dat had je moeten neerzetten gastquote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Flubberbal het volgende:
Hallo Fok!'ers,,
Ik heb bij 't parkeerplaats van Ponypark Slagharen een portemonnee van een rijschool-instructeur gevonden met zijn ID en pinpas.
Oja, ik weet 100% zeker dat het van een rijschool-instructeur is omdat ik zijn naam van de ID heb gegoogled en het is zelfs de eigenaar.. Hmm.
Teruggeven of naar de politie?
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Ladidadida het volgende:
Gewoon alles teruggeven natuurlijk, asociale mongool.
Anders blijf je even van iemands anders zooi af en geef je het terug.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Flubberbal het volgende:
heb het even nageteld, gaat om ¤1200,-
en het is geen pinpas maar een creditcard... kan ik deze vakantie mooi gebruiken,,
grapje maar d'r zit echt 1200 in en een creditcard,, een simkaartje van Telfort zat in een zijvakje maar heb perongeluk na 3x pin code fout invoeren het geblokkeerd.. vraagt nu om een PUK code.. (ik heb 0000 geprobeerd, zn geboortejaar en postcode.)
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Semmm het volgende:
Pasjes, rijbewijs en Paspoort er uit, geld terug geven!
Dat dus, lul.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom probeer je uberhaupt die pin-code in te voeren?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Flubberbal het volgende:
en het is geen pinpas maar een creditcard... kan ik deze vakantie mooi gebruiken,,
grapje maar d'r zit echt 1200 in en een creditcard,, een simkaartje van Telfort zat in een zijvakje maar heb perongeluk na 3x pin code fout invoeren het geblokkeerd.. vraagt nu om een PUK code.. (ik heb 0000 geprobeerd, zn geboortejaar en postcode.)
teruggeven... dat is wel heel erg veel geld om te stelen... die beste man moet ook zijn rekeningen betalen, 1200 is een hoop geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Flubberbal het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Ladidadida het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |