-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
I'm Tore Down - Jeff Healey Bandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het dance-achtige versie nummer van Natascha Bedignfield- i bruice easily heet? je hoort hem vaak op radio?
Dat is em hartstikke bedanktquote:
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is datquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:52 schreef Prixie het volgende:
[..]
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -
ik dacht aan SQ whatever you want ook zon heerlijk nrquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat is em hartstikke bedankt
[..]
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is dat.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef znarch het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/489211/33d20e82/fake_boobs.html
het eerste liedje, dewelke is dat ? klinkt zo vrolijk![]()
het filmpje is voor mannen ook geen straf :p
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, die reclame van Aquarius met al dat water wat opspuit als het ware.
Daar hoor je een stukje muziek. Ik ben bang dat het speciaal gecomponeerd is voor die reclame. Of is het een bestaand nummer, en zo ja wat is de titel?
Heb je geen linkje naar de reclame? Of wellicht een beschrijving van het nummer? Ik kan mij de muziek van deze reclame nl niet herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Koning_Paupermans het volgende:
wat ik wel zoek!
Nummer halverwege jaren 90
Ik kan alleen de videoclip omschrijven.
(Volgens mij was het nederlandse productie)
In de clip zie je volgens mij dat er mannen gevangen worden genomen, en ergens in een of andere kamer 'bewerkt' worden met scalpels en messen enzo (oor afsnijden) althans, dat zie je natuurlijk niet maar dat willen de vrouw in kwestie doen. Volgens mij hebben ze allemaal glimmende grijze pakjes aan...
?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er is ook een superleuke mix van, die is volgens mij vrolijker. Ga bijv. naar www.trackfm.nl en vraag hem aan, hij komt meestal direct na 1 nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |