abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70493335
Wát maakt jonge Marokkaanse mannen zo gewelddadig en opgefokt dat ze zonder aanleiding mensen helemaal kapot slaan en schoppen? Is dat normaal in Marokko?
pi_70493388
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef Py het volgende:

[..]

wtf?
Dus omdat er in dit topic onvolwassen gereageerd wordt vindt jij het niet raar als kranten geen signalementen meer zouden geven?
Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70493398
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Disorder het volgende:
Wát maakt jonge Marokkaanse mannen zo gewelddadig en opgefokt dat ze zonder aanleiding mensen helemaal kapot slaan en schoppen? Is dat normaal in Marokko?
Slechte opvoeding mischien? Slechte kutscholen, niet geaccepteerd door de rest van Nederland, straatcultuur in allochtonenwijken enz. Ze worden door iedereen behalve hun eigen makkers uitgekotst, ik zou me dan ook niet al te fijn voelen.
Cool story, Hansel.
pi_70493431
quote:
Wat is dat nou voor domme retorische vraag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70493463
quote:
Is misschien normaal, zouden ze eens onderzoek naar moeten doen, tenslotte is het ganster-gen ook al gevonden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70493470
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn ook steeds meer Nederlanders die zich een "Marokkaans" accent aanmeten en de bijbehorende maniertjes. Daar heb ik pas écht een hekel aan.
Ow ja, dan zeggen ze zelfs pak die kopje Of van die meisjes die Marokkaanse woordjes proberen te brabbelen, te triest.
pi_70493517
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan had jij geen reet meer te doen, dus ik geloof niet dat jij daar blij mee bent. Jij leeft voor dit soort topics.
Ik zou het heel wat plezieriger vinden als Marokkanen dit niet deden.
Dan zou dit topic ook niet bestaan.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:38:26 #58
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70493528
Even een reactie voor de slimme reageerders

1 meisje word in elkaar getrapt: 3 kijken braaf toe
Meisje 1 is half dood geschopt en meisje nr 2 kan het niet mee aanzien en werpt zich op de dame (beter laat dan nooit zullen we maar zeggen) 2 meisjes kijken braaf toe

Nieuwe (gewenste situatie):

1 meisje word in elkaar getrapt: 3 helden schoppen dader in elkaar.

Waarom gewenst? Omdat ik het belachelijk vind dat je wel de moed hebt om je op iemand te werpen, maar niet het benul om voordat dat nodig is in te grijpen. Ohjah, dan zouden die 2 kijkende schaapjes zich ook nog nuttig hebben gemaakt want ze hebben ook geen duidelijk signalement of kenteken van de scooter onthouden
:-)
pi_70493538
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ow ja, dan zeggen ze zelfs pak die kopje Of van die meisjes die Marokkaanse woordjes proberen te brabbelen, te triest.
Integratie werkt twee kanten op.
pi_70493545
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor domme retorische vraag?
Het percentage gewelddadige jonge Marokkanen in Nederland is erg hoog. Dan moet er een oorzaak voor zijn. Ik wil graag beantwoord zien waar het geweld vandaan komt, zodat het probleem kan worden aangepakt. Zouden jullie ook eens moeten doen, in plaats van bagatelliseren of net doen of het niet bestaat.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:38:58 #61
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70493554
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Slechte kutscholen, niet geaccepteerd door de rest van Nederland,
Krijgen we dat weer.
Scholen werden pas kutscholen toen ze steeds zwarter werden.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 21:39:16 #62
137949 Disana
pi_70493565
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik hoor en lees nog steeds nergens dat het om Marokkanen gaat. Kun je een bron geven?
pi_70493570
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, maak Nederland een betere plaats en accepteer degene die zich wél normaal gedragen, in plaats van hen over één kam te scheren.
Cool story, Hansel.
pi_70493614
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Integratie werkt twee kanten op.
En daarna lopen zeiken dat ze nergens worden aangenomen, ik vind het een slechte zaak maargoed.
pi_70493623
*foutieve edit*

[ Bericht 85% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 21:52:37 (sarcasme niet begrepen, wel fout moment :')) ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70493647
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoor en lees nog steeds nergens dat het om Marokkanen gaat. Kun je een bron geven?
Is er niet.
pi_70493665
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het percentage gewelddadige jonge Marokkanen in Nederland is erg hoog. Dan moet er een oorzaak voor zijn. Ik wil graag beantwoord zien waar het geweld vandaan komt, zodat het probleem kan worden aangepakt. Zouden jullie ook eens moeten doen, in plaats van bagatelliseren of net doen of het niet bestaat.
Als je die vraag beantwoord wil hebben, waarom stel je die dan niet? Waarom stel je dan eerste van die achterlijke retorische vragen waar je het antwoord zelf al op weet. Jij doet precies het tegenovergestelde van bagatelliseren, namelijk overdrijven en de problematiek aanpakken om domme posts te plaatsen met betrekking tot bevolkingsgroepen - zie bijvoorbeeld je "troll post" met het plaatje van die Marokkanen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70493674
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

En daarna lopen zeiken dat ze nergens worden aangenomen, ik vind het een slechte zaak maargoed.
Eigen schuld, dikke bult.
Cool story, Hansel.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:41:38 #69
188345 Py
op zich
pi_70493675
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.
Ja laten we vooral de inhoud van de kranten laten afhangen van een paar anonieme reacties op een forum die elkaar continu in de haren vliegen. Dat is wel erg gevaarlijk mensen als je leest hoe onvolwassen ze daar reageren, we kunnen beter straks helemaal geen berichten meer plaatsen
  maandag 29 juni 2009 @ 21:42:17 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70493706
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef cheqy het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer.
Scholen werden pas kutscholen toen ze steeds zwarter werden.
Daar heb je een punt.
The End Times are wild
pi_70493710
*knip*

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 29-06-2009 21:44:19 (STOP DAAR MEE !! ) ]
  maandag 29 juni 2009 @ 21:42:21 #72
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70493711
quote:
Toen ik een keer ooit een 9 voor een tentamen Latijn had gehaald, trapte ik uit woede de prullenbak van de school kapot.

Maar ik ben geen Marokkaan.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70493712
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke bult.
maar ondertussen betaal jij hun uitkering.
pi_70493753
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Py het volgende:

[..]

Ja laten we vooral de inhoud van de kranten laten afhangen van een paar anonieme reacties op een forum die elkaar continu in de haren vliegen. Dat is wel erg gevaarlijk mensen als je leest hoe onvolwassen ze daar reageren, we kunnen beter straks helemaal geen berichten meer plaatsen
Nee hoor, die "anonieme" reacties zijn namelijk ook prima te vertalen naar reacties binnen de samenleving.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70493761
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je die vraag beantwoord wil hebben, waarom stel je die dan niet? Waarom stel je dan eerste van die achterlijke retorische vragen waar je het antwoord zelf al op weet. Jij doet precies het tegenovergestelde van bagatelliseren, namelijk overdrijven en de problematiek aanpakken om domme posts te plaatsen met betrekking tot bevolkingsgroepen - zie bijvoorbeeld je "troll post" met het plaatje van die Marokkanen.
Ik mag graag de draak steken met mislukte integratiecampagnes, die juist door een aaneenschakeling van gewelddadige incidenten met betrekking tot jonge Marokkaanse mannen om zeep zijn geholpen.

En dit is al de zoveelste keer dat ik deze vraag stel.

Oh, en ik stop pas met 'trollen' wanneer daar geen reden meer toe is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')