abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70591936
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt is dat als je kijkt naar de levensverwachting als metriek, de voornaamste verbetering plaats heeft gevonden in de jaren tot volwassenheid. Als je eenmaal een jaar of twintig was, redde je het ook wel tot een acceptabele leeftijd.
De stijging is voor een significant deel te wijten aan kindersterfte inderdaad, maar verre van volledig. Vaccinatie speelt al een flinke rol door het praktisch uitroeien van ziektes als mazelen, difterie, rode hond, tetanus, en Haemophilus influenzae type B evenals het behandelen van b.v. hartziekten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70592323
quote:
schreef Monolith het volgende:

pi_70594840
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dom is ontwetend en te gelijk ook stom omdat er nu genoeg alternatieve nieuwsbronnen zijn waar de gewoon krant jammerlijk in faalt.
...
Waarom vaar je blind op die bronnen van jou? Kun jij zelf verifieren dat die bronnen het bij het juiste eind hebben of vind je ze alleen maar aantrekkelijk klinken? Kun je het in principe zelf verifieren? Nee! dat kan niet.

De bronnen uit de reguliere wetenschap zijn in ieder geval wel verifieerbaar. Dat komt door de methodiek die wordt gebruikt. Ieder onderzoek is zo opgezet dat het door een willekeurige onafhankelijke onderzoeker te herhalen is en daarmee is de uitkomst verifieerbaar.

En dat is gelijk het verschil met jouw bronnen: die doen allerlei uitspraken die door niemand to controleren zijn. Hoogstens zijn ze te weerleggen door regulier, herhaalbaar en verifieerbaar onderzoek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2009 22:39:10 ]
pi_70595236
Ja, maar da's het mooie aan complotten, het hoeft niet verifieerbaar te zijn, want dat het is onderdeel van een complot. Een complot bewijst zichzelf, zegmaar....
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:49:52 #205
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70595353
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die Lambiekje graag een stomp op zijn oog wil geven?
nee
pi_70597928
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die Lambiekje graag een stomp op zijn oog wil geven?
Maar denk je dat het zal helpen? Of zal opluchten?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 04:13:41 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70600785
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je je verstandelijke vermogens van je pa. Iemand die 1.5 jaar geleden niet wisten dat biometrische paspoorten eraan zaten te komen houdt het nieuws nou niet bijster goed bij. Er is ook weinig samenzweerderigs aan. Maar goed een dergelijk stupide voorvalletje is in jouw geval weer een bevesting dat elk van jouw absurde denkbeelden volledig valide is, ook al snap je werkelijk waar geen hol van de materie.
Ho dat wist ie wel. Hij wist niet van de condequenties en het gemak van copieren en van de misbruik mogelijkheden. Nu het dus door Netwerk op presenteerblaadje wordt aangeboden is er op eens besef.
Na aanleiding van de Haagse Pand Brigade bericht van GeenStijl was hij wel geschrokken van overheids misbruiik van privacy.

Hou eens op op over absurd. Het is gewoon echt sneu te noemen hoe NIET-geinformeerd men is en zich toch intellect durft te noemen. Onderzoek voor dat je mij beschuldigd van dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 06-07-2009 09:02:35 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 04:15:38 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70600790
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar denk je dat het zal helpen? Of zal opluchten?
en daarmee is Bilderberg zijn decimatie project ook nog niet mee gestopt.
Diegene die mij willen stompen hebben echt geen idee wat er speelt in de wereld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 04:18:36 #209
238900 Koekz
Der Meister
pi_70600796
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 04:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en daarmee is Bilderberg zijn decimatie project ook nog niet mee gestopt.
Diegene die mij willen stompen hebben echt geen idee wat er speelt in de wereld.
Ow daar ben je!

Uitgeluld in je aids/hiv topics door mensen die er wel verstand van hebben dus ga je maar rellen over kanker?

edit:

Zoals ik in je hiv rampage je al aids toewenste om je ongelijk te bewijzen aan jezelf wens ik je nu echt met alle liefde kanker toe.
En dan niet de 'leuke' kanker die redelijk vaak genezen kan worden maar de 'diehard, gonna fuck you from behind and kill you kanker'. Galblaasje ofzo... Met mooie uitzaaingen enzo...

En dan eindelijk OT:

Mooi dat ze een medicijn hebben voor kanker! Hoop alleen dat ze (neem aan van wel) er rekening mee hebben gehouden dat elke vorm van kanker verschillend is en zich anders gedraagt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Koekz op 03-07-2009 04:24:46 ]
pi_70600860
Overbevolking genoeg , slechte zaak dus.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70601553
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als een arts met chemo's komt aanzetten dan sla ik 'm helemaal lens en beschuldig die vuile smerige klootzak voor moord met voorbedachte rade.
1. Je zegt zelf dat je geen kanker krijgt als je bepaalde dingen eet. Dus dat zou je nooit kunnen overkomen toch?
2. Waarom zou je bij een gewone arts zitten en niet een kruidendokter?
3. Waarom zou je die man valselijk beschuldigen? Het zou juist doodslag zijn als hij je die behandeling zou weigeren.

Ben je vroeger trouwens gevaccineerd? Want dan moet jij toch ook onwetend, hersenloos en willoos zijn, net zoals wij? Inclusief oogklepjes enzo?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70601638
quote:

[..]

Als een arts met chemo's komt aanzetten dan sla ik 'm helemaal lens en beschuldig die vuile smerige klootzak voor moord met voorbedachte rade.
Je hebt geen idee waar je over lult . Hoop idd dat je zelf nooit deze slopende ziekte krijg want dan piep je wel anders

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 06-07-2009 09:04:01 ]
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70602260
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 04:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ho dat wist ie wel. Hij wist niet van de condequenties en het gemak van copieren en van de misbruik mogelijkheden. Nu het dus door Netwerk op presenteerblaadje wordt aangeboden is er op eens besef.
Na aanleiding van de Haagse Pand Brigade bericht van GeenStijl was hij wel geschrokken van overheids misbruiik van privacy.

Hou eens op op over absurd. Het is gewoon echt sneu te noemen hoe NIET-geinformeerd men is en zich toch intellect durft te noemen. Onderzoek voor dat je mij beschuldigd van dingen.
Het komt namelijk echt over of ik met een stel nietsweters te maken heb.
Weer een mooi voorbeeldje van de stereotype gebreken in het logische redeneren van de samenzweringsmalloot, creationist, scientoloog of wat voor mafkees dan ook. Huiszoeken in hele wijken hebben absoluut niets te maken met een biometrisch paspoort. Je zoekt naar verbanden waar ze er niet zijn om je wereldbeeldje bevestigd te krijgen. Maar goed, blijf jezelf maar vertellen dat jij dat bijzondere genie bent dat alles wel doorziet terwijl de rest zich als domme, blinde schapen voor de gek laat houden. Dan blijven wij je wel belachelijk maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 03-07-2009 09:26:38 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:22:50 #214
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70602663
Mijn god, je zal Lambiekje maar als kind hebben en dat gelul elke dag aan moeten horen
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:41:07 #215
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70610626
quote:

[..]

Jij Met die Wow warrior vecht kunsten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:48:08 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70610889
quote:
Wat zou jij doen als je inderdaad kanker kreeg dan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70610908
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je inderdaad kanker kreeg dan?
Dat krijgt hij waarschijnlijk niet want hij eet vast netjes z'n vitamientjes.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:49:54 #218
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70610954
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef Manke het volgende:
kilo boomstam
[aspirine was toch een schimmel?]
Je verwart het met penicilline.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:50:42 #219
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70610982
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef eleusis het volgende:
Wat hij bedoelt is dat als je kijkt naar de levensverwachting als metriek, de voornaamste verbetering plaats heeft gevonden in de jaren tot volwassenheid. Als je eenmaal een jaar of twintig was, redde je het ook wel tot een acceptabele leeftijd.
1000 jaar geleden was je op je 50e anders hoogbejaard, dus het is complete onzin dat als je eenmaal maar 20 werd je dan ook wel 80 ofzo werd.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:52:15 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70611047
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef Monolith het volgende:
Dat krijgt hij waarschijnlijk niet want hij eet vast netjes z'n vitamientjes.
Iedereen krijgt kanker, tenzij je eerder dood gaat aan iets anders.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:52:49 #221
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70611071
lambiekje: wellicht dan men hier je serieuzer zal nemen als je typische zaken onderbouwt met onderzoeken van deze site:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/ [ook al heeft big brother ook hier de vinger in de pap ]
staan zo'n beetje alle medische onderzoeken tussen, ook van alternatieve methodes.
of als anekdotes van mensen plaatst, wat ook een redelijke waarde heeft als je in je medemens vertrouwt.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:55:08 #222
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70611170
Anekdotes hebben geen enkele waarde.
zzz
pi_70611194
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Iedereen krijgt kanker, tenzij je eerder dood gaat aan iets anders.
Ik was dan ook sarcastisch. Het boek Evolutionary dynamics van Martin Nowak bevat wel een aardig hoofdstuk over dit gegeven.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:00:56 #224
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70611400
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef _Led_ het volgende:
Anekdotes hebben geen enkele waarde.
"ik had kanker, onderging chemo, en ben nu schoon" heeft geen wetenschappelijke waarde nee.
ze zijn meestal berust op feiten ipv theorieën.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:08:48 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70611760
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
Ik was dan ook sarcastisch. Het boek Evolutionary dynamics van Martin Nowak bevat wel een aardig hoofdstuk over dit gegeven.
Dat snap ik, maar ik zie helemaal voor me dat 'ie precies dat, dat 'ie nooit kanker gaat krijgen, als excuus gebruikt om niet op de vraag in te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')