Ze zal toch niet naar de verkeerde Adam getwitterd hebben?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Die Adam waar Micky naar Twitterde is Curry niet, maar een andere Adam.
Dus Adam Curry twittert over oatmeal naar Micky en vervolgens gaat zij naar een andere Adam verder zemelen over oatmeal?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Die Adam waar Micky naar Twitterde is Curry niet, maar een andere Adam.
Zie je, ze achtervolgt je tot in het vliegtuigquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:31 schreef static het volgende:
Kom net uit het vliegtuig van Amsterdam naar Hong Kong kruipen, heb tijdens de vlucht een slaappil genomen - doe ik altijd - en zet wat lounge muziek op via het personal entertainment systeem.
Waar word ik opeens wakker van? Van de stem van Micky Hoogendijk die het spul heeft bijelkaar gezocht.
Zie bij die andere Adam niks staan over oatmeal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Nee, een andere Adam twitterde iets over oatmeal, daar reageerde Micky op en op haar reactie reageerde Curry weer.
Klik maar op die @Adam. Zonder Curry.
Oh nee. Maar als je op die Adam klikt, kom je bij Adam Rugel uit. Het zal wel een nieuw close friend in SanFran zijn ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef dividivi het volgende:
Zie bij die andere Adam niks staan over oatmeal.
Staat ie in de Forbes 500?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Maar als je op die Adam klikt, kom je bij Adam Rugel uit. Het zal wel een nieuw close friend in SanFran zijn ...
Geweldig, wat een melig filmpje! Hoe vínd je zoiets, Greys?quote:
Jaaaa die [ZUCHT!] is echt hilarisch!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geweldig, wat een melig filmpj! Hoe vínd je zoiets, Greys?
Die fotootjes die verspringen op de maat van de muziek, en die ontbrekende handen en voeten! Te erg.![]()
En dan die ondertiteling! (zucht!) Ghehehe!
Heerlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa die [ZUCHT!] is echt hilarisch!
Ik had 'Micky Hoogendijk' op Youtube ingetypt en toen kwam deze voorbij!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft het gewoon fout gedaan heur, dat hele gesprek over oatmeal was met Adam C.
De koe.
http://www.flickr.com/photos/adamc1999/3034571164/quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Leandra het volgende:
Ben ik toch benieuwd wat er allemaal in der Bosch in NL GB stond...
Misschien vinden zij het hip.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef berney het volgende:
Waarom praten die lui Engels met elkaar, ze kunnen toch Nederlands,of is het hip om Engels te praten?
Lijkt mij ook. Vind dat ook wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Op Twitter praat iedereen Engels toch? Omdat het een internationaal geheel is en omdat anders mensen uit het buitenland die jou willen volgen het niet kunnen lezen?
Da's toch juist het hele principe van Twitter? Dat 'elkaar volgen'?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:35 schreef Natalie het volgende:
Wellicht.
Al lijkt 't me niet nodig als je met elkaar praat en Nederlands bent
Misschien wíllen ze wel dat anderen hun gebabbel kunnen volgen
Neuh hoor, heb nu een paar van die amerikaanse bakvisjes gehad die me wilden volgen en die tieft ik meteen op blocked.. alleen nederlandstalig bij mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Op Twitter praat iedereen Engels toch? Omdat het een internationaal geheel is en omdat anders mensen uit het buitenland die jou willen volgen het niet kunnen lezen?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
Heb Eddem en Chrissie er vandeweek afgegooid... wat een nietszeggende kuttweets doen die
Hij krijgt alleen goddelijke sake en salade...ja past wel bij der.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef snetje het volgende:
naast zijn dagelijkse bordje pap! mist meneer nu ook echt zijn gehaktballen![]()
[ afbeelding ]
wat een gekeuvel tussen die twee![]()
het begint nu al saai te worden
Ofcoursequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef Duderella het volgende:
Ze communiceren hun dagelijkse ditjes en datjes via Twitter?
For god's sake
O en ik heb vanavond ook Ptwish-balletjes gegeten. Wij vrouwen moeten elkander steunen, nietwaar?
En waarschijnlijk zitten ze ook nog naast elkaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef snetje het volgende:
naast zijn dagelijkse bordje pap! mist meneer nu ook echt zijn gehaktballen![]()
[ afbeelding ]
wat een gekeuvel tussen die twee![]()
het begint nu al saai te worden
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zitten ze ook nog naast elkaar.
Volgens mij is dat in één van de eerste delen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Ole het volgende:
Ik zoek die foto waar Eddem nog met Pwtish en Christina aan tafel zit, en ze alledrie een laptop hebben.
Iemand?
asje....quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Ole het volgende:
Ik zoek die foto waar Eddem nog met Pwtish en Christina aan tafel zit, en ze alledrie een laptop hebben.
Iemand?
Wat heeft communicatie leven voor zin zonder publiek tenslotte?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zitten ze ook nog naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |