De stijging is voor een significant deel te wijten aan kindersterfte inderdaad, maar verre van volledig. Vaccinatie speelt al een flinke rol door het praktisch uitroeien van ziektes als mazelen, difterie, rode hond, tetanus, en Haemophilus influenzae type B evenals het behandelen van b.v. hartziekten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat als je kijkt naar de levensverwachting als metriek, de voornaamste verbetering plaats heeft gevonden in de jaren tot volwassenheid. Als je eenmaal een jaar of twintig was, redde je het ook wel tot een acceptabele leeftijd.
Waarom vaar je blind op die bronnen van jou? Kun jij zelf verifieren dat die bronnen het bij het juiste eind hebben of vind je ze alleen maar aantrekkelijk klinken? Kun je het in principe zelf verifieren? Nee! dat kan niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dom is ontwetend en te gelijk ook stom omdat er nu genoeg alternatieve nieuwsbronnen zijn waar de gewoon krant jammerlijk in faalt.
...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die Lambiekje graag een stomp op zijn oog wil geven?
Maar denk je dat het zal helpen? Of zal opluchten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die Lambiekje graag een stomp op zijn oog wil geven?
Ho dat wist ie wel. Hij wist niet van de condequenties en het gemak van copieren en van de misbruik mogelijkheden. Nu het dus door Netwerk op presenteerblaadje wordt aangeboden is er op eens besef.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je je verstandelijke vermogens van je pa. Iemand die 1.5 jaar geleden niet wisten dat biometrische paspoorten eraan zaten te komen houdt het nieuws nou niet bijster goed bij. Er is ook weinig samenzweerderigs aan. Maar goed een dergelijk stupide voorvalletje is in jouw geval weer een bevesting dat elk van jouw absurde denkbeelden volledig valide is, ook al snap je werkelijk waar geen hol van de materie.
en daarmee is Bilderberg zijn decimatie project ook nog niet mee gestopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar denk je dat het zal helpen? Of zal opluchten?
Ow daar ben je!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en daarmee is Bilderberg zijn decimatie project ook nog niet mee gestopt.
Diegene die mij willen stompen hebben echt geen idee wat er speelt in de wereld.
1. Je zegt zelf dat je geen kanker krijgt als je bepaalde dingen eet. Dus dat zou je nooit kunnen overkomen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als een arts met chemo's komt aanzetten dan sla ik 'm helemaal lens en beschuldig die vuile smerige klootzak voor moord met voorbedachte rade.
Je hebt geen idee waar je over lult . Hoop idd dat je zelf nooit deze slopende ziekte krijg want dan piep je wel andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als een arts met chemo's komt aanzetten dan sla ik 'm helemaal lens en beschuldig die vuile smerige klootzak voor moord met voorbedachte rade.
Weer een mooi voorbeeldje van de stereotype gebreken in het logische redeneren van de samenzweringsmalloot, creationist, scientoloog of wat voor mafkees dan ook. Huiszoeken in hele wijken hebben absoluut niets te maken met een biometrisch paspoort. Je zoekt naar verbanden waar ze er niet zijn om je wereldbeeldje bevestigd te krijgen. Maar goed, blijf jezelf maar vertellen dat jij dat bijzondere genie bent dat alles wel doorziet terwijl de rest zich als domme, blinde schapen voor de gek laat houden. Dan blijven wij je wel belachelijk maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho dat wist ie wel. Hij wist niet van de condequenties en het gemak van copieren en van de misbruik mogelijkheden. Nu het dus door Netwerk op presenteerblaadje wordt aangeboden is er op eens besef.
Na aanleiding van de Haagse Pand Brigade bericht van GeenStijl was hij wel geschrokken van overheids misbruiik van privacy.
Hou eens op op over absurd. Het is gewoon echt sneu te noemen hoe NIET-geinformeerd men is en zich toch intellect durft te noemen. Onderzoek voor dat je mij beschuldigd van dingen.
Het komt namelijk echt over of ik met een stel nietsweters te maken heb.
Jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je inderdaad kanker kreeg dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
Dat krijgt hij waarschijnlijk niet want hij eet vast netjes z'n vitamientjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je inderdaad kanker kreeg dan?
Je verwart het met penicilline.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef Manke het volgende:
kilo boomstam![]()
[aspirine was toch een schimmel?]
1000 jaar geleden was je op je 50e anders hoogbejaard, dus het is complete onzin dat als je eenmaal maar 20 werd je dan ook wel 80 ofzo werd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef eleusis het volgende:
Wat hij bedoelt is dat als je kijkt naar de levensverwachting als metriek, de voornaamste verbetering plaats heeft gevonden in de jaren tot volwassenheid. Als je eenmaal een jaar of twintig was, redde je het ook wel tot een acceptabele leeftijd.
Iedereen krijgt kanker, tenzij je eerder dood gaat aan iets anders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef Monolith het volgende:
Dat krijgt hij waarschijnlijk niet want hij eet vast netjes z'n vitamientjes.
Ik was dan ook sarcastisch. Het boek Evolutionary dynamics van Martin Nowak bevat wel een aardig hoofdstuk over dit gegeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen krijgt kanker, tenzij je eerder dood gaat aan iets anders.
"ik had kanker, onderging chemo, en ben nu schoon" heeft geen wetenschappelijke waarde nee.quote:
Dat snap ik, maar ik zie helemaal voor me dat 'ie precies dat, dat 'ie nooit kanker gaat krijgen, als excuus gebruikt om niet op de vraag in te gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
Ik was dan ook sarcastisch. Het boek Evolutionary dynamics van Martin Nowak bevat wel een aardig hoofdstuk over dit gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |