quote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Wie maakt er even een PP-lijstjequote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge dames
dan is het lijstje niet goedquote:
Pien zit hier anders nog op de bankquote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.
De rest heeft zich keurig gedragen.
Zit sinds 2005 in Utrecht, dus kan best van voor mijn tijd zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een "hoe oud ben je" testHeerenplein heette vroeger Navratilova. Toen aws het nog een lesbo-tent
De Rat ken ik ook helemaal niet.
Rood heet nu ook Maria. Zitten alleen maar spanjaarden van het cervantes.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een "hoe oud ben je" testHeerenplein heette vroeger Navratilova. Toen aws het nog een lesbo-tent
De Rat ken ik ook helemaal niet.
Zo, nu is alles eruit dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.
De rest heeft zich keurig gedragen.
quote:
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligquote:
Jepquote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pien zit hier anders nog op de bank.
Ik ga het tegen je broer vertellen!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligen een klein kusje...
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veronica van 19:00 - 22:00 uur en nee, ik ga niets zeggen
Je doet maarquote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het tegen je broer vertellen!
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
Belangrijkste vraag is nog... hebben jullie nou wel of niet gezoend?
Groepsgedragquote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]Op zich best tof van die 2.
Ik heb zo'n zin in een toetje van mijn moeder. Soort van punch, met perzikken, bessen en prosecco!
Wat lief.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
we raakte aan de praat terwijl we naar de tram liepen, even mee blijven praten, was wel gezelligen een klein kusje...
Niet veel bijzonders dus
Ook voor mijn tijd hoor, ik hoorde 't van een collega die sinds 1995 ofzo in Utrecht zit.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
Zit sinds 2005 in Utrecht, dus kan best van voor mijn tijd zijn.
Dat was toch eerst Club Storm?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Rood heet nu ook Maria. Zitten alleen maar spanjaarden van het cervantes.
De rat is ook meer een stamkroeg dan zo'n uitgangszaak als rex/kneus etc met te luide muziek. Er is ook niet veel plek maar wel altijd aardige gesprekken met utregters.
Ah lol.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook voor mijn tijd hoor, ik hoorde 't van een collega die sinds 1995 ofzo in Utrecht zit.
Inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
in het ozo gezellige naarden
Wat zei hij dan?quote:
Pas op dat je niet verbrandquote:Op maandag 29 juni 2009 16:58 schreef djayzz het volgende:
5 uur, tijd om naar het zonnige buiten te gaan
die heb je nu toch al?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Wie maakt er even een PP-lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |