Ik dacht dat Bubbles dood was en geplastificeerd o.i.d. en dat Michael daar in het plastic naast wilde staan?quote:
Alles wat in telegraaf staat over Michael Jackson hoef je hier niet te quoten..waarom, omdat ze leugens schrijven..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achter
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bubbles dood was en geplastificeerd o.i.d. en dat Michael daar in het plastic naast wilde staan?
Gut, zijn we wéér verkeerd voorgelicht!
quote:After reports spread in 1990 of the death of Bubbles, Jackson's press agent Lee Solters told the press that "When Bubbles heard about his demise he went bananas".[
Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Why take so long to call 911?
The man who made the emergency call 50 minutes after Jackson collapsed, said to be a security guard named Tippy, needs to explain why he failed to say that the person in desperate need of help was Michael Jackson – instead simply saying he was a ‘gentleman’ aged 50. Identifying the famously troubled singer might have helped encourage the ambulance to hurry. Was the caller putting his privacy first?
http://www.dailymail.co.u(...)stions-answered.html
de hond heeft gebeld
hulde aan de telegraaf voor deze fantastische fout![]()
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftquote:Op maandag 29 juni 2009 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, dus als er was gezegd dat het om een celeb ging, was de ambulance sneller gekomen?
Dat geeft weer hoop voor het gewone volk, zeg!
Dat vind ik eigenlijk van alle albums. Off the Wall is werkelijk superb, daar staat geen slecht nummer op. Zelfde geldt voor Thriller. En dan te bedenken dat Beat It aanvankelijk niet eens de last cut voor dat album had gehaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Phrits het volgende:
[..]
Was al langer bekend, vraag me alleen af wat er waar van is.
Bedankt voor de tip over Nova!
Wat is Bad eigenlijk toch een geweldig album, gewoon allemaal geweldige nummers terwijl albums van andere artiesten vaak (naar mijn mening) maar twee, maximaal drie echt goede nummers hebben.
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.quote:
Heej doe eens even normaal ja! Honden kunnen egwel bellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik vind het aparter dat het nu blijkt dat de hond dus gebeld heeftWel een enorm slimme hond joh, goed engels kon ie ook
ik flikker hier bijna van me stoel af
dat laatste neem ik aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Shitney (ik moet steeds weer gniffelen om je naam![]()
), wie moet die nummers gaan vertolken dan, die hij voor zijn kinderen achtergelaten heeft? Of zijn die allemaal al opgenomen en wel?
Ik vind in dat stukje tekst de animal trainer anders een groter steekje los hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, MJ was echt een complete and utter chizo psycho. Wat een malloott. Als ook maar tien procent waar is, kunnen we met zekerheid stellen dat meneer compleet van het padje af was.
Ik begrijp niets van al die juichende betuigingen opeens.![]()
Met videoclip en al?quote:
hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Shitney (ik moet steeds weer gniffelen om je naam![]()
), wie moet die nummers gaan vertolken dan, die hij voor zijn kinderen achtergelaten heeft? Of zijn die allemaal al opgenomen en wel?
Ik ben niet eenzaam, wel lichtelijk gestoord, en ik zie mijn Baloe toch ook als mijn "kindje"quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind in dat stukje tekst de animal trainer anders een groter steekje los hebben.
Tuurlijk was MJ nogal wacko, geen twijfel mogelijk. Maar dat zou ik denk ik ook geweest zijn als ik zijn jeugd en leven had gehad. En er zijn meer (eenzame?) mensen die een geliefd (huis)dier als hun 'kind' zien.
Dan had ie daar ook wel eerder wat van uit kunnen brengen in tijden van financiele nood lijkt mij....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
Van wie is Neverland nu? Want Jackson kan wel van alles willlen natuulijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
Joe Jackson heeft al wel gezegd dat ze hem niet op Neverland willen begraven. Geen idee of dat hier al gezegd was
Vraag me af of dit waar is.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.
Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
Die naam stamt nog uit Brit-brits nervous breakdown tijd, ik hou van Britney
Zullen wel geen videos bijzitten, maar hij maakte altijd erg veel werk van zijn demoversies, met achtergrondkoortjes, melodielijnen, zanglijnen en alles. Dus ik denk dat het om demos gaat. Tweehonderd nummers, heb ik al een paar maal gelezen, en als je daar de afgekeurde nummers van eerdere albums bij optelt, kunnen die kinderen tot in het bejaardenhuis platen uitbrengen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Met videoclip en al?
Een paar honderd nummers?
Boy, that man has been busy!
We zien toch liever oude beelden van hem, plakken ze die er toch weer onderquote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Maar aan die paar honderd nummers heb je in deze tijd toch weinig als er geen videoclips bij zijn?
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van wie is Neverland nu? Want Jackson kan wel van alles willlen natuulijk.
quote:On May 12, 2008, a foreclosure auction for the ranch was canceled after an investment company, Colony Capital LLC, purchased the loan. Jackson was in default on the $24.5 million owed on the 2,500-acre (10 km2) property.[12] In a press release, Jackson stated, "I am pleased with recent developments involving Neverland Ranch and I am in discussions with Colony and Tom Barrack with regard to the Ranch and other matters that would allow me to focus on the future."[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |