Kijk, met zo'n instelling kom je er dan welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
Dat zeker ja. Al was die maat van me zo positief. Echt bewonderenswaardig.
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefdequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefde
knul stel je niet aan shit happens hoort bij het levenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 weken terug op weg naar m'n werk een dodelijk onderwerp zien 25 meter voor me, en was als eerste bij de auto om te kijken of hij nog leefde
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook geen leuk onderwerp, maar er zijn wel vaker mindere onderwerpen
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijk![]()
Serieus, hou gewoon aub je bek even dicht Thrust !!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
knul stel je niet aan shit happens hoort bij het leven
nou ik heb aan mijn broertje wel gezien wat voor een impact dat kan hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S, zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen gaat hem echt niet helpen zich beter te voelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het is wel heftig om dat mee te maken, dus daar mag/kan je best mee zitten, maar het is (helaas) geen eenmalige gebeurtenis, dus je zal er nog regelmatig mee geconfronteerd worden..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ooo, dat had ik even gemist, haha.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Die vond dat het teveel over knuffelen ging en er te weinig inhoud was
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n instelling kom je er dan wel
Mijn vader is verongelukt doordat hij geschept is door een trein. Ik weet bijna zeker dat hij zichzelf iets had aangedaan als hij in een rolstoel terecht was gekomen of als kasplantje zou eindigen. Ik durf dan oprecht te zeggen dat ik blij ben dat het in één keer afgelopen was.
Wowwww.... respect auto...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Mijn vader is verongelukt doordat hij geschept is door een trein. Ik weet bijna zeker dat hij zichzelf iets had aangedaan als hij in een rolstoel terecht was gekomen of als kasplantje zou eindigen. Ik durf dan oprecht te zeggen dat ik blij ben dat het in één keer afgelopen was.
Sterk.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
En nu hoor je JaniesBrownie niet natuurlijk![]()
Dankjequote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wowwww.... respect auto...
Ja, dat ben ik met je eens.
Maar wel heel erg.
Weet ik Offre maar als je dan geen hulp zoekt veder er niet over praat sorry hoor dat is toch wel pre bedoel heb me moeder een maat van me ome en opa plus nog een oom verloren in het verkeer maar ga ook gewoon nog de weg op je moet op een geven moment veder dus.....KF veder met je dingen je zal het niet vergeten maar je moet er toch overheen zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
T_S, zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen gaat hem echt niet helpen zich beter te voelen.
Ja, ik probeer er ook zo goed mogelijk mee overweg te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is wel heftig om dat mee te maken, dus daar mag/kan je best mee zitten, maar het is (helaas) geen eenmalige gebeurtenis, dus je zal er nog regelmatig mee geconfronteerd worden..
Flippo zie post boven jequote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik probeer er ook zo goed mogelijk mee overweg te gaan.
Ik vraag alleen of jullie het aub over iets anders zouden kunnen hebben, en dan krijg ik te horen dat ik me niet moet aanstellen, sorry hoor
@ Thrust, ik denk dat je zelf wel anders zal praten als je iemands schedel open had zien liggen waardoor je een deel van de hersenen zou zien, maar je nog steeds aangekeken wordt omdat diegene zijn ogen nog open heeft.
Om over de rest van zijn lichaam nog maar te zwijgen...
Allereerstquote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ik Offre maar als je dan geen hulp zoekt veder er niet over praat sorry hoor dat is toch wel pre bedoel heb me moeder een maat van me ome en opa plus nog een oom verloren in het verkeer maar ga ook gewoon nog de weg op je moet op een geven moment veder dus.....KF veder met je dingen je zal het niet vergeten maar je moet er toch overheen zetten
Ja prima...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Flippo zie post boven je
]http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related[/quote][/url]quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
ff een muziekje op
[url=http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related
Hmm ja, kan ik wel iets bij voorstellen. Maar goed dat dat besproken kan worden toch?quote:sorry niet ongevoelig maar ik wordt altijd zoo triest van dit soort onderwerpen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Boekenwurm.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Veel plezier meid.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker autoquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Vroege diensten zijn wel tof, omdat de kiddo's dan op school zitten en dat is wel relaxquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je toch een top baan slaap lekker
![]()
Ja, het is echt heel ergquote:
Een (bot) zetje in je rug KF meer nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja prima...
Zo ga jij er mee om...
Een beetje simpel minded van je om er van uit te gaan dat ik er op dezelfde manier mee omga als jou en dan zo'n kut opmerking te maken
sorry vind die tekst echt geweldigquote:
ow hoe laat??quote:
Zoals ik al zei: Ik ontken allesquote:
Een verkeerde opmerking op een verkeerd moment.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een (bot) zetje in je rug KF meer niet
ha ha doe ik ook dealquote:
Kan niet, ik ben er niet.quote:
Trusten!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
* djayzz gaat voor de verandering nu écht op tijd naar bed
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
Zeker. Vooral die saxofoon op de achtergrond is erg mooiquote:
Slaap lekker Djayzquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry vind die tekst echt geweldig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |