En de dames vervolgens in elkaar mept als die aangeven niet in het onopgevoede en agressieve scootertuig geinteresseerd zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hmm dit is een goeie tip. Wie weet wat voor volk vrouwen anspreekt met psst pssst ?
Dat risico loop je he, als mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Py het volgende:
Als het maar niet zo is dat ze niets meer over daders gaan zeggen omdat dat Wilders in de kaart speelt
Tering. Bij deze gasten moet je echt het hart uit hun lijf rukken.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Harde_Kip het volgende:
De twee vriendinnen liepen op het Leidseplein in Amsterdam, toen ze plotseling - zonder enige aanleiding - door twee mannen op een scooter belaagd werden. Een van de vrouwen werd zo geschopt en geslagen dat ze buiten westen raakte. Beide slachtoffers liggen met breuken aan neus, kaak en jukbeen in het ziekenhuis, schrijft AT5.
Het gaat door merg en been ...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tering. Bij deze gasten moet je echt het hart uit hun lijf rukken.
Zit wat in.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat risico loop je he, als mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan.
Nee zo denk ik ook altijd maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze gewoon bang waren en dat je niet weet wat je moet doen in deze situatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Er waren 4 vriendinnen 1 scooter jongen..... Waarom deden ze niks? Ik vind die vrouwen laf en die 2 die er ongeschonden vanaf zijn gekomen mogen zich geen vriendin noemen
Bekijk het filmpje even voordat je oordeeltquote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Er waren 4 vriendinnen 1 scooter jongen..... Waarom deden ze niks? Ik vind die vrouwen laf en die 2 die er ongeschonden vanaf zijn gekomen mogen zich geen vriendin noemen
Ze hebben het uiterlijk van mensen en daarmee houdt verder elke vergelijking op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het gaat door merg en been ...
Je begrijpt niet dat "mensen " tot zoiets in staat zijn
Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef Oksel het volgende:
"Hey.. psst, psst meisje.."
Dat moeten dus wel Marokkanen geweest zijn, Nederlanders maken geen slisgeluiden naar vrouwen. En Finnen ook niet..
Ben het met je eens. Wat ik ook jammer vind is dat een mod ermee begon.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie heeft de OP hier wel gelezen? Iedereen heeft het over "finnen" (), terwijl er niets over de afkomst staat in de OP.
Ik vind dit soort gedrag fout ONGEACHT afkomst.
Nee.quote:
Die passen zich aan, aan hun omgeving en dan is het nog steeds niet goed? Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.
Ja, één meisje laat zich op het lichaam van haar inmiddels bewusteloos getrapte vriendin vallen om de klappen te incasseren die anders haar vriendin wellicht het leven zouden kosten. En die vrouw is laf!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dartanion het volgende:
wtf?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
3e, 4e, 6e, 7e, 8e, reactie en zo voorts.
Tenzij dat in jouw wereld "volwassen" is.
Weet niet wat het is, alles wat niet Marokkaan is interesseert ze niet,quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze hebben het uiterlijk van mensen en daarmee houdt elke vergelijking op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |