Laten we het hopen, met mijn gas etfs gaat het slechtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
we know. Boon Pickens trouwens ook. Wat denk je, zou ie long nat. gas zitten, of zou ie dat vergeten zijn toen ie z'n markteling praatje hield? : http://www.cnbc.com/id/31771798
Gelukkig kunnen ze in de VS medicare, medicaid en social security wel betalen met hun enorme begrotingsoverschotten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is werkelijk ongelofelijk hoe iedereen in ontkenning is.
Een begrotingstekort van 6,7% in 2010....
Op het dieptepunt van 1982 was dat 6,2%, en in mijn herinnering waren dat echt donkere sombere jaren.
Goldman heeft zijn trading progje even offline gehaald ofzo?quote:
1+1=2quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goldman heeft zijn trading progje even offline gehaald ofzo?
ik ga 'm niet helemaal quoten, maar dit artikel legt vrij duidelijk uit wat het probleem is: unlimited supply en vraag uitval. Zelfs bij minder riggs. Veel nieuwe en goedkope wijzen van alternatieve winning http://www.cnbc.com/id/31779448 . Je kunt ook niet zomaar een rigg of pijplijn dichtgooien en daarna weer aanzetten zonder schade aan de bron.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten we het hopen, met mijn gas etfs gaat het slecht. Maar ik koop mid-juli bij.
het progje kan ook short hoor. Dat zijn evenveel US $quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goldman heeft zijn trading progje even offline gehaald ofzo?
Ah, thanks voor de info. De fundamentals van gas zijn atm inderdaad niet best, maar toch is natural gas spotgoedkoop. De producenten moeten de productie wel cutten want de huidige prijs is ver onder de kostprijs.quote:
Bedrijven promoten omdat ze een mooi logo hebben gaat je goed af maar als het om commodoties gaat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten we het hopen, met mijn gas etfs gaat het slecht. Maar ik koop mid-juli bij.
Iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 04:05 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Bedrijven promoten omdat ze een mooi logo hebben gaat je goed af maar als het om commodoties gaat...
Hoe is het met Nyrstar trouwens?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd![]()
. Alhoewel, ik heb ook Fugro getipt, maar hun logo is tyfuslelijk.
AEX lijkt vooralsnog de 247 schattig te vinden.
De sfeer is juist totaal omgeslagen. Nu de werkelijke cijfers laten zien dat het niet zo rooskleurig is als we dachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Dave7 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder hoe enorm positief iedereen is, dat we het ergste gehad hebben en dat de recessie bijna over is. Een half jaar geleden was het vrijwel het omgekeerde, recessie zou nog tijden duren etc etc. Beetje manisch depressief imo![]()
Wie is die iedereen die zo enorm positief is? Ik zie weinig mensen die enigszins verstand van de situatie hebben, juichen en roepen dat de economie weer helemaal aan het aantrekken is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Dave7 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder hoe enorm positief iedereen is, dat we het ergste gehad hebben en dat de recessie bijna over is. Een half jaar geleden was het vrijwel het omgekeerde, recessie zou nog tijden duren etc etc. Beetje manisch depressief imo![]()
Analisten, niet de mening hier op het forum. Veel analisten gaan uit van een dip van iets van 10% en dat is het dan wel, aangezien we het ergste wel gehad hebben, dat is wat ik zie op CNBC/ Bloomberg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie is die iedereen die zo enorm positief is? Ik zie weinig mensen die enigszins verstand van de situatie hebben, juichen en roepen dat de economie weer helemaal aan het aantrekken is.
Die hebben al meerdere malen bewezen geen voorspellende waarde te hebben en enkel te roepen wat past in het straatje van hun broodheren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Analisten, niet de mening hier op het forum. Veel analisten gaan uit van een dip van iets van 10%, dat is wat ik zie op CNBC/ Bloomberg.
De westerse wereld kan niet meer lenen en ook niet op onderpand, dus het consumeren op basis van een gefinancierde luchtbel is even overquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:07 schreef Scorpie het volgende:
De economie trekt voorlopig ook niet aan.
Op onderpand kan het westen wel lenen, maar niet op het onderpand waar al een lening op rust.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:11 schreef henkway het volgende:
[..]
De westerse wereld kan niet meer lenen en ook niet op onderpand, dus het consumeren op basis van een gefinancierde luchtbel is even over
Waarom zouden die analisten dan nog steeds hun werk doen? Je doet ze nu wel af als incompetente jaknikkers die in wezen niks hoeven te doen voor hun baan en relatief goed kunnen cashen. Tuurlijk zitten er analisten tussen die er geen kaas van hebben gegeten, maar daar lees je toch ook geen colums over? De goede komen vanzelf bovendrijven en krijgen hun stukje in de krant of op een journaal etc. Kan je nagaan wat voor schifting daar nog onder zit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die hebben al meerdere malen bewezen geen voorspellende waarde te hebben en enkel te roepen wat past in het straatje van hun broodheren.
Logisch ook, als die 'analisten' ook maar enige voorspellende waarde zouden hebben, zouden ze zelf wel speculeren en zo rijk worden ipv voor een mager loontje af en toe wat te roepen voor hun werkgever.
Inside info? Of men verwacht dat de nieuwe bail-out naar de auto-fabrikanten gaat...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En watskeburt met de Dow Jones STOXX® 600 Automobiles? Meeste short derivaten die ik daarop kan vinden stijgen als gekke. En zoveel dalen de groot gewichten in die index ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |