We waren je al kwijtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Kluts het volgende:
Hoi.
nou dan kun je er in ieder geval donder op zeggen dat die zichzelf nog wel eens tegenkomtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepakt
Het jammer is dat zijn bloed bij het NFI kwijt is geraakt en ze niet kunnen bewijzen dat hij (met het ongeluk) gedronken of iets geslikt had. Maar goed... "Shit happens" zullen we maar zeggen.
Ik één keer met mijn fiets!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Stereophonic het volgende:
ik val gewoon niet...1x heel bijna met mijn schakelbrommert...toen gleed het achterwiel weg... mijn 1ste drift met een tweewieler
Nee, zeker niet. Maar ik ben nu verstandigerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is het zeker
[..]
Damn.... Niet zo slim van je hè!![]()
Ik hoop het en dat meen ik echtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou dan kun je er in ieder geval donder op zeggen dat die zichzelf nog wel eens tegenkomt
Fieuw! Verstand komt met de jaren hèquote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik ben nu verstandiger
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepakt
Het jammer is dat zijn bloed bij het NFI kwijt is geraakt en ze niet kunnen bewijzen dat hij (met het ongeluk) gedronken of iets geslikt had. Maar goed... "Shit happens" zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
kei gaaf hequote:
Ja, erg he? Ze hebben hem helemaal betrokken bij de uitvaart etc. en daarna (hoe dichter ze bij de uitslag van het onderzoek kwamen) liet hij amper iets van zich horen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet! Wat een ongelovelijke gevoelloze klootzak dan zeg
Het is idd zonde want dat soort figuren mogen ze van mij een hele lange tijd opsluiten
Mja, ik snap dat niet.quote:
nou ik hoop dat die kneus in ieder geval alleen zichzelf meeneemt dan en niet nog een keer anderequote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat meen ik echt
Hij leert er gewoon niet van
[..]
Fieuw! Verstand komt met de jaren hè
Voor dat soort mensen heb ik geen woordenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, erg he? Ze hebben hem helemaal betrokken bij de uitvaart etc. en daarna (hoe dichter ze bij de uitslag van het onderzoek kwamen) liet hij amper iets van zich horen.
[..]
Mja, ik snap dat niet.
Klote zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat meen ik echt
Hij leert er gewoon niet van
[..]
Fieuw! Verstand komt met de jaren hè
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef STING het volgende:
Scooters en ongelukken.
Een oude vriend van mij is ooit verongelukt op z'n 16e.. met z'n allen geblowed.
De rest, waaronder z'n vriendin, hadden alleen wat schrammetjes.
En vorige week is een vriend van een m'n collega's op Bali verongelukt met de scooter.
Gaat lekker!
ik kan er wel een paar bedenken .......quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen heb ik geen woorden![]()
Ja, dat hoop ik. Dat is gewoon het frustrerende. Zij was opslag dood & hij had niets. Geen kneuzing, geen schrammetje, geen blauwe plek. Als je ook die foto ziet van die autoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ik hoop dat die kneus in ieder geval alleen zichzelf meeneemt dan en niet nog een keer andere
niet geschikt om hier uit te sprekenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik kan er wel een paar bedenken .......
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klote zeg!
Man wat zal ik dan wijs zijn als ik ouder ben
Nee, ik ook niet. Kwam hem een tijdje terug nog tegen, maar hij kende mij zogenaamd niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen heb ik geen woorden![]()
nee niet echt je weet al wat ik soms in grappige zinnen eruit kan gooien dus in dit geval kun je het wel bedenken denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet geschikt om hier uit te spreken
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee niet echt je weet al wat ik soms in grappige zinnen eruit kan gooien dus in dit geval kun je het wel bedenken denk ik
Jij bent meer van het Hoi zeggen hequote:
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
je glimt helemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Zweet me kapot hier op zolderde druppels lopen over m'n gezicht
Hier beneden is het ook nog steeds warm.. moet er niet aan denken om zo naar bed te gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Wie of wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
toch wel zweetdruppels he??quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Hoi
Mijn moeder had de droger aan laten staan en het raam dicht gelatenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier beneden is het ook nog steeds warm.. moet er niet aan denken om zo naar bed te gaan
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
het dochtertje van een vriendin van me was geschept door een vrachtwagen..kind stond netjes op de stoep te wachten, vrachtwagen ging de bocht om en nam een stuk stoep mee..ze was 4 jaar toen
Helaas schiet je daar ook niets mee op...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.
Heb een maat van me in een rolstoel gereden zien worden door een dronken gek. Hij "had nog geluk". Zijn broer was morsdood.
Bleh, wat een verhalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
het dochtertje van een vriendin van me was geschept door een vrachtwagen..kind stond netjes op de stoep te wachten, vrachtwagen ging de bocht om en nam een stuk stoep mee..ze was 4 jaar toen
Hè bahquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Flena het volgende:
Tja, die horen nu eenmaal bij het levenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Hmm kunnen we het AUB niet over verkeersongevallen hebben?
oja sorry...even niet bij stil gestaan...mijn excuusquote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n gast tegenkom, timmer ik hem in mekaar.
Heb een maat van me in een rolstoel gereden zien worden door een dronken gek. Hij "had nog geluk". Zijn broer was morsdood.
wrm niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Misschien niet, maar ik vind het bizar hoe slap alcomobilisten worden aangepakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Helaas schiet je daar ook niets mee op...
Dat zeker ja. Al was die maat van me zo positief. Echt bewonderenswaardig.quote:Mja... Al ben ik van mening (en dat klinkt hard) dat je soms beter meteen dood kan zijn, dan dat je als kasplantje moet leven of in een rolstoel komt, terwijl je gewoon niets meer kan.
Omdat je een ongeluk heb lees je toch niet meequote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Het is ook geen leuk onderwerp, maar er zijn wel vaker mindere onderwerpenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
Nja het mag van mij wel hoordan ga ik wel weg
maar vind het zelf een klote onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |