Maar je kunt toch niet ontkennen dat het ideologisch trekjes vertoont?quote:
Je leest wat je wilt lezen, niet wat er staat.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet "bepalen", ik lees tussen de regels door. Het boeit mij weinig wat je schrijft, ik probeer je te doorgronden.
[..]
Wat nobel van je. Of toch niet? Of is het toch egoïsme van jouw kant die je probeert te verpakken in gemaakte liefdadigheid?
Dus het kan je geen reet schelen wat salafisten willen met Nederland? Typisch weer het gedrag van de meeste gematigde moslims: als puntje bij paaltje komt kan het ze geen flikker schelen wat radicale moslims willen in een niet-islamitisch land. Jouw uitspraak bevestigt dat weer eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Boeiend wat derden willen met Nederland.
Dat weet jij beter dan wie dan ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Boeiend wat derden willen met Nederland.
Ik krijg het idee dat mekker niet zo gematigd is als dat die zich voor wilt laten komen...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus het kan je geen reet schelen wat salafisten willen met Nederland? Typisch weer het gedrag van de meeste gematigde moslims: als puntje bij paaltje komt kan het ze geen flikker schelen wat radicale moslims willen in een niet-islamitisch land. Jouw uitspraak bevestigt dat weer eens.
Nee dat boeit mij niet. Het boeit mij ook niet wat Chinezen willen, of extremistische hindoes of wie dan ook die niets te vertellen heeft. Ik ben niet zo paranoïde als jij.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus het kan je geen reet schelen wat salafisten willen met Nederland?
LOL. Alsof dat een reële situatie is in Nederland. Er valt niets tegen te houden. Het zijn jouw hersenspinsels.quote:Typisch weer het gedrag van de meeste gematigde moslims: als puntje bij paaltje komt doen ze geen flikker om radicale moslims tegen te houden in een niet-islamitisch land. Jouw uitspraak bevestigt dat weer eens.
Niet meer of minder dan het jodendom.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef MouzurX het volgende:
"Onder ideologie verstaan we het geheel van ideeën over de mens, menselijke relaties en de inrichting van de samenleving."
"Onder religie wordt gewoonlijk een van de vele vormen van zingeving, of het zoeken naar betekenisvolle verbindingen, verstaan, waarbij meestal een hogere macht of opperwezen centraal staat. In bredere zin duidt het woord 'religie' op een algemenere vorm van spiritualiteit, gevoelens, gedachten met betrekking tot de zin van het leven"
Dan lijkt de islam me toch echt een ideologie en niet een religie.
En dan nog blijven de moslimss praten over een religie..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef MouzurX het volgende:
"Onder ideologie verstaan we het geheel van ideeën over de mens, menselijke relaties en de inrichting van de samenleving."
"Onder religie wordt gewoonlijk een van de vele vormen van zingeving, of het zoeken naar betekenisvolle verbindingen, verstaan, waarbij meestal een hogere macht of opperwezen centraal staat. In bredere zin duidt het woord 'religie' op een algemenere vorm van spiritualiteit, gevoelens, gedachten met betrekking tot de zin van het leven"
Dan lijkt de islam me toch echt een ideologie en niet een religie.
Het feit dat eenderde van de allochtonen zich niet meer zo thuis voelt vanwege Wilders (en naar ik aanneem ook zijn aanhang) beschaamt mij als autochtoon.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bent geen haar beter die die groep die jij noemt als "wilde weg roepers tegen allochtonen". Je zegt hetzelfde, 180 graden gedraaid.
Als je nu eens je uitspraken onderbouwd en niet direct in de verdediging schiet...
Leuk weetje: wat Zienswijze zegt, is gewoon hartstikke waar. Even een paar bronnen:quote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Meh7 het volgende:
Leugen.
Leuk weetje: iemand die constant leugens vertelt noemen we ook wel een leugenaar.
Zoals in veel islamitische landen nu gebeurt?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het feit dat eenderde van de allochtonen zich niet meer zo thuis voelt vanwege Wilders (en naar ik aanneem ook zijn aanhang) beschaamt mij als autochtoon.
Jij denkt in termen van aanval (jij) en verdediging (ik). Weet je wat ik dan denk? Wie is er straks nog meer aan de beurt. Mag straks niemand meer zeggen wat hij vindt en voelt?
Dat baart mij zorgen. Monden die steeds groter worden. Mensen die iedereen in de hoek willen drukken.
WOW! Duizenden! MEN!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef isogram het volgende:
Het gaat om enkele duizenden extremisten.
Dus ook radicale moslims, die trouwens wél wat te vertellen hebben in dit land.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee dat boeit mij niet. Het boeit mij ook niet wat Chinezen willen, of extremistische hindoes of wie dan ook die niets te vertellen heeft. Ik ben niet zo paranoïde als jij.
Radicale moslims vertellen een ander verhaal - en zij belijden de islam stricter dan jij waarschijnlijk doet. Maar goed, gematigde moslims zullen nooit over de gevaarlijke kanten van islam praten, want het enigste doel van de meeste gematigde moslims in om het imago van de islam omhoog te krikken. Vandaar al die pro-islam goedpraatjes van hen.quote:LOL. Alsof dat een reële situatie is in Nederland. Er valt niets tegen te houden. Het zijn jouw hersenspinsels.
Waar komt jouw moslimhaat vandaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:51 schreef Zienswijze het volgende:
Vandaar al die pro-islam goedpraatjes van hen.
Weet jij wat een vergelijking is? Dumkopf.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Altijd de vinger naar anderen.
Hand...eigen boezem.........weet je wel wat dat betekent?
Oh jeej, daar komt Zienswijze de zogenaamde Islamkenner weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sorry hoor maar moslims moeten echt niet zeuren als ze misschien ooit als tweederangsburgers behandeld zouden worden. Als men islam toepast op niet-moslims, dan worden niet-moslims als stront behandeld. Kijk maar naar de jizyah waardoor niet-moslims een hogere belasting dan moslims moeten betalen.
Elke extremist van welk geloof dan ook is er een teveel.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
WOW! Duizenden! MEN!
Duizenden op een miljoen moslims.
Dat beschrijven als "heel wat" en een reële dreiging erbij fantaseren: fail.
Nope dat ben ikquote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh jeej, daar komt Zienswijze de zogenaamde Islamkenner weer.![]()
Totaal niet typisch dit.
Er is een verschil tussen een fundamentalist en een extremist, tot nu toe is er maar 1openlijke extremist geweest en dat was Mohammed B. Wel opvallend dat overal waar Zienswijze komt er complete topics verneukt worden met zijn anti-islamitische onzin.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Elke extremist van welk geloof dan ook is er een teveel.
Dat jij dat niet inziet is jouw probleem.
Dat je het goed praat zegt veel over je.
ps.
Je hoefr niiet meer te reageren op me,.
I
Oh jeej, daar komt Mutant01 weer aan als beschermher van mekker.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh jeej, daar komt Zienswijze de zogenaamde Islamkenner weer.![]()
Totaal niet typisch dit.
Misschien kan jij beter eens normaal doen en niet de popie jopie uithangen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oh jeej, daar komt Mutant01 weer aan als beschermher van mekker.
2 kunnen misschien beter reageren op een post.
En onder noemer val jij?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een fundamentalist en een extremist, tot nu toe is er maar 1openlijke extremist geweest en dat was Mohammed B. Wel opvallend dat overal waar Zienswijze komt er complete topics verneukt worden met zijn anti-islamitische onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |