" OOOOOH HIJ WAS ZO GEWELDIG! HIJ WAS EEN GOD!!!"quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
In Muziek zijn we al bij 47
Doh, dat is dan ook al 47 delen een MJ muziek fantopicquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" OOOOOH HIJ WAS ZO GEWELDIG! HIJ WAS EEN GOD!!!"ik heb 1 topic meegemaakt, wat een kontlikkerij daar
Hij was ook een godquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" OOOOOH HIJ WAS ZO GEWELDIG! HIJ WAS EEN GOD!!!"ik heb 1 topic meegemaakt, wat een kontlikkerij daar
why so serious?!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Op de eerste vind ik het net The Joker, maar op die tweede (met THIS IS IT) is het echt de good old Michael! Hij lijkt zelfs een tintje te hebben
Rehearsalsquote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Phrits het volgende:
Zojuist het hele patent gevonden van de schoenen.
Voor de geïntresseerden:
http://www.google.com/patents?id=MAUgAAAAEBAJ&printsec=abstract&zoom=4&source=gbs_summary_r&cad=0_0#PPA5,M1
Wlde ik ook nog zeggen over de tweede foto inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Op de eerste vind ik het net The Joker, maar op die tweede (met THIS IS IT) is het echt de good old Michael! Hij lijkt zelfs een tintje te hebben
Klik eens op mijn link van the daily mailquote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Op de bovenste foto ziet hij er best stralend uit
Weten we al zeker dat dit tijdens de repetities was? Ja toch, door die achtergrond titel?
Als je die foto's op de brancard niet meetelt wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Dynd het volgende:
Dit zijn ook de laatste foto's ooit van hem genomen?
pas maar op, straks heb je een claim van getty images aan je broekquote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
GRoot vind ik hem toch iets minder leuk
Men zegt dan ook voor zijn doenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef IJsmuts het volgende:
kom op, ik vind MJ echt de king, maar hij ziet er niet goed uit op die foto's. die eerste gaat, van ver af genomen zie je niet veel, maar die tweede pic is echt niet fraai
Neequote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Had die chief van de 1e lijkschouwing dat niet al verklaard, dat er Demerol was aangetroffen?
Ok, heb ik dat verkeerd begrepen.quote:
Idd die buigingquote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef JX het volgende:
Hij ziet er toch wel erg mager uit in de foto's![]()
Daily Mirror had vandaag een mooie special van 32 paginas in de krant zitten![]()
[ afbeelding ]
De achterkant met die buiging
Nou inderdaad!!! Vraag me af of hij nu nog zo goed gezongen zou hebben als toen der tijd...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Phrits het volgende:
Wat is Man in the Mirror toch een mooi nummer, godverdomme zeg![]()
Gelul...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Er zijn details van de autopsie naar buiten gekomen.
Zo woog hij nog maar 57 kilo (bij 1.78) zat zijn lichaam vol naald-littekens, zijn maag vol pillen en was zijn hoofd kaal.Ik vind het echt heel erg aan het worden nu.
bron
Dat is gelukkig al achterhaald. Zie de foto's hierboven, die zijn van twee dagen voor zijn dood.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo woog hij nog maar 57 kilo (bij 1.78) zat zijn lichaam vol naald-littekens, zijn maag vol pillen en was zijn hoofd kaal.Ik vind het echt heel erg aan het worden nu.
bron
Hij wilde dus al opgezet/geplastificeerd worden, op Neverland begraven worden èn naast Marilyn?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
Zometeen in Nova gaan ze in LA wat plaatsen langs waar Jackson 'wat mee had': o.a. Neverland en de begraafplaats waar ie volgens hun begraven wilde worden: naast Marilyn Monroe.
Was al langer bekend, vraag me alleen af wat er waar van is.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
bron
Ja, die foto's had ik ook gezien. Toch vond ik het wel een soort van aannemelijk. Anders, ik zou er niet van opkijken als het zo was. Gelukkig is het voor nu even niet zo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gelukkig al achterhaald. Zie de foto's hierboven, die zijn van twee dagen voor zijn dood.
En The Sun heeft helemaal geen uitgelekte autopsie resultaten, allemaal bullshit.
The Sun vertelt standaard allemaal bullshit.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
En The Sun heeft helemaal geen uitgelekte autopsie resultaten, allemaal bullshit.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gelul...
http://latimesblogs.latim(...)autopsy-details.html
Dus niet alles klopt niet....quote:"I don't know where that information came from, or who that information came from. It is not accurate. Some of it is totally false.''
1m 78, klopt ongetwijfeldquote:
Na een reanimatie zijn gebroken ribben helemaal niet uitzonderlijk. En in dit geval hebben ze ook nog heel lang gereanimeerd. Dus daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
1m 78, klopt ongetwijfeld
57 kilo, klopt misschien wel
droeg een pruik, klopt: al jaren volgens mij, maar helemaal kaal lijkt me stug.
gebroken ribben, klopt vast, niet heel gek, met zo'n butcher als dokter....
Ja die gebroken ribben zijn inderdaad niet zo gek, hij lag natuurlijk op bed toen hij gereanimeerd werd, die man van de 911 centrale zei niet voor niets dat hij op de grond gelegd moest worden!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
1m 78, klopt ongetwijfeld
57 kilo, klopt misschien wel
droeg een pruik, klopt: al jaren volgens mij, maar helemaal kaal lijkt me stug.
gebroken ribben, klopt vast, niet heel gek, met zo'n butcher als dokter....
Hoe hij eruit zag zegt niet alles over zijn staat. De man zat onder de medicijnen, al jaren. Hij was een rechtgeaarde junk. Daar draai je geen 50 shows op, al zie je eruit als Tarzan. (Want dat is niet zo moeilijk hoor, in die wereld).quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef DesertRose het volgende:
Die laatste foto's vind ik toch best wel meevallen. Ik had erger verwacht.
Toch denk ik dat hij de eerste paar concerts nog wel had gered, maar 50 was een beetje te veel van het goede.
Ik moet wel zeggen dat MJ nooit echt heel erg gespierd of sterk eruit zag. Ik denk wel dat hij is afgevallen maar heel erg veel zal dat ook niet zijn geweest.
quote:Changes to his face were, in part, due to periods of significant weight loss.[23] Jackson became slimmer in the early 1980s because of a change in diet and a desire for "a dancer's body".[13] By 1984, Jackson had lost 20 pounds (9.1 kg), bringing his weight to 105 pounds (48 kg) for 5 foot 9, the slimmest he had ever been as an adult.[24] Witnesses reported that Jackson was often dizzy and speculated that he was suffering from anorexia nervosa.[24] Following accusations of child molestation in 1993, Jackson stopped eating, losing even more weight.[25] In late 1995, Jackson was rushed to a hospital after collapsing during rehearsals for a televised performance (which was subsequently cancelled); the incident was caused by a stress-related panic attack.[26] The BBC reported that during his 2005 trial, the singer again suffered from stress-related illnesses and severe weight loss.[27]
In 1993, the entertainer admitted taking painkillers, Valium, Xanax and Ativan to deal with the stress of the child sexual abuse allegations made against him.[28] A few months after the allegations became news, Jackson had lost approximately 10 pounds (4.5 kg) in weight and had stopped eating.[25] In a court deposition unrelated to alleged child abuse, Jackson was visibly drowsy, lacked concentration and repeatedly slurred while speaking. He could not remember the dates of his prior album releases or names of people he had worked with. It took him several minutes to name some of his recent albums.[29]
BREAKING NEWSquote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
Zometeen in Nova gaan ze in LA wat plaatsen langs waar Jackson 'wat mee had': o.a. Neverland en de begraafplaats waar ie volgens hun begraven wilde worden: naast Marilyn Monroe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
Michael Jackson wordt niet begraven maar gecremeerd.
Zijn as zal worden uitgestrooid boven de zandbak van Neverland.er was ook zo 1 van, jackson gaat door de hete weet ik veel wat, zodat de kinderen hem nog 1x van achteren kunnen voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zo flauw
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achterquote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt weer van telegraaf hé...die kletsen ook uit hun nek
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij nietquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Nu vermelden ze zelfs waakhond Tippy er bij
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij niet
Dat was de afgelopen paar dagen wel wat vaker omtrent Michael. Maar goed, bronnen checken doet de Telegraaf sowieso amper aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achter
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
Toch zie ik hier een sprankeling, een glimp van zijn kunnen. Mooi dat deze foto's er nog zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why take so long to call 911?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
quote:June 2009, Jackson died at the age of 50, after suffering a cardiac arrest.[31] Animal trainer Dunn, speaking to the News of the World, stated that the 26 year old chimp would miss the singer.[29] "Bubbles definitely missed him when they parted and will miss him now. Chimpanzees are intelligent. They remember people and stuff. Bubbles and Michael were close friends and playmates. The last time Michael visited, Bubbles definitely recognised and remembered him."[29] He revealed that Jackson thought of Bubbles as his first child.[29] Dunn added that he hoped Jackson's children would keep in touch with their "stepbrother", following their father's death.[29]
Volgens mij heb ik het inderdaad ook zo gelezen ergens.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij niet
Arme Tippyquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Nu vermelden ze zelfs waakhond Tippy er bij
http://www.dailymail.co.u(...)stions-answered.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het inderdaad ook zo gelezen ergens.
Maar waar... zie door de bomen het bos niet meer met al die berichtgeving op tig websites.
Ik dacht dat Bubbles dood was en geplastificeerd o.i.d. en dat Michael daar in het plastic naast wilde staan?quote:
Alles wat in telegraaf staat over Michael Jackson hoef je hier niet te quoten..waarom, omdat ze leugens schrijven..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achter
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bubbles dood was en geplastificeerd o.i.d. en dat Michael daar in het plastic naast wilde staan?
Gut, zijn we wéér verkeerd voorgelicht!
quote:After reports spread in 1990 of the death of Bubbles, Jackson's press agent Lee Solters told the press that "When Bubbles heard about his demise he went bananas".[
Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Why take so long to call 911?
The man who made the emergency call 50 minutes after Jackson collapsed, said to be a security guard named Tippy, needs to explain why he failed to say that the person in desperate need of help was Michael Jackson – instead simply saying he was a ‘gentleman’ aged 50. Identifying the famously troubled singer might have helped encourage the ambulance to hurry. Was the caller putting his privacy first?
http://www.dailymail.co.u(...)stions-answered.html
de hond heeft gebeld
hulde aan de telegraaf voor deze fantastische fout![]()
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftquote:Op maandag 29 juni 2009 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?
Dat geeft weer hoop voor het gewone volk, zeg!
Dat vind ik eigenlijk van alle albums. Off the Wall is werkelijk superb, daar staat geen slecht nummer op. Zelfde geldt voor Thriller. En dan te bedenken dat Beat It aanvankelijk niet eens de last cut voor dat album had gehaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Phrits het volgende:
[..]
Was al langer bekend, vraag me alleen af wat er waar van is.
Bedankt voor de tip over Nova!
Wat is Bad eigenlijk toch een geweldig album, gewoon allemaal geweldige nummers terwijl albums van andere artiesten vaak (naar mijn mening) maar twee, maximaal drie echt goede nummers hebben.
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.quote:
Heej doe eens even normaal ja! Honden kunnen egwel bellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftWel een enorm slimme hond joh, goed engels kon ie ook
ik flikker hier bijna van me stoel af
dat laatste neem ik aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Shitney (ik moet steeds weer gniffelen om je naam![]()
), wie moet die nummers gaan vertolken dan, die hij voor zijn kinderen achtergelaten heeft? Of zijn die allemaal al opgenomen en wel?
Ik vind in dat stukje tekst de animal trainer anders een groter steekje los hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.
Ik begrijp niets van al die juichende betuigingen opeens.![]()
Met videoclip en al?quote:
hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Shitney (ik moet steeds weer gniffelen om je naam![]()
), wie moet die nummers gaan vertolken dan, die hij voor zijn kinderen achtergelaten heeft? Of zijn die allemaal al opgenomen en wel?
Ik ben niet eenzaam, wel lichtelijk gestoord, en ik zie mijn Baloe toch ook als mijn "kindje"quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind in dat stukje tekst de animal trainer anders een groter steekje los hebben.
Tuurlijk was MJ nogal wacko, geen twijfel mogelijk. Maar dat zou ik denk ik ook geweest zijn als ik zijn jeugd en leven had gehad. En er zijn meer (eenzame?) mensen die een geliefd (huis)dier als hun 'kind' zien.
Dan had ie daar ook wel eerder wat van uit kunnen brengen in tijden van financiele nood lijkt mij....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
Van wie is Neverland nu? Want Jackson kan wel van alles willlen natuulijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
Joe Jackson heeft al wel gezegd dat ze hem niet op Neverland willen begraven. Geen idee of dat hier al gezegd was
Vraag me af of dit waar is.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.
Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
Die naam stamt nog uit Brit-brits nervous breakdown tijd, ik hou van Britney
Zullen wel geen videos bijzitten, maar hij maakte altijd erg veel werk van zijn demoversies, met achtergrondkoortjes, melodielijnen, zanglijnen en alles. Dus ik denk dat het om demos gaat. Tweehonderd nummers, heb ik al een paar maal gelezen, en als je daar de afgekeurde nummers van eerdere albums bij optelt, kunnen die kinderen tot in het bejaardenhuis platen uitbrengen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Met videoclip en al?
Een paar honderd nummers?
Boy, that man has been busy!
We zien toch liever oude beelden van hem, plakken ze die er toch weer onderquote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Maar aan die paar honderd nummers heb je in deze tijd toch weinig als er geen videoclips bij zijn?
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van wie is Neverland nu? Want Jackson kan wel van alles willlen natuulijk.
quote:On May 12, 2008, a foreclosure auction for the ranch was canceled after an investment company, Colony Capital LLC, purchased the loan. Jackson was in default on the $24.5 million owed on the 2,500-acre (10 km2) property.[12] In a press release, Jackson stated, "I am pleased with recent developments involving Neverland Ranch and I am in discussions with Colony and Tom Barrack with regard to the Ranch and other matters that would allow me to focus on the future."[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |