Als er dan maar wel getrakteerd wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef RvLaak het volgende:
En dan? Kratje bier voor degene die de hoogste postcount heeft in deze reeks?
Jij gelooft dat de positie van de dollar houdbaar is met het huidige financiële beleid van de VS? Dat zou ik pas goedgelovig vinden, imo...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Al die doomberichten over hyperinflatie, val vd dollar op korte termijn,...
'T was maar een vraag ofzo hoor...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij gelooft dat de positie van de dollar houdbaar is met het huidige financiële beleid van de VS? Dat zou ik pas goedgelovig vinden, imo...
Meende er een toon van ongeloof in te lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:12 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
'T was maar een vraag ofzo hoor...
Jij gelooft dat de dollar morgen gaat omvallen? Die verhalen over de vallende dollar hoor je al een tiegelijke poos, en sinds dien zitten er slechts een aantal scheurtjes in de dollar meer niet. Ja, ik geef toe dat het fundament er ligt voor een catastrofale crash van de dollar, maar dat wil niet zeggen dat we die ook krijgen, niet waar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij gelooft dat de positie van de dollar houdbaar is met het huidige financiële beleid van de VS? Dat zou ik pas goedgelovig vinden, imo...
Morgen sowieso nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij gelooft dat de dollar morgen gaat omvallen? Die verhalen over de vallende dollar hoor je al een tiegelijke poos, en sinds dien zitten er slechts een aantal scheurtjes in de dollar meer niet. Ja, ik geef toe dat het fundament er ligt voor een catastrofale crash van de dollar, maar dat wil niet zeggen dat we die ook krijgen, niet waar?
quote:De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft DSB Bank voor 120.000 euro aan boetes opgelegd. Volgens de toezichthouder heeft de bank fouten gemaakt bij aanvragen van hypotheken en bij de advisering aan klanten over risico's voor de consument.
Dat maakte de AFM woensdag bekend. De financiële waakhond liet in maart al weten onderzoek te doen naar fouten bij leningen die door DSB bank waren verstrekt.
Nog 5 minuutjes...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
gaan we nog reageren op die kutcijfers?
Als die andere van 1600 ook kut zijn koop ik snel wat shorts
Geen verkeerde gokquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit short 261 voor 1,01 euro.
Stoploss ligt toch niet zo hoog. Gewoon ff een gokje wagen.
ik zag em op 1 euro staan maar was te laat. ik vergeet het nu maar weer. Kan ik nog even zorgenloos studeren...quote:
Over de dollar ik eerder bullish dan bearish, simpelweg omdat de meesten bearish zijn over de dollar. De euro zit misschien nog wel in grotere problemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Al die doomberichten over hyperinflatie, val vd dollar op korte termijn,...
Idd... Ben benieuwd of iemand dit nog kan verklaren op een plausibele manier...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef edwinh het volgende:
Gaat helemaal weer nergens over dit, cijfers zijn gewoon kut, minder kut dan 3 maand geleden dus up
quote:De werkgelegenheid in Nederland zal na de zomer een dreun krijgen. Door stagnatie in de bouw en een groot aantal schoolverlaters dat geen baan kan vinden loopt de werkloosheid scherp op. Dit stelden economen van ING woensdag in een rapport met voorspellingen voor de ontwikkeling van de Nederlandse economie.
De economen voorzien dat de werkloosheid op kan lopen tot 10 procent van de beroepsbevolking. Daarmee zijn de voorspellingen van de bankiers in lijn met die van het Centraal Planbureau (CPB). Dit overheidsorgaan voorspelde eerder deze maand in 2010 een werkloosheidscijfer van 9,5 procent. Dat betekent dat 730.000 mensen zonder werk zitten.
ING verwacht dat de Nederlandse economie tot het tweede kwartaal van 2010 zal krimpen. In heel 2009 krimpt het binnenlands product 5 procent, in 2010 is nog sprake van een krimp van 0,5 procent. De raming van de bankverzekeraar voor dit jaar is wat pessimistischer dan de krimp van 4,75 procent die het CPB voorspelt.
Eens, maar ik begrijp dingen nu eenmaal graag. Daarbij is het ook elke keer weer erg lachwekkend om te zien in welke bochten de analisten zich wringen om maar een verklaring te kunnen gevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Beurskoersen hoeven toch niet perse verklaard te worden, al helemaal niet aan de hand van het nieuws toch? Dat is één ding dat wel duidelijk is geworden uit deze reeks
Denk dat de order portefeuille meer bestaat aan het reviseren van oude printers dan het verschepen van nieuwe printers. De gemaakte R&D kosten verdienen ze niet meer terug. En de volumes zijn significant lager.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:37 schreef edwinh het volgende:
oce goed bezig
voorzien netto verlies 600.000
verlies 14.000.000
en niet een nul te veel![]()
Het is een Godswonder dat ASML zo hoog staat. Alhoewel het natuurlijk een topbedrijf is. De omzet is gewoon 0.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat de order portefeuille meer bestaat aan het reviseren van oude printers dan het verschepen van nieuwe printers. De gemaakte R&D kosten verdienen ze niet meer terug. En de volumes zijn significant lager.
ASML soortgelijk verhaal.
Tip van mij he. Duurde even, maar dan heb je ook wat. 10,50 moet wel te halen zijn, alhoewel ik 'm eerder zou verkopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:14 schreef Lemans24 het volgende:
Is dit de dag dat KPN weer boven de 10 euro komt? Het heeft drie maanden geduurd...
Nu is de volgende reorganisatie opeens wel verkoopbaar.quote:VENLO (AFN) - Printerfabrikant schrapt 300 banen extra, bovenop het aantal eerder aangekondigde ontslagen. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend.
ik had 'm al voor je 'm tipte... Voorlopig nog even niet over de 10, maar gaat nog wel gebeuren!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tip van mij he. Duurde even, maar dan heb je ook wat. 10,50 moet wel te halen zijn, alhoewel ik 'm eerder zou verkopen.
Tja, ze kunnen ook failliet gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Oce (-11,39%) na een half uurtje..... de cijfers zijn niet zo heel goed bevallen.
En hoppakee.
[..]
Nu is de volgende reorganisatie opeens wel verkoopbaar.
De crisis is zijn schuld?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vraag me af hoelang die bestuursvoorzitter (van Iperen) nog bij Océ kan blijven zitten. Zit er al vele jaren, maar wat heeft ie gepresteerdResultaten van de laatste jaren zijn steeds slechter en slechter...
wow zagen jullie dat gisteren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef janvks het volgende:
voor mensen geintereseerd in technische analyse heb ik een plaatje in paint gemaakt![]()
technische analyse is geweldig of niet soms!![]()
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke typoquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef Drive-r het volgende:
Doe wel geen traders momenteel, maar toch even een TVP'tje...
Nee, maar Oce gaat natuurlijk al langer niet geweldig. Aan de andere kant kun je jezelf afvragen in hoeverre dat niet gewoon het gevolg is van de markt waarin ze zitten. Print systemen en alles wat er omheen zit is gewoon geen aantrekkelijk business, met continue dalende marges en beperkte groei...quote:
Toen ik er in 2002/2003 werkte, ging 't al ruk... En toen zat ie er al een tijdje... En nu - zeven jaar en veel slechte cijfers later - nog steeds.quote:
Zijn ze weer bezig alles omhoog te praten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef RvLaak het volgende:
Trichet verwacht dat de "negatieve inflatie" binnenkort niet meer aanwezig is. Ook denkt hij dat de Euro zone mid-2010 weer economische groei zal laten zien.
Nu op RTLZ
Ik denk dat ze zichzelf te langzaam omvormen naar een servicegerichte organisatie (dus vooral gericht op documentverwerking en digitale wereld in plaats van zich te richten op apparatenverkoop/verhuur). Daarnaast zijn ze - vergeleken met de grote concurrenten Xerox, Canon, HP etc. - te klein om met VEEL nieuwe/vernieuwende producten te komen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:34 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, maar Oce gaat natuurlijk al langer niet geweldig. Aan de andere kant kun je jezelf afvragen in hoeverre dat niet gewoon het gevolg is van de markt waarin ze zitten. Print systemen en alles wat er omheen zit is gewoon geen aantrekkelijk business, met continue dalende marges en beperkte groei...
Zou er mijn geld in ieder geval niet in steken.
Als ik jouw paint zo bekijk, zou de trend nog "gewoon" omhoog moeten zijn. Alle lijnen die jij tekent gaan omhoog, behalve dan die van de index...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef janvks het volgende:
[..]
wow zagen jullie dat gisteren?mijn weerstand was getekend bij 928 en de top was 928,25!!!
steunen en weerstanden kunnen soms so simpel zijn
![]()
Goedzo, dan issie nu wel weer even een paar dagen stilquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik jouw paint zo bekijk, zou de trend nog "gewoon" omhoog moeten zijn. Alle lijnen die jij tekent gaan omhoog, behalve dan die van de index...
Maar goed, jij zweert (blijkbaar) bij TA, doe dan eens een voorspelling voor de eindstand van vandaag, met bijbehorende grafiek als onderbouwing natuurlijk.
En aub niet enkel een grafiek zonder uitleg
Smack the annoying one every now and again...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Goedzo, dan issie nu wel weer even een paar dagen stil
RvLaak technisch gezien was de trend ook omhoog maar 923 en 928 waren hele goede weerstanden je gaat toch niet long bij een weerstand behalve als je denkt dat die weerstand breekt. Maar als je naar hele lange termijnkaarten kijkt dan zie je dat we heel logisch naar beneden zijn gegaan. Als je geintereseert bent kan ik je een grafiek maken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik jouw paint zo bekijk, zou de trend nog "gewoon" omhoog moeten zijn. Alle lijnen die jij tekent gaan omhoog, behalve dan die van de index...
Maar goed, jij zweert (blijkbaar) bij TA, doe dan eens een voorspelling voor de eindstand van vandaag, met bijbehorende grafiek als onderbouwing natuurlijk.
En aub niet enkel een grafiek zonder uitleg
het zou alleen binnen een week gebeuren, en hoger, en ik durf van elk beursfonds zonder schroom durven beweren dat het wel een keer 10% hoger zal staan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tip van mij he. Duurde even, maar dan heb je ook wat. 10,50 moet wel te halen zijn, alhoewel ik 'm eerder zou verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |