abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70580174
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef RvLaak het volgende:
Trichet verwacht dat de "negatieve inflatie" binnenkort niet meer aanwezig is. Ook denkt hij dat de Euro zone mid-2010 weer economische groei zal laten zien.

Nu op RTLZ
Zijn ze weer bezig alles omhoog te praten?
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:41:07 #92
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70580215
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:34 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nee, maar Oce gaat natuurlijk al langer niet geweldig. Aan de andere kant kun je jezelf afvragen in hoeverre dat niet gewoon het gevolg is van de markt waarin ze zitten. Print systemen en alles wat er omheen zit is gewoon geen aantrekkelijk business, met continue dalende marges en beperkte groei...

Zou er mijn geld in ieder geval niet in steken.
Ik denk dat ze zichzelf te langzaam omvormen naar een servicegerichte organisatie (dus vooral gericht op documentverwerking en digitale wereld in plaats van zich te richten op apparatenverkoop/verhuur). Daarnaast zijn ze - vergeleken met de grote concurrenten Xerox, Canon, HP etc. - te klein om met VEEL nieuwe/vernieuwende producten te komen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:43:00 #93
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_70582014
tvp
Be water my friend
pi_70583078
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef janvks het volgende:

[..]

wow zagen jullie dat gisteren? mijn weerstand was getekend bij 928 en de top was 928,25!!! steunen en weerstanden kunnen soms so simpel zijn
Als ik jouw paint zo bekijk, zou de trend nog "gewoon" omhoog moeten zijn. Alle lijnen die jij tekent gaan omhoog, behalve dan die van de index...

Maar goed, jij zweert (blijkbaar) bij TA, doe dan eens een voorspelling voor de eindstand van vandaag, met bijbehorende grafiek als onderbouwing natuurlijk.

En aub niet enkel een grafiek zonder uitleg
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:24:10 #95
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70583426
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als ik jouw paint zo bekijk, zou de trend nog "gewoon" omhoog moeten zijn. Alle lijnen die jij tekent gaan omhoog, behalve dan die van de index...

Maar goed, jij zweert (blijkbaar) bij TA, doe dan eens een voorspelling voor de eindstand van vandaag, met bijbehorende grafiek als onderbouwing natuurlijk.

Goedzo, dan issie nu wel weer even een paar dagen stil
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70583675
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Goedzo, dan issie nu wel weer even een paar dagen stil
Smack the annoying one every now and again...
pi_70585007
Mooi dagje vandaag
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_70589525
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

RvLaak technisch gezien was de trend ook omhoog maar 923 en 928 waren hele goede weerstanden je gaat toch niet long bij een weerstand behalve als je denkt dat die weerstand breekt. Maar als je naar hele lange termijnkaarten kijkt dan zie je dat we heel logisch naar beneden zijn gegaan. Als je geintereseert bent kan ik je een grafiek maken.

Die twee lijnen die omhoog gingen waren trendlijnen die een patroon aangaven dat patroon is bearish. en dat bij belangrijke weerstanden geeft goed winst/risico voor trades die je maakt.

Ook heb je een patroon dat lijkt op hoofd en shouder waarvan 923-928 en nog een aantal punten verder de weerstand is voor de linkerschouder. stel dat je longgaat en de index daalt heb je een rechterschouder nou dan wil je niet long zitten totdat minstens 928 is gebroken en je andere tekenen ziet dat de rally verdergaat

En ik kan de toekomst niet voorspellen hoor dat is onmogelijk met technische analyse.

Maar als je eeen voorspelling wil Ik gebruik nu wel een andere technische analyse een klein beetje maar deze is nieuw en gebaseerd op statistiek en ik vertrouw het niet helemaal en die zegt dat we waarschijnlijk niet lager gaan dan 896-896.25
pi_70591652
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Tip van mij he. Duurde even, maar dan heb je ook wat. 10,50 moet wel te halen zijn, alhoewel ik 'm eerder zou verkopen.
het zou alleen binnen een week gebeuren, en hoger, en ik durf van elk beursfonds zonder schroom durven beweren dat het wel een keer 10% hoger zal staan.

Maarre, geniet je al van je natural gas?
pi_70595738
WS morgen niet open, en ook bijzonder slecht gesloten, wordt morgen weer zwakke dag.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_70598485
Morgen niet open, dus maandag zijn ze de cijfers van vandaag allang weer vergeten. Op naar de 270
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:29:58 #102
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70606438
Nu moet Europa op eigen benen staan, ben benieuwd
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_70606589
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Nu moet Europa op eigen benen staan, ben benieuwd
Met andere woorden een saai dagje.
pi_70606689
ING is echt helemaal door het putje gegaan.
Je zou nu toch denken dat de grens 6,7 echt een bodemgrens is.
pi_70609614
Riemen vast voor W-vormige recessie
quote:
Krijgen we toch een W-vormige recessie? Het lijkt er helaas wel op.

Pas halverwege?
Economen steggelen over wat voor een soort recessie we mee te maken hebben: een V-vormige, een U-vormige, een L-vormige of een W-vormige. Na de zeer tegenvallende werkloosheidscijfers moeten we vrezen dat we met de recessie pas halverwege zijn, oftewel we hebben al een V achter de rug, maar er komt er nog één.

Banenverlies
Gisteren bleek dat in juni Amerikaanse werkgevers in juni 467.000 banen schrapten. Dat is aanzienlijk meer dan analisten hadden verwacht. Zij gingen uit van een banenverlies van 363.000. De werkloosheid liep in juni op tot maar liefst 9,5%.
Weer meer banen in VS weg dan verwacht
Obama teleurgesteld over werkloosheidscijfer VS

'Werkloosheid is nog veel erger'
Volgens de Wall Street Journal staat de echte werkloosheid echter al op 16,5%, een cijfer dat aardig in de buurt komt van het werkloosheidspiek in de Grote Depressie in de jaren dertig van de vorige eeuw.
Werkloosheid Amerika eigenlijk al 16,5%

Beurzen onderuit
De aandelenmarkten in Europa doken na het bekendmaken van de cijfers verder naar beneden. Wall Street sloot eveneens met een flink verlies.
Damrak in mineur door werkloosheid VS: AEX -2,9%
Wall Street flink onderuit
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:21:06 #106
178314 dramatiek
dramatiek
pi_70612273
quote:
En dan zijn de stijgende lijnen in die w ook nog te stijl omhoog.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_70621424
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Het is maar net wat je W noemt inderdaad. De lijntjes omhoog zullen veel minder hoog zijn .
pi_70622856
253 open maandag
253 close vrijdag

weinig gebeurt, toch deze week weer goed de kost kunnen verdienen met ruim 70% rendement op MT PUTS. Heb er nog 1tje laten openstaan om te zien of we maandag nog iets meer kunnen krijgen, ik verwacht begin volgende week toch enig herstel richting. Mocht de aex weer rond de 257 komen ga ik weer short.
pi_70623429
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef dramatiek het volgende:

[..]

de beurs wel jah, maar je kan beter naar de werkloosheid kijken in amerika. Als we een W vormige recessie gaan krijgen dan moeten we weer enkele maanden naar 500.000 per maand erbij wellicht 600.000
pi_70648306
quote:
Taibbi kwam tot de ontdekking dat Goldman diep verweven in met machtige posities bij regulators, de politiek en de media, waarvan velen door ex-werknemers van Goldman worden bekleed.
Wat een ontdekking

Dat was nog niemand opgevallen. Wat een bagger niveau.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:15:31 #112
174150 slap
slappy happer
pi_70652630
Het is een heldere uiteenzetting, vind ik, ongeacht of het al bekend was.
Begint steeds meer een bananenrepubliek te lijken daar.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:21:55 #113
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70678831
Zo, ik ben weer terug van 2 weekjes vakantie (poepbruin).
(tvp dus)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_70679573
Nou jongens we kunnen weer knallen morgen na de closing-rally van vrijdag.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:15:14 #115
174150 slap
slappy happer
pi_70682965
Knallen we de lucht in of slaan we een krater?
  zondag 5 juli 2009 @ 22:18:22 #116
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70683090
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef slap het volgende:
Met de tegenvallende Q2 cijfers die nu gepresenteerd worden.
Mwah..... Oce was slechts een voorproefje.
pi_70683151
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef slap het volgende:
We knallen eerst de lucht in om vervolgens een nog grotere krater te slaan. De komende weken worden heel mooi denk ik. Massaal kopen op de dip, en verkopen op de top Zijwaartse market FTW
  maandag 6 juli 2009 @ 01:09:18 #118
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70688631
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:21 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik ben weer terug van 2 weekjes vakantie (poepbruin).
(tvp dus)
Ik had wel een wat langere vakantie verwacht
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:20 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

We knallen eerst de lucht in om vervolgens een nog grotere krater te slaan. De komende weken worden heel mooi denk ik. Massaal kopen op de dip, en verkopen op de top Zijwaartse market FTW
Zijwaarts is het minste van de 3 (omhoog / naar beneden / zijwaarts ). Normaliter is het goed op te anticiperen, de periode van tussen de 260 - 270 .. maar erg korte termijn handelingen waren niet heel erg profitable, voor mij althans. Miezerige procentjes winst, dat hebben we wel eens anders gezien. Ben benieuwd hoe de beurs zich gaat ontwikkelen na de zomer, dat statistische spel van sell in may and buy back in september heb ik niet zo veel mee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 juli 2009 @ 01:12:06 #119
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70688685
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik had wel een wat langere vakantie verwacht
Vanmorgen besloot ik om terug te komen.
Als het weer mooi weer wordt ga ik opnieuw
Mijn reisverslagen
  maandag 6 juli 2009 @ 01:13:03 #120
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70688702
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
dat statistische spel van sell in may and buy back in september heb ik niet zo veel mee.
Bovendien klopt die statistiek niet
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')