Hey! Hard aan het werk? Of vrij?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je hebt z'n nummer, dus bel hem een keertje op![]()
Hoi!
Al iets wat het vermelden waard is hier?quote:
Jijquote:
En daar houdt jij je aan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef Ofresca het volgende:
Was er net een lekkerding wil mijn huisgenoot 'm weer niet... Nou ja, mag sowieso geen seks met huisgenoten hebben. Dus misschien maar beter ook.![]()
welke zender, hoe laat? En mag je ook wat zeggen dan?quote:
Zal eens een keertje kijken als ik in de buurt ben. Vanavond gewoon braaf avondje Vingerhoed denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ik loop altijd langs als het of helemaal vol zit, of net helemaal leeg. Ik zal wel eens de zotte inlopen, kom toch meestal op die route vanuit Rex.
De rat zit op de Lange Smeestraat. Je moet er wel een beetje naar zoeken en het is in de buurt van Tivoli OG en het Springhaver. En er is altijd nog Kafe België.
HH!quote:
Lambrusco!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef Ofresca het volgende:
Was er net een lekkerding wil mijn huisgenoot 'm weer niet... Nou ja, mag sowieso geen seks met huisgenoten hebben. Dus misschien maar beter ook.![]()
Ja, ik mag een hele show presenterenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
welke zender, hoe laat? En mag je ook wat zeggen dan?
FF dat je het weet, maar die microfoon onder de tafel hoef je niet in de mond te nemen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bijna![]()
[..]
Deze vriendschap is me lief![]()
[..]
Hahaha, nee
Oja, dat is met je OV ook altijdquote:
What happens at parkpop, stays at parkpopquote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me even een update, inclusief sappige roddels en details geven van de PP-meet van gister?
Ik ben toch niet te horenquote:
Ach joh, dat hoeft toch niemand te weten.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omdat daar vaak heibel van komt in het huis
Precies.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omdat daar vaak heibel van komt in het huis
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
FF dat je het weet, maar die microfoon onder de tafel hoef je niet in de mond te nemen.
Nee, zo wek je geen nieuwsgierigheid hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What happens at parkpop, stays at parkpop.
HH, lieverd! *Knuffeld terug*quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* pakt arm slaat 'm om mij heen en knuffelt bels
dat is vanmorgen goed geluktquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What happens at parkpop, stays at parkpop.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!
Ik heb het warmmaar wat koud drinken zorgt wel voor iets verkoeling
Heb je even?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me even een update, inclusief sappige roddels en details geven van de PP-meet van gister?
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murmquote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Ik Fok! nooit op mijn werk hèquote:
Jij nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag een hele show presenteren
Nee, dat weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zo wek je geen nieuwsgierigheid hoor.
En waar sta jij in het lijstje?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
en ga zo nog maar even door.
FF dat je het weet, maar die microfoon onder de tafel hoef je niet in de mond te nemen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al iets wat het vermelden waard is hier?
[..]
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet je wel de goede quote pakkenquote:
Misschien had je pauze.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik Fok! nooit op mijn werk hè
Ik ben inderdaad vrij. Morgen werken, woensdag hechtingen eruit en oppassen & daarna do/vrij/za/zo werken
dat is best lekkerquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das een lief antwoordmaar ik plak momenteel te veel om te knuffelen.
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
Gezellig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zelfs dan fok ik nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien had je pauze.Bevalt je werk nog steeds zo goed?
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge damesquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Veronica van 19:00 - 22:00 uur en nee, ik ga niets zeggenquote:
Geen Fok dus telt niet. en onbekend is ze nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Ben je je leven aan het verbeteren dan?quote:
Was een "hoe oud ben je" testquote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef Ludootje het volgende:
En wat is Navratilova afgezien van een tennisster (geloof ik)?
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoekenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
Twee van de hoeveel?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zelfs dan fok ik niet
Ja hoorWel een leuke groep waar ik nu veel moet staan - al zij er twee die mij niet helemaal moeten
Belgie zul je mij niet vinden. Langharig tuigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef halfbearad het volgende:
De rat zit op de Lange Smeestraat. Je moet er wel een beetje naar zoeken en het is in de buurt van Tivoli OG en het Springhaver. En er is altijd nog Kafe België.
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge dames
Ik analyseer het evenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
was altijd al lief en braafquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je je leven aan het verbeteren dan?
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Twee van de acht. Die twee spannen altijd samen en als er ééntje naar huis is, dan is de ander weer normaalquote:
Na, eigenlijk niet echt....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Tot laterquote:
Samen douchen dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das een lief antwoordmaar ik plak momenteel te veel om te knuffelen.
Goed zoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
zeer terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.
Heb mezelf vandaag gedwongen 't enige niet zwarte shirt uit de kast aan te trekkenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |