Men zegt dan ook voor zijn doenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef IJsmuts het volgende:
kom op, ik vind MJ echt de king, maar hij ziet er niet goed uit op die foto's. die eerste gaat, van ver af genomen zie je niet veel, maar die tweede pic is echt niet fraai
Neequote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Had die chief van de 1e lijkschouwing dat niet al verklaard, dat er Demerol was aangetroffen?
Ok, heb ik dat verkeerd begrepen.quote:
Idd die buigingquote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef JX het volgende:
Hij ziet er toch wel erg mager uit in de foto's![]()
Daily Mirror had vandaag een mooie special van 32 paginas in de krant zitten![]()
[ afbeelding ]
De achterkant met die buiging
Nou inderdaad!!! Vraag me af of hij nu nog zo goed gezongen zou hebben als toen der tijd...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Phrits het volgende:
Wat is Man in the Mirror toch een mooi nummer, godverdomme zeg![]()
Gelul...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Er zijn details van de autopsie naar buiten gekomen.
Zo woog hij nog maar 57 kilo (bij 1.78) zat zijn lichaam vol naald-littekens, zijn maag vol pillen en was zijn hoofd kaal.Ik vind het echt heel erg aan het worden nu.
bron
Dat is gelukkig al achterhaald. Zie de foto's hierboven, die zijn van twee dagen voor zijn dood.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo woog hij nog maar 57 kilo (bij 1.78) zat zijn lichaam vol naald-littekens, zijn maag vol pillen en was zijn hoofd kaal.Ik vind het echt heel erg aan het worden nu.
bron
Hij wilde dus al opgezet/geplastificeerd worden, op Neverland begraven worden èn naast Marilyn?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
Zometeen in Nova gaan ze in LA wat plaatsen langs waar Jackson 'wat mee had': o.a. Neverland en de begraafplaats waar ie volgens hun begraven wilde worden: naast Marilyn Monroe.
Was al langer bekend, vraag me alleen af wat er waar van is.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
bron
Ja, die foto's had ik ook gezien. Toch vond ik het wel een soort van aannemelijk. Anders, ik zou er niet van opkijken als het zo was. Gelukkig is het voor nu even niet zo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gelukkig al achterhaald. Zie de foto's hierboven, die zijn van twee dagen voor zijn dood.
En The Sun heeft helemaal geen uitgelekte autopsie resultaten, allemaal bullshit.
The Sun vertelt standaard allemaal bullshit.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
En The Sun heeft helemaal geen uitgelekte autopsie resultaten, allemaal bullshit.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gelul...
http://latimesblogs.latim(...)autopsy-details.html
Dus niet alles klopt niet....quote:"I don't know where that information came from, or who that information came from. It is not accurate. Some of it is totally false.''
1m 78, klopt ongetwijfeldquote:
Na een reanimatie zijn gebroken ribben helemaal niet uitzonderlijk. En in dit geval hebben ze ook nog heel lang gereanimeerd. Dus daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
1m 78, klopt ongetwijfeld
57 kilo, klopt misschien wel
droeg een pruik, klopt: al jaren volgens mij, maar helemaal kaal lijkt me stug.
gebroken ribben, klopt vast, niet heel gek, met zo'n butcher als dokter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |