quote:
Die curryworst?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Blegh. Zie ik weer dat halfslappe wienertje van Adam voor me.
Nu nog even de kop van Micky erin shoppenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
asje....![]()
[ afbeelding ]
van Sunny gepikt !! zij had hem....
gate 5 /5 ..het is een url en geen plaatje ... vandaar dat je hem niet zag in de topicgalleryquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
Uit welk topic kwam die nou? Want ik heb gister ook nog zitten speuren met Topicgallery bovenaan de bladzijdes maar ik vond hem ook niet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu nog even de kop van Micky erin shoppen
Tnx!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zitten ze ook nog naast elkaar.
Dat Engels van Micky......quote:MickyHoogendijk: @adamcurry Any complains about breakfast this morning?
Ik zeg: Doen!quote:@MickyHoogendijk @adamcurry Have you thought about starring in reality TV show? Both of you are attractive, people would watch it.about 18 hours ago from web in reply to MickyHoogendijk
Hahahahaaaa, en gewoon weer verder zeiken over het eten ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:49 schreef beequeen het volgende:
Het eten schijnt toch een heet hangijzer te zijn tussen Eddem en die HOERRRRRR.
[..]
Dat Engels van Micky......![]()
Ik zeg ook DOEN! Dan maken ze zichzelf onsterfelijk belachelijk, hoe zalig!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ene djRob doet een suggestie op Twitter:
[..]
Ik zeg: Doen!
Nah, kweenie hoor. Zien we een swaffelende Eddem met Micky ipv Patries.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ene djRob doet een suggestie op Twitter:
[..]
Ik zeg: Doen!
Hatsekidee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, kweenie hoor. Zien we een swaffelende Eddem met Micky ipv Patries.
Wie heeft die pica nog?
Ik ben benieuwd ..ik heb ook shownieuws opstaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Zometeen bij Shownieuws: "Geruchten over de scheiding van Patricia Paay en Adam Curry. Komt er wel een scheiding?"
Patries is hem aan t wegwuiven zo te zien, is niet erg onder de indruk van zijn saucijsje...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
Het lullige is in deze situatie alleen dat Eddem een stijve wiener als persoonlijke groei interpreteert.
ik geloof dat ze de 2e keer in New Jersey zijn getrouwd... en als ik de regeltjes daarzo lees ken je pas divorcen als je 18 maandje uit elkaar bent ... ja het kan natuurlijk sneller als je aan kunt tonen dat je worst is ingepikt door een ander ... maar ik geloof niet dat Patries dat gaat doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
Nou, volgens Evert S is het huwelijk van Patries en Eddem volkomen legaal. Ook zei hij dat volgens de Engelse wet alles aan Patries toekomt. Hoezo Engelse wet, ze zijn toch als eerste in de Joe Es Of Ee getrouwd?
Yep. Twitter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Zijn dat quotes en hoe kom je daar aan??
oh wacht. twitter waarschijnlijk.
Komt dit ook van twitter af?quote:Michael?
Yes Adam?
You know we're brothers man.
We are Adam.
You like the nose jobs, I like the blow, you like the younger, I ditched the old.
What 're you saying Adam?
Michael, would you die for me?
Die, Adam?
And if not for me, for the sake of true love?
I would Adam... And I will.
Love you man!
* Hug *
quote:
Oh my gawwwwwwwd! Vlug ladies, oefen nog even op je kraanvogel, krakende boom of hoe die yoga houdingen ook mogen heten en trekt uwen kekste outfits aan voor zaterdag!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, wat doen jullie saturday?
Mghigihghhgihigihg!
Inderdaad, dat kan gewoon niet serieus zijn.quote:Maar jongens, nog even over dat worteltjes-hotdog gezever op Twitter tussen de HOERRRRRR en Eddem...
Ze zijn met ons aan het fucken, toch? Dat kan toch niet gewoon wáár zijn, dat ze zo lopen te fiepen over het voer en plein public?
Het wordt is nu echt pathetic (Noteer je het even Mick? Zo schrijf je dat, je kon het nog eens nodig gaan hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef dividivi het volgende:
En nu weet ik het zeker.
@adamcurry Nothing comes between me and my George Clooney. Let's see what YOU make for dinner. Poves.
@MickyHoogendijk OK, you keep your George Clooney, but stay away from my HEMA underwear!
ja maar het zijn pubers in lovequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:![]()
Hebben die twee werkelijk geen fuck beter te doen in die allesomvattende off the feet sweepende marmelade-l'amour van ze?
Je gaat toch tijdens je Grote Verliefdheid niet de halve dag zitten twitteren over je vreten?Of waar dan ook over?
In den beginne der Grote Liefde loop je toch hand in hand door parken, bezoek je het theater, tuur je vanaf je dakterras over de stad, zit je samen met een boek en glas wijn op de bank, eet je uit of kook je samen, spreek je met vrienden af, richt je je stulp in, jaag je elkaar door de slaapkamer en probeer je bovendíen, in hun geval, de open wonden zo spoedig mogelijk te dichten.
Maar alletwee achter de computer gaan zitten twitteren?Over dit soort platitudes? Echt hoor...
Dit is bijna niet hilarisch meer eigenlijk.
Bijna niet hilarisch meer? ik vind het echt heel sneu dat ze hier hun tijd mee vullen.. Ieder zijn hobby natuurlijk maar tis wel verdrietig dat je je zo 'vermaakt' met zijn tweeën...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:
Maar alletwee achter de computer gaan zitten twitteren?Over dit soort platitudes? Echt hoor...
Dit is bijna niet hilarisch meer eigenlijk.
Hoi Dude... Euuhm.. Ueeh,... Ja... Daten?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:![]()
Je gaat toch tijdens je Grote Verliefdheid niet de halve dag zitten twitteren over je vreten?Of waar dan ook over?
In den beginne der Grote Liefde loop je toch hand in hand door parken, bezoek je het theater, tuur je vanaf je dakterras over de stad, zit je samen met een boek en glas wijn op de bank, eet je uit of kook je samen, spreek je met vrienden af, richt je je stulp in, jaag je elkaar door de slaapkamer
Micky geilt op alle vormen van aandacht........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat Mickey je nog niet heeft geblokkeerd
Neh, ik ga bijna trouwen. Ik ga pas weer daten als mijn huwelijk 20 jaar oud is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoi Dude... Euuhm.. Ueeh,... Ja... Daten?!
Hé Dude, ik zat te denken dat als we bij Patries ballen gaan happen, we misschien Anne van E. kunnen uitnodigen om de thee te schenken en gezellig mee te beppen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef Duderella het volgende:
Neh, ik ga bijna trouwen. Ik ga pas weer daten als mijn huwelijk 20 jaar oud is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé Dude, ik zat te denken dat als we bij Patries ballen gaan happen, we misschien Anne van E. kunnen uitnodigen om de thee te schenken en gezellig mee te beppen!
Gaan Arti en jij serieus trouwen ja?
Dat dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bijna niet hilarisch meer? ik vind het echt heel sneu dat ze hier hun tijd mee vullen.. Ieder zijn hobby natuurlijk maar tis wel verdrietig dat je je zo 'vermaakt' met zijn tweeën...
Als je weggaat om samen te zijn en zo 'deeply in love' bent waarom hou je je dan in godsnaam bezig met dit trieste gedoe.. leef je leven en houdt je bek.
Watdanwatdanwatdan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef Smallish het volgende:
Die ruimte waar zich het interview afspeelde, was niet het appartement dat iets later in het nieuws kwam met die foto's, vandaar. Ik heb het interview ook gelezen (heb ook delen gepost hier). Echt naar en akelig deed ze weer. Vreselijk mens.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Dude, wat tof! Congrats, dahling!![]()
[..]
Watdanwatdanwatdan?
Tja, een lummelige vrijdagmiddag, even joetjoepen op micky hoogendijk en dan zie je bovenstaande gesponsorde links.quote:Gesponsorde links
Huidverjonging en Jetting
zonder btx/fillers,Micky Hoogendijk
Gezien bij RTL boulevard
www.pascaud.com
oh! kan dat ook nog ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat Mickey je nog niet heeft geblokkeerd
Adam Curry gebruikt geen joints meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef pronkjewail het volgende:
Toch maar goed dat Mickey nu Eddem heeft, want haar ex gaat waarschijnlijk voor een tijdje de bak in!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gepakt__.html?p=4,1
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef pronkjewail het volgende:
Toch maar goed dat Mickey nu Eddem heeft, want haar ex gaat waarschijnlijk voor een tijdje de bak in!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gepakt__.html?p=4,1
Deze reactiequote:zeg tegen mijn vrouw: de ex van Mickey Hoogendijk is opgepakt. Zegt mijn vrouw: dat kan half Nederland zijn dussss
quote:
quote:Vandaar die historische woorden die Adam gebruikte toen hij zei:"Ik zag grijs en zie nu kleuren.Micky laat mij weer zien en proeven en ik geloof nu echt in sprookjes. Micky gids mij door alles heen, zij is mijn copiloot". Ja Adam, van groen naar wit doet rare dingen
Je vind het prachtig dat ze twittert?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Meisje Mick zoals we haar vroeger noemde toen het nog een meisje was en een jaar of 16 was. Ze heeft denk ik precies het leven wat ze altijd wilde, de beau monde, een soort Patsy uit Ab Fab, maar dan succesvoller.
Ik vind het prachtig wat ze doet.
En ja, ik ken haar van vroegah
wat is twittert?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je vind het prachtig dat ze twittert?
Past toch als de vuist op het oog, niet?quote:
Met Adam?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je vind het prachtig dat ze twittert?
Inclusief de snuiverij, vermoed ik!quote:
Jij en Meisje Mick zijn duidelijk wel wat uit elkaar gegroeid.quote:
En de plastische chirurgie niet te vergeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inclusief de snuiverij, vermoed ik!
Dat impliceeert dat we ooit close waren, ik zeg dat ik haar van vroeger ken, niet dat we wat hadden ofzo, ze is veel jonger dan ik en bovendien een damesmeisjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij en Meisje Mick zijn duidelijk wel wat uit elkaar gegroeid.
Je kan zeggen wat je wiltquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef Ole het volgende:
[..]
En de plastische chirurgie niet te vergeten.
Dus zo ziet Mick er over een jaartje of 10 uit
De mijne ook en over mijn lijk dat Mick daar ook maar een centje op lijkt. Mocht ze willen! Zo heeft Patsy humor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Patsy is trouwens mijn absolute lievelingspersoonlijkheid uit film/tv en mick doet me aan haar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |