We waren je al kwijtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Kluts het volgende:
Hoi.
nou dan kun je er in ieder geval donder op zeggen dat die zichzelf nog wel eens tegenkomtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepakt
Het jammer is dat zijn bloed bij het NFI kwijt is geraakt en ze niet kunnen bewijzen dat hij (met het ongeluk) gedronken of iets geslikt had. Maar goed... "Shit happens" zullen we maar zeggen.
Ik één keer met mijn fiets!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Stereophonic het volgende:
ik val gewoon niet...1x heel bijna met mijn schakelbrommert...toen gleed het achterwiel weg... mijn 1ste drift met een tweewieler
Nee, zeker niet. Maar ik ben nu verstandigerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is het zeker
[..]
Damn.... Niet zo slim van je hè!![]()
Ik hoop het en dat meen ik echtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou dan kun je er in ieder geval donder op zeggen dat die zichzelf nog wel eens tegenkomt
Fieuw! Verstand komt met de jaren hèquote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik ben nu verstandiger
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepakt
Het jammer is dat zijn bloed bij het NFI kwijt is geraakt en ze niet kunnen bewijzen dat hij (met het ongeluk) gedronken of iets geslikt had. Maar goed... "Shit happens" zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
kei gaaf hequote:
Ja, erg he? Ze hebben hem helemaal betrokken bij de uitvaart etc. en daarna (hoe dichter ze bij de uitslag van het onderzoek kwamen) liet hij amper iets van zich horen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet! Wat een ongelovelijke gevoelloze klootzak dan zeg
Het is idd zonde want dat soort figuren mogen ze van mij een hele lange tijd opsluiten
Mja, ik snap dat niet.quote:
nou ik hoop dat die kneus in ieder geval alleen zichzelf meeneemt dan en niet nog een keer anderequote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat meen ik echt
Hij leert er gewoon niet van
[..]
Fieuw! Verstand komt met de jaren hè
Voor dat soort mensen heb ik geen woordenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, erg he? Ze hebben hem helemaal betrokken bij de uitvaart etc. en daarna (hoe dichter ze bij de uitslag van het onderzoek kwamen) liet hij amper iets van zich horen.
[..]
Mja, ik snap dat niet.
Klote zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat meen ik echt
Hij leert er gewoon niet van
[..]
Fieuw! Verstand komt met de jaren hè
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef STING het volgende:
Scooters en ongelukken.
Een oude vriend van mij is ooit verongelukt op z'n 16e.. met z'n allen geblowed.
De rest, waaronder z'n vriendin, hadden alleen wat schrammetjes.
En vorige week is een vriend van een m'n collega's op Bali verongelukt met de scooter.
Gaat lekker!
ik kan er wel een paar bedenken .......quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen heb ik geen woorden![]()
Ja, dat hoop ik. Dat is gewoon het frustrerende. Zij was opslag dood & hij had niets. Geen kneuzing, geen schrammetje, geen blauwe plek. Als je ook die foto ziet van die autoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ik hoop dat die kneus in ieder geval alleen zichzelf meeneemt dan en niet nog een keer andere
niet geschikt om hier uit te sprekenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik kan er wel een paar bedenken .......
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klote zeg!
Man wat zal ik dan wijs zijn als ik ouder ben
Nee, ik ook niet. Kwam hem een tijdje terug nog tegen, maar hij kende mij zogenaamd niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen heb ik geen woorden![]()
nee niet echt je weet al wat ik soms in grappige zinnen eruit kan gooien dus in dit geval kun je het wel bedenken denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet geschikt om hier uit te spreken
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee niet echt je weet al wat ik soms in grappige zinnen eruit kan gooien dus in dit geval kun je het wel bedenken denk ik
Jij bent meer van het Hoi zeggen hequote:
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
je glimt helemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Zweet me kapot hier op zolderde druppels lopen over m'n gezicht
Hier beneden is het ook nog steeds warm.. moet er niet aan denken om zo naar bed te gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Wie of wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
toch wel zweetdruppels he??quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Mijn moeder had de droger aan laten staan en het raam dicht gelatenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier beneden is het ook nog steeds warm.. moet er niet aan denken om zo naar bed te gaan
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
het dochtertje van een vriendin van me was geschept door een vrachtwagen..kind stond netjes op de stoep te wachten, vrachtwagen ging de bocht om en nam een stuk stoep mee..ze was 4 jaar toen
Helaas schiet je daar ook niets mee op...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.
Heb een maat van me in een rolstoel gereden zien worden door een dronken gek. Hij "had nog geluk". Zijn broer was morsdood.
Bleh, wat een verhalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
het dochtertje van een vriendin van me was geschept door een vrachtwagen..kind stond netjes op de stoep te wachten, vrachtwagen ging de bocht om en nam een stuk stoep mee..ze was 4 jaar toen
Hè bahquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
Tja, die horen nu eenmaal bij het levenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Hmm kunnen we het AUB niet over verkeersongevallen hebben?
oja sorry...even niet bij stil gestaan...mijn excuusquote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.
Heb een maat van me in een rolstoel gereden zien worden door een dronken gek. Hij "had nog geluk". Zijn broer was morsdood.
wrm niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Misschien niet, maar ik vind het bizar hoe slap alcomobilisten worden aangepakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Helaas schiet je daar ook niets mee op...
Dat zeker ja. Al was die maat van me zo positief. Echt bewonderenswaardig.quote:Mja... Al ben ik van mening (en dat klinkt hard) dat je soms beter meteen dood kan zijn, dan dat je als kasplantje moet leven of in een rolstoel komt, terwijl je gewoon niets meer kan.
Omdat je een ongeluk heb lees je toch niet meequote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Het is ook geen leuk onderwerp, maar er zijn wel vaker mindere onderwerpenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
Nja het mag van mij wel hoordan ga ik wel weg
maar vind het zelf een klote onderwerp
Kijk, met zo'n instelling kom je er dan welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
Dat zeker ja. Al was die maat van me zo positief. Echt bewonderenswaardig.
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefdequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefde
knul stel je niet aan shit happens hoort bij het levenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefde
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook geen leuk onderwerp, maar er zijn wel vaker mindere onderwerpen
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijk![]()
Serieus, hou gewoon aub je bek even dicht Thrust !!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
knul stel je niet aan shit happens hoort bij het leven
nou ik heb aan mijn broertje wel gezien wat voor een impact dat kan hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S, zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen gaat hem echt niet helpen zich beter te voelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het is wel heftig om dat mee te maken, dus daar mag/kan je best mee zitten, maar het is (helaas) geen eenmalige gebeurtenis, dus je zal er nog regelmatig mee geconfronteerd worden..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ooo, dat had ik even gemist, haha.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Die vond dat het teveel over knuffelen ging en er te weinig inhoud was
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n instelling kom je er dan wel
Mijn vader is verongelukt doordat hij geschept is door een trein. Ik weet bijna zeker dat hij zichzelf iets had aangedaan als hij in een rolstoel terecht was gekomen of als kasplantje zou eindigen. Ik durf dan oprecht te zeggen dat ik blij ben dat het in één keer afgelopen was.
Wowwww.... respect auto...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Mijn vader is verongelukt doordat hij geschept is door een trein. Ik weet bijna zeker dat hij zichzelf iets had aangedaan als hij in een rolstoel terecht was gekomen of als kasplantje zou eindigen. Ik durf dan oprecht te zeggen dat ik blij ben dat het in één keer afgelopen was.
Sterk.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijk![]()
Dankjequote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wowwww.... respect auto...
Ja, dat ben ik met je eens.
Maar wel heel erg.
Weet ik Offre maar als je dan geen hulp zoekt veder er niet over praat sorry hoor dat is toch wel pre bedoel heb me moeder een maat van me ome en opa plus nog een oom verloren in het verkeer maar ga ook gewoon nog de weg op je moet op een geven moment veder dus.....KF veder met je dingen je zal het niet vergeten maar je moet er toch overheen zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
T_S, zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen gaat hem echt niet helpen zich beter te voelen.
Ja, ik probeer er ook zo goed mogelijk mee overweg te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is wel heftig om dat mee te maken, dus daar mag/kan je best mee zitten, maar het is (helaas) geen eenmalige gebeurtenis, dus je zal er nog regelmatig mee geconfronteerd worden..
Flippo zie post boven jequote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik probeer er ook zo goed mogelijk mee overweg te gaan.
Ik vraag alleen of jullie het aub over iets anders zouden kunnen hebben, en dan krijg ik te horen dat ik me niet moet aanstellen, sorry hoor
@ Thrust, ik denk dat je zelf wel anders zal praten als je iemands schedel open had zien liggen waardoor je een deel van de hersenen zou zien, maar je nog steeds aangekeken wordt omdat diegene zijn ogen nog open heeft.
Om over de rest van zijn lichaam nog maar te zwijgen...
Allereerstquote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ik Offre maar als je dan geen hulp zoekt veder er niet over praat sorry hoor dat is toch wel pre bedoel heb me moeder een maat van me ome en opa plus nog een oom verloren in het verkeer maar ga ook gewoon nog de weg op je moet op een geven moment veder dus.....KF veder met je dingen je zal het niet vergeten maar je moet er toch overheen zetten
Ja prima...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Flippo zie post boven je
]http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related[/quote][/url]quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
ff een muziekje op
[url=http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related
Hmm ja, kan ik wel iets bij voorstellen. Maar goed dat dat besproken kan worden toch?quote:sorry niet ongevoelig maar ik wordt altijd zoo triest van dit soort onderwerpen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Boekenwurm.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Veel plezier meid.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker autoquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Vroege diensten zijn wel tof, omdat de kiddo's dan op school zitten en dat is wel relaxquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je toch een top baan slaap lekker
![]()
Ja, het is echt heel ergquote:
Een (bot) zetje in je rug KF meer nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja prima...
Zo ga jij er mee om...
Een beetje simpel minded van je om er van uit te gaan dat ik er op dezelfde manier mee omga als jou en dan zo'n kut opmerking te maken
sorry vind die tekst echt geweldigquote:
ow hoe laat??quote:
Zoals ik al zei: Ik ontken allesquote:
Een verkeerde opmerking op een verkeerd moment.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een (bot) zetje in je rug KF meer niet
ha ha doe ik ook dealquote:
Kan niet, ik ben er niet.quote:
Trusten!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
* djayzz gaat voor de verandering nu écht op tijd naar bed
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
Zeker. Vooral die saxofoon op de achtergrond is erg mooiquote:
Slaap lekker Djayzquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry vind die tekst echt geweldig![]()
![]()
Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoorquote:
het is wel weer duidelijk bij wie je niet alles ontkentquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoor![]()
Vind de regen in de clip mooiquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Vooral die saxofoon op de achtergrond is erg mooi
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
het is wel weer duidelijk bij wie je niet alles ontkent
Oh ja, dat is waar ook. Zo even m'n moeder bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik nodigde jou net nog uit voor een slumberparty
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Zo even m'n moeder bellen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik nodigde jou net nog uit voor een slumberparty
Die is zeker mooi. Ik ben nu weer "fan" van deze:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind Man In The Mirror het mooist van hem
quote:
Zozo en dan heb je mij en nog een man nodig ook nog. Eentje is niet genoegquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoor![]()
Sting moet eerst ff bij zn moeder checken of ie ook mag komen... dus dat zijn er al 2quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo en dan heb je mij en nog een man nodig ook nog. Eentje is niet genoeg
Je kent me te goedquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt nog wel een paar keer voorbij maar voor nu welterusten
Hoor jij nog weleens wat van N.?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik zei niet dat ik em ging neuken hoor
- "Hoi mam"quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Dus ik kan weer rechtsomkeert maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
euhm neuh eigenlijks hele tijd niet meer... als we het over dezelfde N hebben dan....?!quote:
In Brazilie opgenomenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is zeker mooi. Ik ben nu weer "fan" van deze:
Ja, dat hebben wequote:Op maandag 29 juni 2009 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhm neuh eigenlijks hele tijd niet meer... als we het over dezelfde N hebben dan....?!
Ik vind dat nummer zo tof hèquote:
eeej ik had niet over jou.... voor jou maak ik een uitzondering... jij bent echt een lekkertjequote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik kan weer rechtsomkeert maken?
Jij wel dan???quote:
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het wel ziek wat voor impact de dood van Michael Jackson veroorzaakt heeft
Ja, pas geleden nog eventjes. Nu ook niet meer & het hoeft ook niet meer zo van mij eigenlijk.quote:
Zit in ieder geval ook een hoop hypocrisie bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het wel ziek wat voor impact de dood van Michael Jackson veroorzaakt heeft
Is het ookquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej ik had niet over jou.... voor jou maak ik een uitzondering... jij bent echt een lekkertje
Hmm dat zou me echt 10x minder boeienquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was te verwachten
Al Madonna gaat, dan zal het ook een drama zijn.
ohw.. wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, pas geleden nog eventjes. Nu ook niet meer & het hoeft ook niet meer zo van mij eigenlijk.
Helemaal mee eens. HET beste MJ nummer.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoeiquote:Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. HET beste MJ nummer.
Hij heeft een vriendinnetje, wist je dat niet?quote:
Chaoquote:
ben anders een echte gentleman hoorquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een vriendinnetje, wist je dat niet?
no argument herequote:
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ehm... Ik zeg even een maandje, maar ik heb geen idee hoelang het nu precies is. Dat zou ik dan echt even moeten opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt?? toch niet al heeel lang he????
Dat is raarquote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.
WTF??
duitsers hequote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.
WTF??
ohw ok ik schrok al.. hij zei dat ie single was toen ik daar was geweest, dus ik schrok ffquote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ehm... Ik zeg even een maandje, maar ik heb geen idee hoelang het nu precies is. Dat zou ik dan echt even moeten opzoeken.
Laatste en dan ga ik écht naar bed.quote:
Volgens mij weet je wel meer nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok ik schrok al.. hij zei dat ie single was toen ik daar was geweest, dus ik schrok ff
mijn favo nummertje van hem... en dirty dianaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |