Veronica van 19:00 - 22:00 uur en nee, ik ga niets zeggenquote:
Geen Fok dus telt niet. en onbekend is ze nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Ben je je leven aan het verbeteren dan?quote:
Was een "hoe oud ben je" testquote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef Ludootje het volgende:
En wat is Navratilova afgezien van een tennisster (geloof ik)?
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoekenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
Twee van de hoeveel?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zelfs dan fok ik niet
Ja hoorWel een leuke groep waar ik nu veel moet staan - al zij er twee die mij niet helemaal moeten
Belgie zul je mij niet vinden. Langharig tuigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef halfbearad het volgende:
De rat zit op de Lange Smeestraat. Je moet er wel een beetje naar zoeken en het is in de buurt van Tivoli OG en het Springhaver. En er is altijd nog Kafe België.
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge dames
Ik analyseer het evenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
en ga zo nog maar even door.
was altijd al lief en braafquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je je leven aan het verbeteren dan?
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Twee van de acht. Die twee spannen altijd samen en als er ééntje naar huis is, dan is de ander weer normaalquote:
Na, eigenlijk niet echt....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Tot laterquote:
Samen douchen dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das een lief antwoordmaar ik plak momenteel te veel om te knuffelen.
Goed zoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
zeer terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.
Heb mezelf vandaag gedwongen 't enige niet zwarte shirt uit de kast aan te trekkenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoeken
quote:
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik analyseer het even![]()
- Murm begon en eindigde alleen
- HW was de enige mannelijke lucky bastard
- Tussen 2x Pien zat één keer Cue
En verder heeft iedereen zich gedragen?
Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee van de acht. Die twee spannen altijd samen en als er ééntje naar huis is, dan is de ander weer normaal
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Wie maakt er even een PP-lijstjequote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge dames
dan is het lijstje niet goedquote:
Pien zit hier anders nog op de bankquote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.
De rest heeft zich keurig gedragen.
Zit sinds 2005 in Utrecht, dus kan best van voor mijn tijd zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een "hoe oud ben je" testHeerenplein heette vroeger Navratilova. Toen aws het nog een lesbo-tent
De Rat ken ik ook helemaal niet.
Rood heet nu ook Maria. Zitten alleen maar spanjaarden van het cervantes.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een "hoe oud ben je" testHeerenplein heette vroeger Navratilova. Toen aws het nog een lesbo-tent
De Rat ken ik ook helemaal niet.
Zo, nu is alles eruit dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.
De rest heeft zich keurig gedragen.
quote:
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligquote:
Jepquote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pien zit hier anders nog op de bank.
Ik ga het tegen je broer vertellen!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligen een klein kusje...
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veronica van 19:00 - 22:00 uur en nee, ik ga niets zeggen
Je doet maarquote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het tegen je broer vertellen!
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
Belangrijkste vraag is nog... hebben jullie nou wel of niet gezoend?
Groepsgedragquote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]Op zich best tof van die 2.
Ik heb zo'n zin in een toetje van mijn moeder. Soort van punch, met perzikken, bessen en prosecco!
Wat lief.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligen een klein kusje...
Niet veel bijzonders dus
Ook voor mijn tijd hoor, ik hoorde 't van een collega die sinds 1995 ofzo in Utrecht zit.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
Zit sinds 2005 in Utrecht, dus kan best van voor mijn tijd zijn.
Dat was toch eerst Club Storm?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Rood heet nu ook Maria. Zitten alleen maar spanjaarden van het cervantes.
De rat is ook meer een stamkroeg dan zo'n uitgangszaak als rex/kneus etc met te luide muziek. Er is ook niet veel plek maar wel altijd aardige gesprekken met utregters.
Ah lol.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook voor mijn tijd hoor, ik hoorde 't van een collega die sinds 1995 ofzo in Utrecht zit.
Inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
in het ozo gezellige naarden
Wat zei hij dan?quote:
Pas op dat je niet verbrandquote:Op maandag 29 juni 2009 16:58 schreef djayzz het volgende:
5 uur, tijd om naar het zonnige buiten te gaan
die heb je nu toch al?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Wie maakt er even een PP-lijstje
Hij zei niks, we stonden er met zn 4en bijquote:
Er zijn veel meer details dan alleen dat.quote:
Let wel op met die auto van de zwart die gozer is een zeikerd eerste klasquote:
Ja, of hij had een graatje in zijn keel ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij zei niks, we stonden er met zn 4en bij
Jullie waren zelf veels te druk bezig joh.. en stonden even zo'n 10 meter verderop.. Jullie keken niet goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:59 schreef Pien85 het volgende:
Goed bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
Ow, en Child In Time op de USB stick voor in de auto
Ok, het is best simpel. Zet m op stoom (meestal het wolkje op de schakel) en laat m daarop. Druk een paar keer op de stoomknop om de boel warm te krijgen. Dan leg je het desbetreffende kledingstuk (in ons geval) strak over de strijkplank met zo min mogelijk dubbel stof.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Heb mezelf vandaag gedwongen 't enige niet zwarte shirt uit de kast aan te trekken
Moet ook nog eens dringend leren strijken, kan 'm wel aanzetten maar wat je verder met die bout moet doen![]()
BGP, OSPF, MPLS, IP-VPN's, VOIP en het internet hebben weinig geheimen voor me, maar een strijkbout?
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna geloven.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie waren zelf veels te druk bezig joh.. en stonden even zo'n 10 meter verderop.. Jullie keken niet goed
ik ben het gesprek ff kwijt. helluppquote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie waren zelf veels te druk bezig joh.. en stonden even zo'n 10 meter verderop.. Jullie keken niet goed
Hey gozer!quote:
Breek me de bek niet open over usb sticks op het momentquote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
Ow, en Child In Time op de USB stick voor in de auto
jij bent wel meer kwijt van die avond.. dus we llaten die gaten lekker zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben het gesprek ff kwijt. hellupp
Wij keken wel goed, we vonden dat jullie moesten zoenen, en dat deden jullie maar niet, dus toen gingen we heel goed opletten, en toen gingen jullie zoenenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je wel een stoomstrijkbout hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok, het is best simpel. Zet m op stoom (meestal het wolkje op de schakel) en laat m daarop. Druk een paar keer op de stoomknop om de boel warm te krijgen. Dan leg je het desbetreffende kledingstuk (in ons geval) strak over de strijkplank met zo min mogelijk dubbel stof.
Vervolgens glij de de bout over de stof. Indien een flinke kreukel spuit je wat water erop en ga je er nogmaals overheen.
Dit kan je herhalen voor zo'n beetje alle kledingstukken totdat het allemaal glad is.
Goeie vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef heksehiel het volgende:
Maar is er alleen gezoend of ook nog geneukt?
Jij was toen al met dat meisje naar huisquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben het gesprek ff kwijt. hellupp
Ze geloven mij toch niet.. Pien moet het maar even navragen bij hemquote:
Heeft Cue nou toch met what his face gezoend!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of hij had een graatje in zijn keel ofzo.
Euh, beetje achter m'n PC gehangen, verder niks spannends.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey gozer!
je had moeten komen..
Maar wel iets leuks gedaan nog?
ff NSFWquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef heksehiel het volgende:
Maar is er alleen gezoend of ook nog geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 kusje op de mond noem ik niet zoenenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
Wij keken wel goed, we vonden dat jullie moesten zoenen, en dat deden jullie maar niet, dus toen gingen we heel goed opletten, en toen gingen jullie zoenen
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij bent wel meer kwijt van die avond.. dus we llaten die gaten lekker zitten
ahquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij was toen al met dat meisje naar huis
Was dan wel een heeeeeel lang kusjequote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 kusje op de mond noem ik niet zoenen
Die fantasiën ook he, net echt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wij keken wel goed, we vonden dat jullie moesten zoenen, en dat deden jullie maar niet, dus toen gingen we heel goed opletten, en toen gingen jullie zoenen
Wat is dat nou weer!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, beetje achter m'n PC gehangen, verder niks spannends.
Ja, maar je moet echt wel een debiel zijn om niet een stoomstrijkbout te kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel een stoomstrijkbout hebben.
Misschien is eht toch maar wel beter dat ik vroeg wegging. Ik heb een vermoeden dat ik anders veel gezoend had en nu ook over iedereens tong ging.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze geloven mij toch niet.. Pien moet het maar even navragen bij hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ff NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lemming?![]()
[..]
ff NSFWMurm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik vraag mij echt af wat jullie gezien hebbenquote:
[..]
ff NSFWDit zijn jouw fantasieen zeker, you pervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik zal m zo s bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is er voor of na dat ene kusje alsnog gezoendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat jullie gezien hebben
want het was zelfs een heel kort kusje..
Overtuigendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Murm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPEN
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst isquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
Murm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPEN
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Misschien is eht toch maar wel beter dat ik vroeg wegging. Ik heb een vermoeden dat ik anders veel gezoend had en nu ook over iedereens tong ging.ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is 'beter'
Maar idd heel slim
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Alleen HW en ik weten hoe het werkelijk gegaan isquote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst is
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan is er voor of na dat ene kusje alsnog gezoend
En terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
ff NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Er is een verschil tussen bij en met slapen. In mijn vocabulaire althans.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |