... maar dan wel vermonsantood, zodat er lelijke en ongewenste bijwerkingen zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:29 schreef Manke het volgende:
En niet te vergeten dat veel medicijnen kopieën zijn van stoffen uit de natuur.
Als een arts met chemo's komt aanzetten dan sla ik 'm helemaal lens en beschuldig die vuile smerige klootzak voor moord met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf die vreselijke ziekte krijgt en genezen wordt door de reguliere wetenschap. Dan ga ik je zo hard uitlachen, puur en alleen om je onwetendheid.
en nee, dit is geen doodsverwensing, maar mijn god, wat loopt deze gozer te galbakken
Maar hoe kun je ons nou verwijten dom te zijn? We worden per slot van rekening dom gehouden, als ik jou moet geloven...........quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
.. en daarnaast don't kill the messenger.
Jullie willen niet weten hou verschrikkelijk jullie er naast zitten. Het is om je kapot te schamen om Nederlander te zijn hoe dom mensen reageren hier.
dom is ontwetend en te gelijk ook stom omdat er nu genoeg alternatieve nieuwsbronnen zijn waar de gewoon krant jammerlijk in faalt. En als er dan tegengeluid gegeven wordt tegen het ziekelijke bedrog en misleiding wordt je ook nog eens voor van alles en nog uitgemaakt. Dus ja de Nederlander is afgegrijselijk dom ondanks dat hij'/zij denkt intellectueel te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef vanhal het volgende:
[..]
Maar hoe kun je ons nou verwijten dom te zijn? We worden per slot van rekening dom gehouden, als ik jou moet geloven...........
Inderdaad, superieure kopieen. Zonder de bacterien of vuil of gif die de natuur heeft, en je hoeft niet een kilo boomstam te eten om 50 mg asperine te krijgen ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:29 schreef Manke het volgende:
En niet te vergeten dat veel medicijnen kopieën zijn van stoffen uit de natuur.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pa, wat zei ik nu anderhalf jaar gelede, maar toen schaarde je alles wat ik aangaf onder complot denken.
Als je aspirines moet nemen dagelijks of geregeld is er al sowieso iets grondig mis met je lichaam. Daarnaast ben je door die asperientjes vatbaarder voor ziektes. En tevens onderdruk je de problemen die je lichaam aangeeft en kan alleen maar escaleren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, superieure kopieen. Zonder de bacterien of vuil of gif die de natuur heeft, en je hoeft niet een kilo boomstam te eten om 50 mg asperine te krijgen ofzo.
Hoe verklaar jij eigenlijk de veel hogere levensverwachting die we vandaag de dag hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je aspirines moet nemen dagelijks of geregeld is er al sowieso iets grondig mis met je lichaam. Daarnaast ben je door die asperientjes vatbaarder voor ziektes. En tevens onderdruk je de problemen die je lichaam aangeeft en kan alleen maar escaleren.
En praktisch elk onderzoek ernaar laat zien dat regelmatig gebruik van asperine je minder kans op kanker geeft, laat dat maar eens zien van je waardevolle vitamientjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je aspirines moet nemen dagelijks of geregeld is er al sowieso iets grondig mis met je lichaam. Daarnaast ben je door die asperientjes vatbaarder voor ziektes. En tevens onderdruk je de problemen die je lichaam aangeeft en kan alleen maar escaleren.
dat hebben we niet. We hebben een lager kindersterfte. Waardoor het gemiddelde goed omhoog wordt gekrikt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij eigenlijk de veel hogere levensverwachting die we vandaag de dag hebben?
Je weet dat het internet gecontroleerd en structureel in de gaten gehouden wordt door de grote pharmaceutische bedrijven he? Ik zou maar uitkijken wat ik schreef als ik jou was, met je constante posts over deze bedrijven en alternatieve methoden kost je ze nogal wat geld...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ten eerste, heerlijke redenering, ten tweede, hoe verklaar je dat er minder kindersterfte is, ten derde, waarom zou minder kindersterfte de gemiddelde levensverwachting verhogen - bij levensverwachting kijken ze niet naar de sterf gevallen onder geboortes?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hebben we niet. We hebben een lager kindersterfte.
kilo boomstamquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, superieure kopieen. Zonder de bacterien of vuil of gif die de natuur heeft, en je hoeft niet een kilo boomstam te eten om 50 mg asperine te krijgen ofzo.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef Manke het volgende:
[..]
kilo boomstam![]()
[aspirine was toch een schimmel?]
quote:Willow bark extract became recognized for its specific effects on fever, pain and inflammation in the mid-eighteenth century. By the nineteenth century pharmacists were experimenting with and prescribing a variety of chemicals related to salicylic acid, the active component of willow extract.
En dat gemiddelde noemen we "levensverwachting".quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hebben we niet. We hebben een lager kindersterfte. Waardoor het gemiddelde goed omhoog wordt gekrikt.
Wat hij bedoelt is dat als je kijkt naar de levensverwachting als metriek, de voornaamste verbetering plaats heeft gevonden in de jaren tot volwassenheid. Als je eenmaal een jaar of twintig was, redde je het ook wel tot een acceptabele leeftijd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Ten eerste, heerlijke redenering, ten tweede, hoe verklaar je dat er minder kindersterfte is, ten derde, waarom zou minder kindersterfte de gemiddelde levensverwachting verhogen - bij levensverwachting kijken ze niet naar de sterf gevallen onder geboortes?
dacht dat je overdreef met je KILO boomstam - omdat k dacht dat aspirine van een schimmel kwam, maar dat was dus penicilline .quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:39 schreef Zith het volgende:
[..]boomstam
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_aspirin
[..]
Blijkbaar heb je je verstandelijke vermogens van je pa. Iemand die 1.5 jaar geleden niet wisten dat biometrische paspoorten eraan zaten te komen houdt het nieuws nou niet bijster goed bij. Er is ook weinig samenzweerderigs aan. Maar goed een dergelijk stupide voorvalletje is in jouw geval weer een bevesting dat elk van jouw absurde denkbeelden volledig valide is, ook al snap je werkelijk waar geen hol van de materie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dom is ontwetend en te gelijk ook stom omdat er nu genoeg alternatieve nieuwsbronnen zijn waar de gewoon krant jammerlijk in faalt. En als er dan tegengeluid gegeven wordt tegen het ziekelijke bedrog en misleiding wordt je ook nog eens voor van alles en nog uitgemaakt. Dus ja de Nederlander is afgegrijselijk dom ondanks dat hij'/zij denkt intellectueel te zijn.
Leuk, mijn vader vorige week over vingerafdruk in paspoort, mailtje sturen heb je Netwerk gezien bla en het kan niet en waar denkt de overheid mee bezig te zijn. Ik terug mailen. Pa, wat zei ik nu anderhalf jaar gelede, maar toen schaarde je alles wat ik aangaf onder complot denken. Nu de Volkskrant, NRC en Netwerk er aandacht aan geeft onderbouwd met een deskundige is het opeens geloofwaardig!?. Maar wel vreselijk te laat omdat onze kutkabinet het al stiekem door de Eerste Kamer heeft geloodst.
Think Again! Wake Up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |