Ja die gebroken ribben zijn inderdaad niet zo gek, hij lag natuurlijk op bed toen hij gereanimeerd werd, die man van de 911 centrale zei niet voor niets dat hij op de grond gelegd moest worden!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
1m 78, klopt ongetwijfeld
57 kilo, klopt misschien wel
droeg een pruik, klopt: al jaren volgens mij, maar helemaal kaal lijkt me stug.
gebroken ribben, klopt vast, niet heel gek, met zo'n butcher als dokter....
Hoe hij eruit zag zegt niet alles over zijn staat. De man zat onder de medicijnen, al jaren. Hij was een rechtgeaarde junk. Daar draai je geen 50 shows op, al zie je eruit als Tarzan. (Want dat is niet zo moeilijk hoor, in die wereld).quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef DesertRose het volgende:
Die laatste foto's vind ik toch best wel meevallen. Ik had erger verwacht.
Toch denk ik dat hij de eerste paar concerts nog wel had gered, maar 50 was een beetje te veel van het goede.
Ik moet wel zeggen dat MJ nooit echt heel erg gespierd of sterk eruit zag. Ik denk wel dat hij is afgevallen maar heel erg veel zal dat ook niet zijn geweest.
quote:Changes to his face were, in part, due to periods of significant weight loss.[23] Jackson became slimmer in the early 1980s because of a change in diet and a desire for "a dancer's body".[13] By 1984, Jackson had lost 20 pounds (9.1 kg), bringing his weight to 105 pounds (48 kg) for 5 foot 9, the slimmest he had ever been as an adult.[24] Witnesses reported that Jackson was often dizzy and speculated that he was suffering from anorexia nervosa.[24] Following accusations of child molestation in 1993, Jackson stopped eating, losing even more weight.[25] In late 1995, Jackson was rushed to a hospital after collapsing during rehearsals for a televised performance (which was subsequently cancelled); the incident was caused by a stress-related panic attack.[26] The BBC reported that during his 2005 trial, the singer again suffered from stress-related illnesses and severe weight loss.[27]
In 1993, the entertainer admitted taking painkillers, Valium, Xanax and Ativan to deal with the stress of the child sexual abuse allegations made against him.[28] A few months after the allegations became news, Jackson had lost approximately 10 pounds (4.5 kg) in weight and had stopped eating.[25] In a court deposition unrelated to alleged child abuse, Jackson was visibly drowsy, lacked concentration and repeatedly slurred while speaking. He could not remember the dates of his prior album releases or names of people he had worked with. It took him several minutes to name some of his recent albums.[29]
BREAKING NEWSquote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef matthijst het volgende:
Zometeen in Nova gaan ze in LA wat plaatsen langs waar Jackson 'wat mee had': o.a. Neverland en de begraafplaats waar ie volgens hun begraven wilde worden: naast Marilyn Monroe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
Michael Jackson wordt niet begraven maar gecremeerd.
Zijn as zal worden uitgestrooid boven de zandbak van Neverland.er was ook zo 1 van, jackson gaat door de hete weet ik veel wat, zodat de kinderen hem nog 1x van achteren kunnen voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zo flauw
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achterquote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt weer van telegraaf hé...die kletsen ook uit hun nek
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij nietquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Nu vermelden ze zelfs waakhond Tippy er bij
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij niet
Dat was de afgelopen paar dagen wel wat vaker omtrent Michael. Maar goed, bronnen checken doet de Telegraaf sowieso amper aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achter
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
Toch zie ik hier een sprankeling, een glimp van zijn kunnen. Mooi dat deze foto's er nog zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why take so long to call 911?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
quote:June 2009, Jackson died at the age of 50, after suffering a cardiac arrest.[31] Animal trainer Dunn, speaking to the News of the World, stated that the 26 year old chimp would miss the singer.[29] "Bubbles definitely missed him when they parted and will miss him now. Chimpanzees are intelligent. They remember people and stuff. Bubbles and Michael were close friends and playmates. The last time Michael visited, Bubbles definitely recognised and remembered him."[29] He revealed that Jackson thought of Bubbles as his first child.[29] Dunn added that he hoped Jackson's children would keep in touch with their "stepbrother", following their father's death.[29]
Volgens mij heb ik het inderdaad ook zo gelezen ergens.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij niet
Arme Tippyquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Nu vermelden ze zelfs waakhond Tippy er bij
http://www.dailymail.co.u(...)stions-answered.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het inderdaad ook zo gelezen ergens.
Maar waar... zie door de bomen het bos niet meer met al die berichtgeving op tig websites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |