Vooral Perfect Darkquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Biels het volgende:
Zonde ja, Goldeneye en Perfect Dark waren echt bazenspellen.
Ja maar de single player was het coolstequote:
Vul eens goldeneye remake in op www.google.nl. Overal staat dat het niet doorgaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef MassimO het volgende:
Bah , ik zat al te wachten op een Xbox Live versie. De beste film game ooit gemaakt imo.
Heb je een bron ?
Dat was uit toen ik in de 2e klas zat en 5 minuten van school lopen woonde. Elk tussenuur met wat vrienden naar huis om even een paar rondes te rampeneren. Oldschoolquote:
Is aleen multiplayer , TS wil single player spelenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Goldeneye remake op basis van half life engine.
Googlen maar.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Biels het volgende:
Rare was wel de ontwikkelaar van deze game jaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef J0ttem het volgende:
Tsjah, Nintendo was zo dom geweest om Rare te zeggen dat ze hun reet konden likken
Er is tot nu toe niets goeds uit gekomen sinds Microsoft ze heeft overgekocht
Echt duizenden misschien wel miljoenen mensen zaten al te wachten op zo'n remake van Goldeneye maar helaasquote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef Rosbief het volgende:
Perfect Dark![]()
Spel waar ik het langst naar uitgekeken heb ooit, en wat was de ontlading groot toen ik mijn eerste stapjes door Carrington Institute maakte![]()
Maar een remake zie ik niet zitten, die tijd is vervlogen en het zal nooit meer hetzelfde gevoel oproepen/succes bereiken als vroeger.
Ik zit echt eraan te denken om een emulator te downloaden en dan een goede gamepad erbij en spelen maar!quote:
herinneringenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat was uit toen ik in de 2e klas zat en 5 minuten van school lopen woonde. Elk tussenuur met wat vrienden naar huis om even een paar rondes te rampeneren. Oldschool.
Wat kost een n64 tegenwoordig nou dan? Dat kan nooit veel zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit echt eraan te denken om een emulator te downloaden en dan een goede gamepad erbij en spelen maar!
Illegaal zoals ik dat nooit zou doen maar ja het is niet anders N64 is kapot
Ik heb er nog wel eentje staan. Kopen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit echt eraan te denken om een emulator te downloaden en dan een goede gamepad erbij en spelen maar!
Illegaal zoals ik dat nooit zou doen maar ja het is niet anders N64 is kapot
Jaaah mooie tijden waren dat, de tijd dat ik nog vriendjes had en mijn leven niet geleid werd door fokquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat was uit toen ik in de 2e klas zat en 5 minuten van school lopen woonde. Elk tussenuur met wat vrienden naar huis om even een paar rondes te rampeneren. Oldschool.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef Rosbief het volgende:
Net als dat Ocarina of Time nooit meer overtroffen wordt.
Er zitten vrienden van mij op fok, dat is pas dramatischquote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jaaah mooie tijden waren dat, de tijd dat ik nog vriendjes had en mijn leven niet geleid werd door fok
Beste console ooit op de voet gevolgd door de SNESquote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een bazenspellen waren er ook op de n64.
Zelda, Super Mario 64, Perfect Dark, Goldeneye, Smash Brothers (quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beste console ooit op de voet gevolgd door de SNES![]()
En dan vooral de games van Nintendo en Rareware
Je vlijt mequote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zitten vrienden van mij op fok, dat is pas dramatisch.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Biels het volgende:
Lol expansion pack tochquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Rosbief het volgende:
Herinneren jullie DEZE NOG...nog....nog????
[ afbeelding ]
De rumble pack!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Als je weer met 4 man op een zolderkamertje met een zakje chips en wat cola zit komt alles terug, gegarandeerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Alhoewel ik ze laatst weer eens gespeeld heb. Het was toch..........anders.
Ik kreeg hem bij Donkey Kong, gelukkig maar anders geen Perfect Dark voor mijquote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol expansion pack tochSommige spellen kon ik niet doen omdat ik dat niet had.
Je vergeet Mario Kart.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelda, Super Mario 64, Perfect Dark, Goldeneye, Smash Brothers () .
Ja , ik heb er ook een , een geheugenmodule , die moest er onder in als ik me niet vergis.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was super verwend en kreeg Mario toen de N64 2 weken uit wasquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel toen ik mijn n64 kreeg dat ik eerst Zelda speelde maar vastliep tot het punt waar je in zo'n doolhof moest kruipen voor je eerste schild/wapen (?:@ ) Toen dus maar Mario uitgespeeld en daarna weer OoT opgepakt en uitgespeeld
Nah dat was Donkey Kong 64 (tevens een bazenspelquote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ja , ik heb er ook een , een geheugenmodule , die moest er onder in als ik me niet vergis.
Was Turok niet de 1e game die zo'n ding nodig had?
Dat varenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Trannellius het volgende:
Laatst ook weer eens m'n gamecube aangesloten voor de Wind Waker
Mario Party met die spelletjes waar je zo hard mogelijk aan dat ding moest draaienquote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik was super verwend en kreeg Mario toen de N64 2 weken uit was![]()
Toen ik OoT kocht heb ik meteen een nieuwe controller erbij gekocht omdat m'n analoge stick was uitgelubberd
Mario Party waar je zovaak mogelijk moet klikken in een korte tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Mario Party met die spelletjes waar je zo hard mogelijk aan dat ding moest draaien. Helemaal de tering in die krengen.
Dat varen is de eerste 2 minutenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat varen. Maar de graphics waren wel t0f.
Was een bazenspel, máár niet zo goed als zijn 3 voorlopers op de SNESquote:
Al die spelletjes waren er op gericht zoveel mogelijk kapot te maken. En toch spelen hequote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mario Party waar je zovaak mogelijk moet klikken in een korte tijdDikke rsi in de vingers dan.
Zal wel een slim marketing truukje zijn om meer controllers te verkopenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Al die spelletjes waren er op gericht zoveel mogelijk kapot te maken. En toch spelen he.
Sowieso alle Zelda spellenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat varen is de eerste 2 minuten![]()
![]()
![]()
Na 5 minuten![]()
Het moeilijkste deel uit DK64 was die minigame met de originele DK die je eerst moest halen voor je verder konquote:
Link's awakening op de gameboy. Tegen de 4 jaar erover gedaan om uit te spelenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso alle Zelda spellenDie puzzles
Die eindbazen
Ik vond dat vliegenmeppen ook bijzonder frustrerendquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel uit DK64 was die minigame met de originele DK die je eerst moest halen voor je verder kon![]()
Vond ik wel meevallen, maar ik had al veel vliegenmep-skillz opgebouwd in Mario-paint dus dat scheelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ik vond dat vliegenmeppen ook bijzonder frustrerend
Nogal offtopic, het ging hier over TOPgames. Geen slechte ports.quote:
Of dat spelletje dat je dat pookje zo vaak moest rondraaien, daar zijn een paar controllers aan gestorvenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mario Party waar je zovaak mogelijk moet klikken in een korte tijdDikke rsi in de vingers dan.
Heh, te laat.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Of dat spelletje dat je dat pookje zo vaak moest rondraaien, daar zijn een paar controllers aan gestorven
Het zou sowieso niet even grensverleggend zijn als toen. Mischien is het beter om de gedachte aan goldeneye te houden en er vooral ook geen remake van makenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Een next-gen Goldeneye met verbeterde graphics, besturing en gameplay zou geweldig zijn.
Maarja helaas gebeurt niet
Allemaal toppers idd, Diddy Kong racing was zoveel beter dan Mario kart 64quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef KirkLazarus het volgende:
GoldeneyeDiddy Kong Racing
Banjo Kazooie
N64
Kan ik me ook niet herinneren, maar bekijk het nu op Youtube en iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef gniffie het volgende:
GoldenEye en Perfect Dark schijnen te haperen als een malle, gek genoeg kan ik me dat helemaal niet meer herinneren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |