Het is de babynaamgenerator waar het over gaat...quote:Ik heb ook eens een vraag. Tegenwoordig zie je een reclame voor een sms-service van babynamen (geen idee hoe het bedrijf heet wat hierachter zit). Daaronder zit een heel bekend deuntje (bijna klassiek). Wat is dit?
Weet je echt niets extra's over dit nummer?quote:
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:47 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Weet je echt niets extra's over dit nummer?
Misschien bij nabestaanden vragen?
klinkt als sufjan... die heeft volgens mij ook zo'n nummerquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...
En daar wil ik ze nu niet mee lastig vallen...
Is allemaal met banjo/gitaar achtig, dat had het nummer niet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt als sufjan... die heeft volgens mij ook zo'n nummer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Gripper het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat op 3FM nog wel eens wordt gebruikt als achtergrondmuziekje bij een gesprek, een enkele keer wordt ie zelfs helemaal gedraaid.
Iets mexicaans aandoends, met "Mi corazon", en dan heel vaak aiaiaiaiaiaiaiai erin. (gezongen als een toonladder naar beneden) gitaartje erin, heel simpel, maar lekker zomers.
(t is niet Corazon Espinado van Santana, en ook niet Demasiado Corazon van Mink de Ville. )
Wie weet het?
Ja de Caspa remix!!quote:
Nee dat is hem niet. Dat nummer is volgens mij wel iets recenter. Maar of hij van Bob Sinclar is weet ik ook niet zeker. De soort stem is wel ongeveer gelijk.quote:
Hadise - Dum Tek Tekquote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef mcjoel het volgende:
dit zijn liedjes die k heb opgenomen bij de kermis maar wil ze graag hebben,
dus weet iemand die, please?
alvast bedankt
ik denk nog ff meequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...
En daar wil ik ze nu niet mee lastig vallen...
Veel rustiger, beheerster.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Heeft een beetje zo'n tu duu.. tu duu.. tu du tu du tu du.... achtig iets..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
bij mij valt ie net niet van mn puntjequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Hij ligt echt op het puntje van m'n tong...
Intro:
http://www.habadie.nl/temp/1033.mp3
Madonna - Don't tell mequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Hij ligt echt op het puntje van m'n tong...
Intro:
http://www.habadie.nl/temp/1033.mp3
Gokje :quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Heeft iemand een idee??!
Ik denk dat ik weet welk nummer je bedoelt. Ik kom alleen niet op de titelquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Heeft iemand een idee??!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef rubinio het volgende:
Een nummer uit volgens mij de 80s of 90s, maar ik kan alleen de clip herinneren:
Vent komt uit een appartementengebouw gelopen, muziek begint, en zang ook. Rest van de clip loopt ie over een stoep en gaat geen streep aan de kant voor andere mensen, die dus aardig verbaasd omkijken naar hem. Weet dat het een vet nummer is, maar kan niet op de melodie en naam komen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |