quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
FF dat je het weet, maar die microfoon onder de tafel hoef je niet in de mond te nemen.
Nee, zo wek je geen nieuwsgierigheid hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What happens at parkpop, stays at parkpop.
HH, lieverd! *Knuffeld terug*quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* pakt arm slaat 'm om mij heen en knuffelt bels
dat is vanmorgen goed geluktquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What happens at parkpop, stays at parkpop.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!
Ik heb het warmmaar wat koud drinken zorgt wel voor iets verkoeling
Heb je even?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me even een update, inclusief sappige roddels en details geven van de PP-meet van gister?
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murmquote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me even een update, inclusief sappige roddels en details geven van de PP-meet van gister?
Ik Fok! nooit op mijn werk hèquote:
Jij nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag een hele show presenteren
Nee, dat weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo wek je geen nieuwsgierigheid hoor.
En waar sta jij in het lijstje?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
en ga zo nog maar even door.
FF dat je het weet, maar die microfoon onder de tafel hoef je niet in de mond te nemen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al iets wat het vermelden waard is hier?
[..]
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet je wel de goede quote pakkenquote:
Misschien had je pauze.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik Fok! nooit op mijn werk hè
Ik ben inderdaad vrij. Morgen werken, woensdag hechtingen eruit en oppassen & daarna do/vrij/za/zo werken
dat is best lekkerquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das een lief antwoordmaar ik plak momenteel te veel om te knuffelen.
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
Gezellig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zelfs dan fok ik nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien had je pauze.Bevalt je werk nog steeds zo goed?
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge damesquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |