Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Why take so long to call 911?
The man who made the emergency call 50 minutes after Jackson collapsed, said to be a security guard named Tippy, needs to explain why he failed to say that the person in desperate need of help was Michael Jackson – instead simply saying he was a ‘gentleman’ aged 50. Identifying the famously troubled singer might have helped encourage the ambulance to hurry. Was the caller putting his privacy first?
http://www.dailymail.co.u(...)stions-answered.html
de hond heeft gebeld
hulde aan de telegraaf voor deze fantastische fout![]()
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftquote:Op maandag 29 juni 2009 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?
Dat geeft weer hoop voor het gewone volk, zeg!
Dat vind ik eigenlijk van alle albums. Off the Wall is werkelijk superb, daar staat geen slecht nummer op. Zelfde geldt voor Thriller. En dan te bedenken dat Beat It aanvankelijk niet eens de last cut voor dat album had gehaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Phrits het volgende:
[..]
Was al langer bekend, vraag me alleen af wat er waar van is.
Bedankt voor de tip over Nova!
Wat is Bad eigenlijk toch een geweldig album, gewoon allemaal geweldige nummers terwijl albums van andere artiesten vaak (naar mijn mening) maar twee, maximaal drie echt goede nummers hebben.
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.quote:
Heej doe eens even normaal ja! Honden kunnen egwel bellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftWel een enorm slimme hond joh, goed engels kon ie ook
ik flikker hier bijna van me stoel af
dat laatste neem ik aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Shitney (ik moet steeds weer gniffelen om je naam![]()
), wie moet die nummers gaan vertolken dan, die hij voor zijn kinderen achtergelaten heeft? Of zijn die allemaal al opgenomen en wel?
Ik vind in dat stukje tekst de animal trainer anders een groter steekje los hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.
Ik begrijp niets van al die juichende betuigingen opeens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |