met 4EBEBEBEBEBE
Ga jij wel dan?quote:
niet dat ik weetquote:
Ik ga wel naar de LL tweakersmeet.quote:
quote:
Ik zou allerlei vragen stellen.quote:
Hoi Zotje...quote:
Oh oke.. ik vind meetings niet zo..quote:
Nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke.. ik vind meetings niet zo..
Ben je er weleens geweest dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke.. ik vind meetings niet zo..
trustequote:
When you see it ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Ben wel nieuwsgierig hoe mensen in het echt zijn.
Slaap zachtquote:
NOOIT !quote:
Onthoud alleen vrouwen zijn bloed zuigers.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier een langpootmug naast me...
Hij gedraagt zich netjes, maar ik ben er niet zo gerust op..
Shit hij is weg, nu kan ie overal zitten..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Onthoud alleen vrouwen zijn bloed zuigers.
Duuuudequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Zoo kom je dus nooit aan een vriendin heh
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou allerlei vragen stellen.![]()
Dat eeuwige gebruik Google en ik sluit je topic want je leert maar googelen gedoe van ze.
Hoi.quote:
Kijk dat is leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken een Fokster zo goed dat we elkaar wel in het echt ontmoet hebben, meerdere kerenmaar dat heeft niks meer met FOK! te maken.
Ik ga ook niet naar een meet
Ik zag hier in de buurt(oud albas ) een shetland pony fokkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:05 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb ook een fokker gezien.
Een Fokker 70.
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk.
Ik heb wat rampzalige meets achter de rug en durf nu niet zo goed meer.
Shetlandersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik zag hier in de buurt(oud albas ) een shetland pony fokker
Notitie maakt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.
Ik wist dat jij hem ging quoten.quote:
Ik kan het niet vergeten, zoiets blijft je voor je leven lang bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.
nu nogquote:
Ik ben voorspelbaar...quote:
Zeker nadat hij tegen je hoofd aanketste.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergeten, zoiets blijft je voor je leven lang bij.
4 maal daags.quote:
Maar wel lekker.quote:
Nee dat lul je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeker nadat hij tegen je hoofd aanketste.
[..]
4 maal daags.
[..]
Maar wel lekker.
Dat lul ik inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee dat lul je.
![]()
4 keer echt waaarom ?
trustequote:
Die smiley...quote:
Ik zij tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Marurk het volgende:
Jezus. Hendug veel gepost gisterenavond.En ik had nog wel een TVP geplaatst.
Hoe gaat het nou met je, moppie?quote:
Je bent weer terug, dan ga ik weer wegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
Oh, en dan is het ineens wel druk, als ik even weg ben.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeker nadat hij tegen je hoofd aanketste.
Maar IQM is oud, jij bent nog jong.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik op tijd naar bed moet he!
Ik ga vanmiddag lekker naar het strandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef Marurk het volgende:
Wat een schijtweer deze hele week...
Vandaag: 28 graden
Morgen: 29 graden
Overmorgen: 31 graden
Vrijdag: 32 graden
En dat terwijl ik fucking veel moet doen.![]()
/care.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent weer terug, dan ga ik weer weg
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker naar het strand!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat grappigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
dat wil ik ook....
![]()
![]()
Alleen een beetje ver weg... (min. 2,5 uur rijden met de auto).
Ik ga vanmiddag naar kantoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat grappigik fiets het namelijk in minder dan 5 minuten!
En was er nog een topique geopend?quote:
Nee dus ga u gangquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En was er nog een topique geopend?
Gefeliciflapstaart![]()
Ik word in de gaten gehouden door Admins enzo. Dus laat ik het maar niet doenquote:
en daar geef jij omquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die topics mogen alleen in ONZ of GC worden geopend.
Stoute jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik word in de gaten gehouden door Admins enzo. Dus laat ik het maar niet doen
Goed cadeau!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En was er nog een topique geopend?
Gefeliciflapstaart![]()
Als cadeau stuur ik je een foto van BT![]()
Welles.quote:
FOK! en strand.quote:
Naakt? In dat geval ben ik ook jarig vandaag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als cadeau stuur ik je een foto van BT![]()
Hij stuurde niks, lege inhoud, niks noppe nadaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naakt? In dat geval ben ik ook jarig vandaag!
Bwehehehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij stuurde niks, lege inhoud, niks noppe nada
Mistig en aan zee nog geen 20 graden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wordt het vanmiddag vast wel!
Oeh en hier onherkenbaar in beeld gebracht, waar ik woon:
[ afbeelding ]
Check je spamfilterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij stuurde niks, lege inhoud, niks noppe nada
Moet ik de mijne ook opsturen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheheIk heb gister tenminste een foto van Krentenbol. in bikini van d'r gehad!
Alsof dat zo moeilijk te vinden isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stuur is doorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheheIk heb gister tenminste een foto van Krentenbol. in bikini van d'r gehad!
Nee. Was alleen voor mij bedoeld.quote:
Je verpest m'n ddagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mistig en aan zee nog geen 20 graden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ging er van uit dat niemand zo gek zou zijn het te proberen.
Nou, vooruit, omdat je jarig bent. Maar niks tegen Bol zeggen he!quote:
Almere jahquote:
Er moet wel heel wat gebeuren wil iemand mijn dag kunnen verpesten vandaag.quote:
Neequote:
Hoezo datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er moet wel heel wat gebeuren wil iemand mijn dag kunnen verpesten vandaag.
Nja, kijk maar wanneer je wilt komen. Heb toch niet veel te doenquote:
Ik moet morgenavond centen verdienenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een feestje vanavond, wtfik was het eigenlijk al vergeten
..
Dat beloof ik plechtigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nou, vooruit, omdat je jarig bent. Maar niks tegen Bol zeggen he!
Dan komt er eindelijk gezelschap in huis.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, kijk maar wanneer je wilt komen. Heb toch niet veel te doen
Ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond centen verdienen
Ahhh-, je gaat eindelijk die hamster kopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan komt er eindelijk gezelschap in huis.
En misbruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh-, je gaat eindelijk die hamster kopen?
quote:
ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:
En de rest kan stikke.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke
quote:
Oke, doe haar de groeten van me.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Gisteren trouwens de meest ranzige spareribs ooit gegeten nog, bedankt voor de tip.
Pics?quote:
Proef je die dingen dan echtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Gisteren trouwens de meest ranzige spareribs ooit gegeten nog, bedankt voor de tip.
Pwnd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
RICK ASTLEY IS DOODIk snap nooit zo wat er leuk aan is om nieuws naar buiten te brengen over mensen die overlijden als het toch niet waar is. Jeff Goldblum en Natalie Portman zouden ook al dood zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die in paniek raken, het nieuws dat zich zo snel verspreid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo wat er leuk aan is om nieuws naar buiten te brengen over mensen die overlijden als het toch niet waar is. Jeff Goldblum en Natalie Portman zouden ook al dood zijn._!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
RICK ASTLEY IS DOODHe just let me down!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Uh, ja? Ik ben niet een of ander bloeddorstige hond die zijn eten in no-time probeert te verslinden.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga, de stad in en misschien nog naar het strandfijne dag allemaal
![]()
!
Have fun!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga, de stad in en misschien nog naar het strandfijne dag allemaal
![]()
!
Klote dingen. Ik verwacht zo mijn MBP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe Mighty Mouse ophalen
Had er meteen een paar besteld. Die dingen houden het nooit zo lang volquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe Mighty Mouse ophalen
Eindelijkquote:Blizzard wil het mogelijk maken dat spelers van World of Warcraft van factie kunnen wisselen. Dat wil zeggen dat spelers hun characters kunnen overzetten van Horde naar Alliance en andersom. De optie is echter voorlopig nog niet klaar.
Nicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klote dingen. Ik verwacht zo mijn MBP.
Dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had er meteen een paar besteld. Die dingen houden het nooit zo lang volVeredelde Trust apparaten
Ah, dan ga ik aan remlof vragen of hij mijn account door de shredder haalt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik word binnenkort moderator op het forum.
Zal ik het voor je doen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik aan remlof vragen of hij mijn account door de shredder haalt.
Een droom die uitkomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik word binnenkort moderator op het forum.
Het is alleen al om dagdag jaloers te maken.quote:
Hij zat in onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij er geen sterker man door geworden ?
Huh ?!?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
die negert heeft zn auto in de prak gereden
quote:
Ik zing hem wel in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef dagdag het volgende:
ZING ALLEMAAL MENSEN
Ooooh wat is het een heerlijk weer
Ik fok in de vakantie de hele dag
het warme weer maakt mij erg van slag
naar het strand ga ik niet dan branden mijn voeten weg
Was het maar weer winter oooh wat een pech
Je zweet de hele dag
je oksels worden nat
stinken hoort erbij
en als je gaat slapen bak je als een ei
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Onze mods in de klb zitten met ons opgescheept
Naar buiten kunnen zij niet
want wij posten dan ondeugend haar tiet
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Zet nu je pc aan
Gooi dicht dat dikke raam, buiten is het veel te warm
kruip achter die pc ook baal je ervan
klacht niemand wil zomerhit inzingen
Kan ik elke dag doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Gupje het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van jarig zijn, dan eet ik altijd mijn lekkerste eten
Spaghetti van me moeder, lekkerste spaghetti van het heelalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik elke dag doen.
Tot ik geen geld meer heb.
Je schrijft met hoofdletter.quote:
Ik mail altijd gewoon naar huis wat ik die dag op tafel wil hebben, en als het niet aan mijn wensen voldoet gaat zij voor straf gebogen over die tafel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Gupje het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van jarig zijn, dan eet ik altijd mijn lekkerste eten
Ik ben tenminste voor twaalf uur wakker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik op tijd naar bed moet he!
Dat kan moeilijk als je nog bij moeders thuis woont.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mail altijd gewoon naar huis wat ik die dag op tafel wil hebben, en als het niet aan mijn wensen voldoet gaat zij voor straf gebogen over die tafel.
nee man, heb mijn diamanten oorbel weggetief en al 3 dagen niet geschorenquote:
Ik scheer me wel langer nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee man, heb mijn diamanten oorbel weggetief en al 3 dagen niet geschoren
komt omdat jitzzze zei dat alles gay was
Plaatje alweer verwijderd?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook die kan gebogen over de tafel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat kan moeilijk als je nog bij moeders thuis woont.
Bwehhee. Zo onherkenbaar was het niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatje alweer verwijderd?Nou ja, ik weet toch al waar je woont.
En dan?quote:
Ik heb ook nog nooit een verjaardagtopic gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
Maar ik mis nog steeds een verjaardag topic
Pssst 31quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehhee. Zo onherkenbaar was het niet.![]()
had het met 2 minuten gevonden. Heb alleen geen huisnummer, das wel weer jammer.
Moet je die nuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een verjaardagtopic gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |