Nog beter is ze in de cel te zetten en enkele grote luidsprekers daar in te plaatsen (hufterproof uiteraard) met enkel scootergeluid. Dat 24 uur per dag. Plus geen halalvlees te vreten geven, enkel varkensvlees.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef Biogarde het volgende:
Taakstraf? Haha![]()
Die moet je 10 jaar vastzetten op water en brood en dagelijks in hun cel belagen op een scooter en buiten westen schoppen.
Dat terwijl het 30 graden in die cel is, waar ze elke dag een flesje spuug van 2 liter krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog beter is ze in de cel te zetten en enkele grote luidsprekers daar in te plaatsen (hufterproof uiteraard) met enkel scootergeluid. Dat 24 uur per dag. Plus geen halalvlees te vreten geven, enkel varkensvlees.
Breek hen, en dan hervoed ze opnieuw op.
Welk punt probeer je nou eigenlijk te maken? In misschien wel 9 van de 10 gevallen blijkt het toch echt om Finnen te gaan. Zo vreemd is het dus niet dat die conclusie getrokken word.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Remake het volgende:
marokaneh!! compote! comproen!
[ afbeelding ]
zo un zwart joekul!
Sláán! Met stokken!quote:
Wie heeft de OP hier wel gelezen? Iedereen heeft het over "finnen" (quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Types als Mey 7 gaan nooit in op de OP, dat geldt voor meer.
Ze lezen de OP niet eens maar spelen onmiddellijk de racisme/generalisatie/wij zijn zielig/moslim kaart
Hmm dit is een goeie tip. Wie weet wat voor volk vrouwen anspreekt met psst pssst ?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef Perrin het volgende:
'Hee psst psst'
Hier videoreportage van AT5:
http://www.regionieuws.nl(...)_op_Leidseplein.html
Maar is het misschien niet zo dat dit gedrag meestal wordt veroorzaakt door mensen met een bepaalde afkomst?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie heeft de OP hier wel gelezen? Iedereen heeft het over "finnen" (), terwijl er niets over de afkomst staat in de OP.
Ik vind dit soort gedrag fout ONGEACHT afkomst.
En de dames vervolgens in elkaar mept als die aangeven niet in het onopgevoede en agressieve scootertuig geinteresseerd zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hmm dit is een goeie tip. Wie weet wat voor volk vrouwen anspreekt met psst pssst ?
Dat risico loop je he, als mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Py het volgende:
Als het maar niet zo is dat ze niets meer over daders gaan zeggen omdat dat Wilders in de kaart speelt
Tering. Bij deze gasten moet je echt het hart uit hun lijf rukken.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Harde_Kip het volgende:
De twee vriendinnen liepen op het Leidseplein in Amsterdam, toen ze plotseling - zonder enige aanleiding - door twee mannen op een scooter belaagd werden. Een van de vrouwen werd zo geschopt en geslagen dat ze buiten westen raakte. Beide slachtoffers liggen met breuken aan neus, kaak en jukbeen in het ziekenhuis, schrijft AT5.
Het gaat door merg en been ...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tering. Bij deze gasten moet je echt het hart uit hun lijf rukken.
Zit wat in.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat risico loop je he, als mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan.
Nee zo denk ik ook altijd maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze gewoon bang waren en dat je niet weet wat je moet doen in deze situatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Er waren 4 vriendinnen 1 scooter jongen..... Waarom deden ze niks? Ik vind die vrouwen laf en die 2 die er ongeschonden vanaf zijn gekomen mogen zich geen vriendin noemen
Bekijk het filmpje even voordat je oordeeltquote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Er waren 4 vriendinnen 1 scooter jongen..... Waarom deden ze niks? Ik vind die vrouwen laf en die 2 die er ongeschonden vanaf zijn gekomen mogen zich geen vriendin noemen
Ze hebben het uiterlijk van mensen en daarmee houdt verder elke vergelijking op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het gaat door merg en been ...
Je begrijpt niet dat "mensen " tot zoiets in staat zijn
Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef Oksel het volgende:
"Hey.. psst, psst meisje.."
Dat moeten dus wel Marokkanen geweest zijn, Nederlanders maken geen slisgeluiden naar vrouwen. En Finnen ook niet..
Ben het met je eens. Wat ik ook jammer vind is dat een mod ermee begon.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie heeft de OP hier wel gelezen? Iedereen heeft het over "finnen" (), terwijl er niets over de afkomst staat in de OP.
Ik vind dit soort gedrag fout ONGEACHT afkomst.
Nee.quote:
Die passen zich aan, aan hun omgeving en dan is het nog steeds niet goed? Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.
Ja, één meisje laat zich op het lichaam van haar inmiddels bewusteloos getrapte vriendin vallen om de klappen te incasseren die anders haar vriendin wellicht het leven zouden kosten. En die vrouw is laf!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
wtf?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
3e, 4e, 6e, 7e, 8e, reactie en zo voorts.
Tenzij dat in jouw wereld "volwassen" is.
Weet niet wat het is, alles wat niet Marokkaan is interesseert ze niet,quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze hebben het uiterlijk van mensen en daarmee houdt elke vergelijking op.
Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef Py het volgende:
[..]
wtf?
Dus omdat er in dit topic onvolwassen gereageerd wordt vindt jij het niet raar als kranten geen signalementen meer zouden geven?
Slechte opvoeding mischien? Slechte kutscholen, niet geaccepteerd door de rest van Nederland, straatcultuur in allochtonenwijken enz. Ze worden door iedereen behalve hun eigen makkers uitgekotst, ik zou me dan ook niet al te fijn voelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Disorder het volgende:
Wát maakt jonge Marokkaanse mannen zo gewelddadig en opgefokt dat ze zonder aanleiding mensen helemaal kapot slaan en schoppen? Is dat normaal in Marokko?
Wat is dat nou voor domme retorische vraag?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Disorder het volgende:
Wát maakt jonge Marokkaanse mannen zo gewelddadig en opgefokt dat ze zonder aanleiding mensen helemaal kapot slaan en schoppen? Is dat normaal in Marokko?
Is misschien normaal, zouden ze eens onderzoek naar moeten doen, tenslotte is het ganster-gen ook al gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Disorder het volgende:
Ow ja, dan zeggen ze zelfs pak die kopjequote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.
Ik zou het heel wat plezieriger vinden als Marokkanen dit niet deden.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had jij geen reet meer te doen, dus ik geloof niet dat jij daar blij mee bent. Jij leeft voor dit soort topics.
Integratie werkt twee kanten op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow ja, dan zeggen ze zelfs pak die kopjeOf van die meisjes die Marokkaanse woordjes proberen te brabbelen, te triest.
Het percentage gewelddadige jonge Marokkanen in Nederland is erg hoog. Dan moet er een oorzaak voor zijn. Ik wil graag beantwoord zien waar het geweld vandaan komt, zodat het probleem kan worden aangepakt. Zouden jullie ook eens moeten doen, in plaats van bagatelliseren of net doen of het niet bestaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme retorische vraag?
Krijgen we dat weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slechte kutscholen, niet geaccepteerd door de rest van Nederland,
Ik hoor en lees nog steeds nergens dat het om Marokkanen gaat. Kun je een bron geven?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik zou het heel wat plezieriger vinden als Marokkanen dit niet deden.
Dan zou dit topic ook niet bestaan.
Ik zou zeggen, maak Nederland een betere plaats en accepteer degene die zich wél normaal gedragen, in plaats van hen over één kam te scheren.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik zou het heel wat plezieriger vinden als Marokkanen dit niet deden.
Dan zou dit topic ook niet bestaan.
En daarna lopen zeiken dat ze nergens worden aangenomen, ik vind het een slechte zaak maargoed.quote:
Is er niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor en lees nog steeds nergens dat het om Marokkanen gaat. Kun je een bron geven?
Als je die vraag beantwoord wil hebben, waarom stel je die dan niet? Waarom stel je dan eerste van die achterlijke retorische vragen waar je het antwoord zelf al op weet. Jij doet precies het tegenovergestelde van bagatelliseren, namelijk overdrijven en de problematiek aanpakken om domme posts te plaatsen met betrekking tot bevolkingsgroepen - zie bijvoorbeeld je "troll post" met het plaatje van die Marokkanen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het percentage gewelddadige jonge Marokkanen in Nederland is erg hoog. Dan moet er een oorzaak voor zijn. Ik wil graag beantwoord zien waar het geweld vandaan komt, zodat het probleem kan worden aangepakt. Zouden jullie ook eens moeten doen, in plaats van bagatelliseren of net doen of het niet bestaat.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En daarna lopen zeiken dat ze nergens worden aangenomen, ik vind het een slechte zaak maargoed.
Ja laten we vooral de inhoud van de kranten laten afhangen van een paar anonieme reacties op een forum die elkaar continu in de haren vliegen. Dat is wel erg gevaarlijk mensen als je leest hoe onvolwassen ze daar reageren, we kunnen beter straks helemaal geen berichten meer plaatsenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef cheqy het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.![]()
Scholen werden pas kutscholen toen ze steeds zwarter werden.
Toen ik een keer ooit een 9 voor een tentamen Latijn had gehaald, trapte ik uit woede de prullenbak van de school kapot.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Disorder het volgende:
Nee hoor, die "anonieme" reacties zijn namelijk ook prima te vertalen naar reacties binnen de samenleving.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ja laten we vooral de inhoud van de kranten laten afhangen van een paar anonieme reacties op een forum die elkaar continu in de haren vliegen. Dat is wel erg gevaarlijk mensen als je leest hoe onvolwassen ze daar reageren, we kunnen beter straks helemaal geen berichten meer plaatsen
Ik mag graag de draak steken met mislukte integratiecampagnes, die juist door een aaneenschakeling van gewelddadige incidenten met betrekking tot jonge Marokkaanse mannen om zeep zijn geholpen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je die vraag beantwoord wil hebben, waarom stel je die dan niet? Waarom stel je dan eerste van die achterlijke retorische vragen waar je het antwoord zelf al op weet. Jij doet precies het tegenovergestelde van bagatelliseren, namelijk overdrijven en de problematiek aanpakken om domme posts te plaatsen met betrekking tot bevolkingsgroepen - zie bijvoorbeeld je "troll post" met het plaatje van die Marokkanen.
Volgens mij verschillen jullie niet zoveel van mening in het algemeen, misverstand misschien of de warmte?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ja laten we vooral de inhoud van de kranten laten afhangen van een paar anonieme reacties op een forum die elkaar continu in de haren vliegen. Dat is wel erg gevaarlijk mensen als je leest hoe onvolwassen ze daar reageren, we kunnen beter straks helemaal geen berichten meer plaatsen
De vraag is ook waar die woede en aversie vandaan komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Toen ik een keer ooit een 9 voor een tentamen Latijn had gehaald, trapte ik uit woede de prullenbak van de school kapot.
Maar ik ben geen Marokkaan.
Geef die meisjes maar de schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Dartanion het volgende:
Even een reactie voor de slimme reageerders
1 meisje word in elkaar getrapt: 3 kijken braaf toe
Meisje 1 is half dood geschopt en meisje nr 2 kan het niet mee aanzien en werpt zich op de dame (beter laat dan nooit zullen we maar zeggen) 2 meisjes kijken braaf toe
Nieuwe (gewenste situatie):
1 meisje word in elkaar getrapt: 3 helden schoppen dader in elkaar.
Waarom gewenst? Omdat ik het belachelijk vind dat je wel de moed hebt om je op iemand te werpen, maar niet het benul om voordat dat nodig is in te grijpen. Ohjah, dan zouden die 2 kijkende schaapjes zich ook nog nuttig hebben gemaakt want ze hebben ook geen duidelijk signalement of kenteken van de scooter onthouden
De draak steken in dergelijke topics is niets meer dan een trollposts plaatsen. Ik ben blij dat je dat erkent. En dit is de eerste keer dat je die vraag direct stelt zonder enige insinuatie of lompe retoriek. De oorzaak is niet eenduidig aan te wijzen en de factoren die een rol spelen zijn vele malen besproken in talloze topics.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik mag graag de draak steken met mislukte integratiecampagnes, die juist door een aaneenschakeling van gewelddadige incidenten met betrekking tot jonge Marokkaanse mannen om zeep zijn geholpen.
En dit is al de zoveelste keer dat ik deze vraag stel.
Ja ik heb echt nog nooit last gehad van een Chinees, behalve van hun vieze keuken misschien..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef LXIV het volgende:
Het is wel zo dat andere minderheidsgroepen, zoals bijvoorbeeld Chinezen, dit soort zaken niet doet en dus ook geen stigma gekregen heeft. En dus ook hun opleiding gewoon afmaakt, welkom is op een sollicitatiegesprek en net met de nek wordt aangekeken wanneer ze over straat lopen.
Hoe komt dat nu? Marokkanen lijken qua uiterlijk meer op Nederlanders dan Chinezen. Als het allemaal racisme was zou je eerder verwachten dat Chinezen in een achterstandspositie geduwd werden. Maar dat is dus niet gebeurd. De aard van het beestje heeft er zeker wel mee te maken.
Waarom zou dat zijn, denk je?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen jullie niet zoveel van mening in het algemeen, misverstand misschien of de warmte?
Het zijn trouwens niet alleen fora hoor, helaas. Als je de online kranten een beetje volgt en dan vooral de artikelen waarop gereageerd kan worden, dan zie je dat het heel wijdverbreid is. Overal worden moslims/Marokkanen/allochtonen bij gesleept.
Dan lees je niet goed. Ik heb echt minstens vijf keer openlijk hier de vraag gesteld of iemand een idee had waar die agressie vandaan komt. Misschien dan maar een ander topic om die kwestie onder de loep te nemen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dit is de eerste keer dat je die vraag direct stelt zonder enige insinuatie of lompe retoriek
Chinezen vormen een gesloten gemeenschap, dat heeft voor en nadelen. Nogal vreemd om dergelijke gemeenschappen met elkaar te gaan vergelijken - helemaal raar om te claimen dat er ineens geen sprake meer is van racisme.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef LXIV het volgende:
Het is wel zo dat andere minderheidsgroepen, zoals bijvoorbeeld Chinezen, dit soort zaken niet doet en dus ook geen stigma gekregen heeft. En dus ook hun opleiding gewoon afmaakt, welkom is op een sollicitatiegesprek en net met de nek wordt aangekeken wanneer ze over straat lopen.
Hoe komt dat nu? Marokkanen lijken qua uiterlijk meer op Nederlanders dan Chinezen. Als het allemaal racisme was zou je eerder verwachten dat Chinezen in een achterstandspositie geduwd werden. Maar dat is dus niet gebeurd. De aard van het beestje heeft er zeker wel mee te maken.
Ik doe een gooi: het is stoer, het mag, het kan, er is een zondebok gevonden, wat vreemd is lusten we niet.quote:
Ik vind ook niet dat het noodzakelijk zou moeten zijn dat meisjes moeten kunnen vechten omdat ze anders half dood getrapt worden. Ik ken Nederland ook nog uit de tijd dat het gewoon not done was om ze halfdood te trappen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geef die meisjes maar de schuld. Ik ken Nederland uit een tijd toen het een land was om trots op te zijn en waar je als vrouw gewoon over straat kon lopen, zonder lastig te worden gevallen door jongens die: "Hey pssst meisje" roepen. Die meiden verwachten niet dat ze uit het niet aangevallen worden door 2 van die ontzettende losers.
Maar ja, jij bent slim he?
Niemand heeft last van ze ..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt nog nooit last gehad van een Chinees, behalve van hun vieze keuken misschien..
Helemaal niet. Hij neemt de insinuaties van "racisme!!" onder de loep en trekt een eerlijke vergelijking met een andere buitenlandse kliek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Chinezen vormen een gesloten gemeenschap, dat heeft voor en nadelen. Nogal vreemd om dergelijke gemeenschappen met elkaar te gaan vergelijken - helemaal raar om te claimen dat er ineens geen sprake meer is van racisme.
Doe dat, het antwoord (hoe oneenduidig het ook is) is talloze malen gegeven in talloze topics. Je loopt hier lang rond, dus het lijkt mij erg sterk dat jij dat niet meegekregen hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb echt minstens vijf keer openlijk hier de vraag gesteld of iemand een idee had waar die agressie vandaan komt. Misschien dan maar een ander topic om die kwestie onder de loep te nemen?
Het aantal Chinezentopics op FOK! valt nogal mee. En zo kan ik nog wel 10 minderheidsgroeperingen noemen die geen probleem vormen. In ieder geval niet bovenmatig.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Chinezen vormen een gesloten gemeenschap, dat heeft voor en nadelen. Nogal vreemd om dergelijke gemeenschappen met elkaar te gaan vergelijken - helemaal raar om te claimen dat er ineens geen sprake meer is van racisme.
Ja, en dat hoort ook zo met gebeurtenissen die in het nieuws komen. Daar wordt op gereageerd. Maar dan zou men de reactie erger vinden dan wat hier met die meiden is gebeurd en dat men de daders wil pakken.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, die "anonieme" reacties zijn namelijk ook prima te vertalen naar reacties binnen de samenleving.
Volgens mij doen ze het soms ook gewoon om ruzie te zoeken, ik had het laatst zelfs terwijl mn vriend naast me liep. Dan doen ze het dus gewoon om je te zieken of beter gezegd om je vriend te zieken.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geef die meisjes maar de schuld. Ik ken Nederland uit een tijd toen het een land was om trots op te zijn en waar je als vrouw gewoon over straat kon lopen, zonder lastig te worden gevallen door jongens die: "Hey pssst meisje" roepen.
En dat is dus onlogisch, alsof racisme een op een te vergelijken is met bevolkingsgroepen. Zo zullen in de VS in bepaalde delen aziaten meer racistisch bejegend worden dan negers. De correlatie ontgaat me.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij neemt de insinuaties van "racisme!!" onder de loep en trekt een eerlijke vergelijking met een andere buitenlandse kliek.
En welke tijd mag dat dan zijn ?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geef die meisjes maar de schuld. Ik ken Nederland uit een tijd toen het een land was om trots op te zijn en waar je als vrouw gewoon over straat kon lopen, zonder lastig te worden gevallen door jongens die: "Hey pssst meisje" roepen.
Chinezen hebben ook zo nu en dan hun vooroordelen. Bijv. menig Chinees kijkt neer op een zwarte.quote:
Hoeveel Chinezen wonen er in Nederland? Waarom negeer jij het feit dat de Chineze gemeenschap gesloten is? Je zou ook kunnen stellen dat Marokkanen juist minder gemeen hebben met Nederlanders, omdat ze religieus zijn - je vergelijkingen raken kant noch wal.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het aantal Chinezentopics op FOK! valt nogal mee. En zo kan ik nog wel 10 minderheidsgroeperingen noemen die geen probleem vormen. In ieder geval niet bovenmatig.
In Rotterdam is er veel op Wilders gestemd en Overvecht Utrecht, wel degelijk probleem steden/wijken dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe een gooi: het is stoer, het mag, het kan, er is een zondebok gevonden, wat vreemd is lusten we niet.
Naar ik meen is er fors op Wilders gestemd buiten de probleemsteden, dus aan de kutmarokkaantjes kan het niet liggen.
Ja, indien de reactie structurele discriminatie blijkt te zijn, is dat erger. Normaal gesproken zou zo'n afweging niet moeten hoeven, omdat je dan uit gaat van rationele mensen die kunnen relativeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, en dat hoort ook zo met gebeurtenissen die in het nieuws komen. Daar wordt op gereageerd. Maar dan zou men de reactie erger vinden dan wat hier met die meiden is gebeurd en dat men de daders wil pakken.
Kan me trouwens moeilijk iets voorstellen bij onvolwassen reageren op zo'n bericht. Tis ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |