quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Als Federer moet spelen om 14.00 uur, en als Murray moet spelen wordt het rond de klok van zessen;)
Slechts 4.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
En op hoeveel aces zit ie inmiddels al deze wedstrijd? (Karlo)
pas 4quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
En op hoeveel aces zit ie inmiddels al deze wedstrijd? (Karlo)
Hoezo mazzel Federer? Soders geeft het gewoon weg hoorquote:
Ja man al 16 grandslams gewonnen met mazzel.quote:
16.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja man al 16 grandslams gewonnen met mazzel.
[...]
Vind je Karlovic eigenlijk een hunk?quote:
Die zijn vaak juist aardig levendig..als je dan een "grappige"vergelijking wil maken moet hij wel kloppen..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Karlovic echt de uitstraling heeft van een kind van 10.
Wozniacki krijgt er inderdaad weinig grip op.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Vind je Karlovic eigenlijk een hunk?
Lisicki kan goed serveren voor een vrouw.![]()
9quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Op hoeveel
aces zit ie na set 1
(kan ik met Wimbledon app niet zien).
Nee, het was niet grappig bedoeld. Hij heeft gewoon zo'n simpele gezichtsuitdrukking.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn vaak juist aardig levendig..als je dan een "grappige"vergelijking wil maken moet hij wel kloppen..
Hopelijk 3e set.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:39 schreef Ciolekfan het volgende:
Lisicki hoort deze partij uiteraard te winnen
Ow.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef tennisboy het volgende:
Morgen moeten we het nog een dagje doen zonder mannentennis.
Morgen zijn alleen de kwartfinales vrouwen,
woensdag kwartfinales heren.
Safina is ook een molenpaard.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef golfer het volgende:
Safina kan nog steeds niet serveren en zal wel verliezen van dat Franse molenpaard.
Dan was Djokovic er vorig niet uitgevlogenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de eerste week van een GS toch vaak saai.Waarom krijgen de nummer 1 t/m 4 niet gewoon een bye naar de kwartfinale.
Dit is week 2 alquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de eerste week van een GS toch vaak saai.Waarom krijgen de nummer 1 t/m 4 niet gewoon een bye naar de kwartfinale.
Hewitt valt zeker tegen, ik had toch wel verwacht dat Hewitt ging winnen, het is een vechtersbaas dus wie weet wint hij hem nog in 5 setsquote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Szura het volgende:
Hewitt 4-1 achter in de tweede, valt me toch tegen
Hij heeft last van een blessure, daar zal deels wel de oorzaak liggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef tennisboy het volgende:
Hewitt verliest nu ook de 2de set met 6-2.
Ja, da's waar.quote:
Break naar 5-1 en nu GSM Djokovic. Simpele zege.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geniale game naar 4-0, verliest dan weer zijn servicegame, 4-1* weer...
Djokovic toch
Omdat het het Centre Court is en ze alleen daarvan de rechten hebben vermouth ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik begrijp niet waarom Mauresmo - Safina door zoveel zenders uitgezonden wordt. Zijn toch wel wat boeiendere spelers.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
Safina mag wel eens een maatje groter aantrekken
Sporza en BBC zeker niet, die hebben ook vaak zat andere banen live. Net 5 weet ik niet, daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het het Centre Court is en ze alleen daarvan de rechten hebben vermouth ik.
Die zenders hebben inderdaad ook verschillende andere partijen laten zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza en BBC zeker niet, die hebben ook vaak zat andere banen live. Net 5 weet ik niet, daar kijk ik niet naar.
Verdasco - Karlovic?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die zenders hebben inderdaad ook verschillende andere partijen laten zien.
Fernando Verdasco(ESP)[7] v. Ivo Karlovic(CRO)[22] was in mijn ogen wel een mooie partij.
Maar het regent op Centre Court
Ja, het zou me verbazen als ze het dak dicht doen eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zal wel niet zo lang aanhouden die regen.
Ik denk het niet eerlijk gezegdquote:
Op de buitenbanen wordt blijkbaar gewoon nog gespeeld.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het zou me verbazen als ze het dak dicht doen eigenlijk.
Maar 3 zenders tegelijk, misschien lastig te vinden.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef MadMarine het volgende:
waarom is het niet op tv? of heb ik niet goed gekeken?
Hoax.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef tennisboy het volgende:
Hewitt helaas gelijk teruggebroken *1-2
Inderdaad. Doorgeven van valse tussenstanden is nogal vervelendquote:
HUh?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef tennisboy het volgende:
Hewitt helaas gelijk teruggebroken *1-2
Kans is erg groot jaquote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Szura het volgende:
Wozniacki eruit
Schema kwartfinales vrouwen
Safina/Mauresmo - Lisicki
V. Williams (3) - A. Radwanska (11)
Schiavone - Dementieva (4)
Azarenka (8) - S. Williams (2)
Dat wordt zeker weer een Sister Act.![]()
Vanwege dit:quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik begrijp niet waarom Mauresmo - Safina door zoveel zenders uitgezonden wordt. Zijn toch wel wat boeiendere spelers.
Van mij mogen die 2 gerust op Centre Court spelen, maar dan hoeven ze het nog niet uit te zendenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Vanwege dit:
http://hln.be/hln/nl/1291(...)6/29/Knappe-tennisba
bes-mogen-op-Centre-Court-in-Wimbledon.dhtml
Dicht dus met een slotje.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Zal het gebeuren of niet ? Dak dicht of open ?
...quote:
Volgens mij heeft hij helemaal geen last van een blessure.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hewitt zal wel flink balen. Last van een blessure en zat net een beetje in een aardig ritme.
Geil pensje heeft ze, het heeft wel watquote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
Safina mag wel eens een maatje groter aantrekken
Eerder in die partij is er ook al een verzorger bij geweest. Maar dat element speelt altijd mee tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij helemaal geen last van een blessure.
Wilde gewoon even een massage om Stepanek uit zijn ritme te halen oid.
20-25 volgens mij, maar goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
30-40 minuten duurt het voordat er weer gespeeld kan worden zeggen ze op de BBC.
Meende dat het in 10 minuten dicht is en dat dan wat "lucht-systemen" in werking moeten treden.quote:
Dude!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:45 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Geil pensje heeft ze, het heeft wel wat
18 maar, valt een beetje tegen vandaag. Verdasco is best een goede keeper, weet alles bijna wel te stoppen, maar de ballen vallen binnen de meter weer neerquote:
Showersquote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef TubewayDigital het volgende:
dak dicht? ik mis even wat. IVM de sterke zon?
8 + kleine 20 ofzo. Maar dan vast weer inspelen dus ruim een half uur voor ze weer spelen denk ik ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Meende dat het in 10 minuten dicht is en dat dan wat "lucht-systemen" in werking moeten treden.
Ja, Safina was haar pet vergeten en had gevraagd of het dak dicht kon.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef TubewayDigital het volgende:
dak dicht? ik mis even wat. IVM de sterke zon?
Goed moment om even te gaan etenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8 + kleine 20 ofzo. Maar dan vast weer inspelen dus ruim een half uur voor ze weer spelen denk ik ja.
Hmmm... Dan moet ie maar een ronde doorkomenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
18 maar, valt een beetje tegen vandaag. Verdasco is best een goede keeper, weet alles bijna wel te stoppen, maar de ballen vallen binnen de meter weer neer
Je begrijpt dus niet waarom het wat langer duurt? Als het flink regent is het trouwens de enige baan waar ze kunnen spelen, dus niks afgang.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef groenen het volgende:
Wat een afgang is dat dakAlle andere partijen gaan eerder beginnen dan centrecourt.
Als Roddick er vandaag uitvliegt is je bet ook wel binnen denk ik (want daar gaat het om lijkt me?)quote:Op maandag 29 juni 2009 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm... Dan moet ie maar een ronde doorkomen
En dat zonder dat onding van een dakquote:Op maandag 29 juni 2009 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Verdasco en Karlovic staan alweer op de baan
Zeker Moniz ook. Ken je die ?quote:
Absoluut..ik had nog de hoop dat hij met Jol mee zou komenquote:
Ja helaas niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Absoluut..ik had nog de hoop dat hij met Jol mee zou komen
Ze spelen het dak erafquote:Op maandag 29 juni 2009 18:16 schreef qonmann het volgende:
ah eindelijk..de speelsters kunnen uit hun dak gaan
quote:De organisatie van Wimbledon deed een nogal opvallende uitspraak: wie op het Centre Court mag spelen hangt niet alleen af van het talent van een speler of speelster, maar ook van het uiterlijk. "Onze voorkeur zal altijd naar een Brit of een babe gaan als dat goede kijkcijfers geeft".
Simon licht favoriet imo, maar het is geen held op gras natuurlijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ferrero favoriet over Simon?
Nee oke, geen 10 tegen 1, maar Ferrero is ook geen echte gras held natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Simon licht favoriet imo, maar het is geen held op gras natuurlijk..
Zeker niet, maar heeft wel indruk gemaakt dit seizoen. 52-48 voor Simon zou ik vooraf zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee oke, geen 10 tegen 1, maar Ferrero is ook geen echte gras held natuurlijk.
Ja? Dacht echt minstens 60-40 Simon.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar heeft wel indruk gemaakt dit seizoen. 52-48 voor Simon zou ik vooraf zeggen.
Wat een start in de vierde meteen: *1-0 Hewitt.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:39 schreef Bruce117 het volgende:
c'mon Hewitt !!!!
Odds bij de bookies waren ook aardig vreemd. Simon was steeds favoriet rond 1.85 voorzover ik heb heb gevolgd en die steeg pre match naar 2.24 ineens..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja? Dacht echt minstens 60-40 Simon.
Best leuke wedstrijd trouwens. Degelijke retourneerders en geen fantastische serveerders. Wereld van verschil tussen Verdasco-Karlovic. En natuurlijk beiden snel.
Hij heeft ook elke game problemen, nu al weer een keer of 6 deuce en pas 1 game gewonnen de laatste 2 sets..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Als het naar vijf gaat wint Hewitt hem, Sexy kan niet nog een vijfsetter trekken denk ik..
En *3-0quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een start in de vierde meteen: *1-0 Hewitt.
Came on who?quote:
BBC2....al meer dan een week.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
Sorry mensen die de BBC niet kunnern ontvangen.
Nu lekker naar Suddanly Susan kijken.
Herhaling welliswaar maar de kijcijfers zeggen ons dat dat meer huisvrouwen trekt.
Excuses.
Ik vind Jacco zo leukquote:
mij bij staat het nu 4-5, misschien loop jij iets voorquote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco maakt een returnwinner, 5-5 nu.
Ik weet het wel zeker danquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef tennisboy het volgende:
[..]
mij bij staat het nu 4-5, misschien loop jij iets voor
Lekker kortzichtig weer, het laatste punt was gewoon een mooie return die Verdasco niet onder controle kreeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef tennisboy het volgende:
Bah Carlovic.
Zit alleen maar in het profcircuit vanwege zijn service, de saaiste speler ooit in de top 100
Wawrinka op gras is ook niet echt een grote challenge..quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef tennisboy het volgende:
Nu eindelijk een grootere test voor Murray,
Come on Wawrinka
Dat ou de voorpagina's wel halen.quote:
Mwah, of hij meer dan 15 games verliest of niet misschien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef tennisboy het volgende:
Nu eindelijk een grootere test voor Murray,
Come on Wawrinka
Maar wel de grootste die hij tot nu toe heeft gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wawrinka op gras is ook niet echt een grote challenge..
Hij heeft gewoon geen Engels gehad op school, jij spreekt toch ook geen Kroaats (of wat ze ook spreken daar)?quote:
Hoe weet je dat hij geen engels gehad heeft op school? Nadal zal dat vast ook gehad hebben en die spreekt het ook belabberd.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen Engels gehad op school, jij spreekt toch ook geen Kroaats (of wat ze ook spreken daar)?
Dan nog hoor je jezelf een beetje te kunnen presenteren in het Engels als professionalquote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen Engels gehad op school, jij spreekt toch ook geen Kroaats (of wat ze ook spreken daar)?
Er zit wel een heel groot verschil tussen het Engels van Nadal en het Engels van Karlovic. Maar goed, lekker interessant, hij staat in de QF van Wimbledon.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geen engels gehad heeft op school? Nadal zal dat vast ook gehad hebben en die spreekt het ook belabberd.
Waarin? Een staarwedstrijd?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Karlovic had toch juist een academische graad? (Oid)
Ferrero die wint van Simon vind ik geen stunt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef tennisboy het volgende:
Lekker Ferrerro,
Nog ff doorknallen, en wellicht zorgt hij voor nog een stunt
Ik heb een andere finale gezien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een returns bij Hewitt![]()
Wimbledon heeft wat met de topspelers van vroeger. Vorig jaar Safin en Schuettler in de finale, nu Haas, misschien Ferrero, Hewitt en misschien ook Roddick in de kwartfinale...
Dat is een gigantische stunt van Lesleyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Kerkhove simpel door.
Break Wawrinka in de eerste game meteen, leuk voor de match wel.
GSM Hewitt.
Inderdaad, het is toch Dr Ivo?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar indoor (hardcourt) is Murrays beste ondergrond, dus heel waarschijnlijk lijkt dat me niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Murray 0-3* achter, zou het dak invloed hebben?
Hij is gepromoveerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
quote:
Dicht is dicht is de regel.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:14 schreef SCH het volgende:
Dak kan toch wel weer open?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wawrinka op gras is ook niet echt een grote challenge..
Dat is waar. Was echt niet te voorspellen dit, Wawa neemt het grasseizoen totaal niet serieus..stond vorige week nog op een Zwitserse gravelchallenger te grindenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef TheArt het volgende:
Tsja deze Wawa is wel een compleet andere dan de vorige wedstrijden en vooral die tegen Levine
Ze zouden het bekijken na Safina - Mauresmo. Als het dicht is/gaat tijdens een lopende wedstrijd blijft het dicht. Pas na een wedstrijd kan het weer open gemaakt worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dicht is dicht is de regel.
Wawrinka wint de eerste set met 6-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |