quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij bent wel meer kwijt van die avond.. dus we llaten die gaten lekker zitten
ahquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij was toen al met dat meisje naar huis
Was dan wel een heeeeeel lang kusjequote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 kusje op de mond noem ik niet zoenen
Die fantasiën ook he, net echt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wij keken wel goed, we vonden dat jullie moesten zoenen, en dat deden jullie maar niet, dus toen gingen we heel goed opletten, en toen gingen jullie zoenen
Wat is dat nou weer!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, beetje achter m'n PC gehangen, verder niks spannends.
Ja, maar je moet echt wel een debiel zijn om niet een stoomstrijkbout te kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel een stoomstrijkbout hebben.
Misschien is eht toch maar wel beter dat ik vroeg wegging. Ik heb een vermoeden dat ik anders veel gezoend had en nu ook over iedereens tong ging.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze geloven mij toch niet.. Pien moet het maar even navragen bij hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ff NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lemming?![]()
[..]
ff NSFWMurm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik vraag mij echt af wat jullie gezien hebbenquote:
[..]
ff NSFWDit zijn jouw fantasieen zeker, you pervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik zal m zo s bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is er voor of na dat ene kusje alsnog gezoendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat jullie gezien hebben
want het was zelfs een heel kort kusje..
Overtuigendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Murm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPEN
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst isquote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
Murm heeft ons om 12 uur verlaten, en ik heb bij hw GESLAPEN
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Misschien is eht toch maar wel beter dat ik vroeg wegging. Ik heb een vermoeden dat ik anders veel gezoend had en nu ook over iedereens tong ging.ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is 'beter'
Maar idd heel slim
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Alleen HW en ik weten hoe het werkelijk gegaan isquote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst is
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan is er voor of na dat ene kusje alsnog gezoend
En terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
ff NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Er is een verschil tussen bij en met slapen. In mijn vocabulaire althans.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij m'n ex GESLAPEN. Dat wil niet zeggen dat er niet gesekst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |