Maar alleen als bootje er is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zullen we het over motoren hebben? En MF?
Dat zijn tenminste motoren voor echte mannen. Crotchrocketsquote:
OUDE dikke mannen. Met een kamp-wijf en tienermoeder thuis op de bank voor de tv.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
choppers zijn voor dikke mannen met snorren en vieze bierbuiken..![]()
Nou, komt dan toch mooi uit?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
choppers zijn voor dikke mannen met snorren en vieze bierbuiken..![]()
Met zo'n ding kan je toch niet lekker rijden man. Wil je een keer lekker door een bocht rijd je alles wat los en vast zit aan de grond. En dan ga je nog niet eens snel door die bocht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste motoren voor echte mannen. Crotchrockets
Ja ik heb een GS.. student en 25kw. Maxim is veel lichter van gewicht en zeker voor het gevoel veel wendbaarder.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
een gs500
een maxim wendbaarder dan een gs500?
kan het me niet voorstellende grondspeling van zo'n maxim is om te beginnen al gewoon onmogelijk
Die zitten er inderdaad genoeg tussen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Bereiders of berijders? Maar choppers zijn ook niet gebouwd voor snelheid, en dat hoeft op zo'n ding ook niet.
Nee, dan die racers die op een drukke maar normaal doorrijdende snelweg tussendoor alles inhalen alsof het een file was. Links, rechts, midden, niet inhouden of remmen of richting aangeven. Zondag te vaak bij het baanwisselen bijna een paar tegen de auto gehad. Mongolen zijn het.
vrachtwagens passen niet door de file heen...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, bij welke groep weggebruikers niet?
Ze proberen 't soms welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrachtwagens passen niet door de file heen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze proberen 't soms wel.
[ afbeelding ]
Nice..quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze proberen 't soms wel.
[ afbeelding ]
quote:
Torpedoneus-vrachtwagens rijden over het algemeen voornamelijk in Amerika.. In Nederland zijn ze zeldzaam..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat ik zo ff in de auto met airco ga zitten.. hier is 't niet te harden zeg![]()
.
Lekkere zweetlucht altijd, in de bus.. met zo'n weerquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jij hebt een auto met airco.
![]()
Ik mag straks weer in de saunabus naar huis.
die nieuwe bussen op aardgas hebben geen dakraam.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lekkere zweetlucht altijd, in de bus.. met zo'n weer. En dan chauffeurs die 't dakraam niet open willen omdat het dan tocht enzo
.
Vast wel airco. Nu de chauffeur nog zo ver krijgen om 'm aan te zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die nieuwe bussen op aardgas hebben geen dakraam.![]()
ik heb al wel eens een zuchtje luchtcirculatie gevoeld in de bus.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel airco. Nu de chauffeur nog zo ver krijgen om 'm aan te zetten.
Weet jij überhaupt wel wat seks is?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
Glijmiddel met smaak, dáár zie ik nou het nut echt niet van in hè.
Nee, leg eens uitquote:
Ja, ik ben er ook niet echt een groot fan van.. Ben wel heel erg benieuwd naar die "stimulerende" gel... Maar uh Isdatzo.. jij beft je meisje alleen tijdens het voorspel..? En dan doe je het maar 1x op de avond..?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat durex glijmiddel/massageolie-spul is echt rotzooi
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
als je de kut van je vriendin niet nat genoeg krijgt kun je beter wat anders kopen dan glijmiddel met een smaakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, als je toch al in de positie bent om iets te proeven heb je geen glijmiddel nodig. En ben je niet in die positie en heb je tóch glijmiddel nodig (opzich eenwaard) is dat smaakje volstrekt zinloos.
Maar goed, ik ben benieuwd naar bootje's seks-lessen.
Huilen dan.
ja hequote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
als je de kut van je vriendin niet nat genoeg krijgt kun je beter wat anders kopen dan glijmiddel met een smaakje
Hadden ik en collega het ook al over, maar als we zo ver zijn, kunnen we beter thuis blijven.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat ik zo ff in de auto met airco ga zitten.. hier is 't niet te harden zeg![]()
.
Depends.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet echt een groot fan van.. Ben wel heel erg benieuwd naar die "stimulerende" gel... Maar uh Isdatzo.. jij beft je meisje alleen tijdens het voorspel..?
Meestal jaquote:En dan doe je het maar 1x op de avond..?
Doe niet zo conservatiefquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
1 keer op een avond seks hebben is weinig?
zomg![]()
*zoek touw*
Misschien "smaakt" ze gewoon niet zo lekker. Zit nogal verschil in. Niet dat die kersen me nou zo lekker lijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Hey schatje, je 'smaakt' niet lekker.. weet je? Ik spuit je gewoon vol met glijmiddel met kersensmaak".quote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef Steff het volgende:
[..]
Misschien "smaakt" ze gewoon niet zo lekker. Zit nogal verschil in. Niet dat die kersen me nou zo lekker lijken.
oh, ja.. dan is dat glijmiddel dus tegen een schrale kutquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe niet zo conservatief.
Het is 2009. Toch echt 4 keer, OP Z'N MINST!
ligt er een beetje aan hoe het 's morgens gaatquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
1 keer op een avond seks hebben is weinig?
zomg![]()
*zoek touw*
gewoon minder knoflook laten etenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Hey schatje, je 'smaakt' niet lekker.. weet je? Ik spuit je gewoon vol met glijmiddel met kersensmaak".
Sfeerkiller.
's morgens seks? dan slaap ikquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Steff het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoe het 's morgens gaat
Nou als je zoiets simpels niet tactischer kunt zeggen, komt het vast goed met jequote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Hey schatje, je 'smaakt' niet lekker.. weet je? Ik spuit je gewoon vol met glijmiddel met kersensmaak".
Sfeerkiller.
Glijmiddel kan ik me nog íets bij voorstellen, maar dat smaakje doet 't 'mquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet nog dat ik een keer narcose kreeg die naar aardbeien zou ruiken.
Sindsdien heb ik het niet meer zo op chemische smaakjes en luchtjes
[..]
oh, ja.. dan is dat glijmiddel dus tegen een schrale kut
maar dan nog snap ik dan het smaakje niet
Precies, maar rond een uur of 14.00 als ik wakker word kan 't welquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
's morgens seks? dan slaap ik![]()
en wáág het niet om me dan wakker te maken..
Gelukkig denkt Mr.MoBlo daar ook over
Oh, is het dáárom uit denk jequote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Steff het volgende:
[..]
Nou als je zoiets simpels niet tactischer kunt zeggen, komt het vast goed met je
Ook niet doordeweeks in ieder geval, want om 6 uur vind ik het nog wel vroegquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
's morgens seks? dan slaap ik![]()
en wáág het niet om me dan wakker te maken..
Gelukkig denkt Mr.MoBlo daar ook over
Ik zeg toch 'íets'quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
glijmiddel snap ik ook niet zo.
Als je gheyl bent, word je nat en kun je dus neuken
als je niet gheyl (genoeg) bent, word je niet nat, en moet je dus of harder je best doen, of niet neuken.
Het is een teken van de natuur.. waarom dan toch hem erin willen rammen dmv glijmiddel?
Mannen
Misschien wil hij iets proberen, wat normaal gesproken niet nat gaat worden hoe geyl het ook is.. of mag zijn..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
als je niet gheyl (genoeg) bent, word je niet nat, en moet je dus of harder je best doen, of niet neuken.
Het is een teken van de natuur.. waarom dan toch hem erin willen rammen dmv glijmiddel?
Mannen
okquote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mannen
Noem dan het beestje bij z'n naamquote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef Steff het volgende:
[..]
Misschien wil hij iets proberen, wat normaal gesproken niet nat gaat worden hoe geyl het ook is.. of mag zijn..
Ging niet over mij, dus ik zou het niet weten, was maar een veronderstelling.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij neukt de paashaas.
[ afbeelding ]
Nog 25 minuten stage lopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger ging het hier nog wel eens over stage
Vroeger waren er nog geen drempels...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger ging het hier nog wel eens over stage
Adieu!quote:
Vroeger was sex nog viesquote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vroeger waren er nog geen drempels...
Wel kuilen!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vroeger waren er nog geen drempels...
Ja, raar verhaal. Ik studeer weer even verder jongens!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Wtf, man. Ben ik even weg dan wordt er gepraat dat ik niet nat genoeg zou zijn.
Have fun.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, raar verhaal. Ik studeer weer even verder jongens!
Moet je bij bootje zijn, die is trots op z'n glijmiddelquote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Wtf, man. Ben ik even weg dan wordt er gepraat dat ik niet nat genoeg zou zijn.
Pas maar op of ik botvier het ff op jouquote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je bij bootje zijn, die is trots op z'n glijmiddel.
Mên, 't was druk op de weg. Ik m'n sluiproute rijden, waren ze de weg opnieuw aan 't bestraten.. ik helemaal verdwaald in één-richtingsstraatjes enzo.
Het hoeft niet altijd daar aan te liggen als je glijmiddel koopt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mên, 't was druk op de weg. Ik m'n sluiproute rijden, waren ze de weg opnieuw aan 't bestraten.. ik helemaal verdwaald in één-richtingsstraatjes enzo.
Wat, ga je me laten stikken in een tube glijmiddelquote:Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pas maar op of ik botvier het ff op jou
Dat klinkt als: Ik ben thuisquote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe de fuck ben je nou beledigdquote:Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd daar aan te liggen als je glijmiddel koopt.Beetje beledigend is t eigenlijk.
Hmja, ik ga hier niet verder op in eigenlijk..
Ah, oke.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:20 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee, moest even afwachten of het de goede maat wel was
Zaten de paddles er bij?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:20 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee, moest even afwachten of het de goede maat wel was
Whehehe, ja dat is wel zo handigquote:
Auto met airco kopen.. ik was blij dat ik 't had vanmiddagquote:Op maandag 29 juni 2009 19:06 schreef Psychonikeo het volgende:
godver de godver.. ff met de auto naar de super. Volgens mij 10 liter vocht kwijt
Ik lig gewoon op de bank, en ik zweetquote:Op maandag 29 juni 2009 19:06 schreef Psychonikeo het volgende:
godver de godver.. ff met de auto naar de super. Volgens mij 10 liter vocht kwijt
ik heb arcoquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Auto met airco kopen.. ik was blij dat ik 't had vanmiddag.
Of niet meer in je broek pissen.
Arko bedoel jequote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb arcoMisschien over een maandje wel een auto met airco
en niet meer in mijn broek pissen? Is dat uit tegenwoordig?
Hier ook nog steeds niet. Ik denk dat ze in de loop van de week verzonden worden, vandaag is de laatste dag dat cijfers kunnen worden ingeleverdquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Verdomme... nog steeds geen officiele uitnodiging voor de diploma uitreiking![]()
.. En ik was toch ruim op tijd met aanmelden
![]()
Zelfs dat gaat nog foutquote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds niet. Ik denk dat ze in de loop van de week verzonden worden, vandaag is de laatste dag dat cijfers kunnen worden ingeleverd.
Veel plezierquote:
hehehequote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef PieterBas het volgende:
Of Twitteren.. Alleen als je weg kwijt bent
Ik ga mezelf kapot rijden zweten in een leren pak.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Psychonikeo het volgende:
vanavond mezelf nog kapot zweten op de tennis baan!
dat zou ik ook doen als ik motor zou tijdenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga mezelf kapot rijden zweten in een leren pak..
Dat je meteen een tweet krijgt.. je moet links en dan naar rechts.. maar als je dan toch bezig ben.. waarom start je dan niet meteen Google Maps opquote:
is makkelijker.. of tegenwoordig heb je ook genoeg mobiels met navigatiequote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je meteen een tweet krijgt.. je moet links en dan naar rechts.. maar als je dan toch bezig ben.. waarom start je dan niet meteen Google Maps op
Ik denk dat we idd woensdag of donderdag een uitnodiging in de bus hebben. Ga er eerder ook niet voor bellen ofzo trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat nog fout
Ik geef ze tot woensdag.. vandaag op de bus? Morgen thuis?
Uhm, tips zijn opzich altijd welkomquote:
Stelletje mongolen daar danquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
Hoorde vanavond dat zo'n kerel die vaak met ons mee rijdt vorige week zaterdag oid onderuit gegaan is en zo'n beetje alles in 't midden gebroken heeft.
Bekken, ribben, dijbeen oid en nog wat kleine dingetjes.
Gleuf in 't asfalt in de bocht. Gebeld naar rijkswaterstaat: "ja meneer, dat is al bij ons bekend sinds april 2008".
WTF.
jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
Jongens, even wat anders, ik cancel de BBQ.. Aangezien mijn studie wederom vertraagd is door mijn eigen toedoen, heb ik geen tot weinig credits om mn moeder over te halen voor de BBQ..
Ik vind het zeer spijtig, maar het is beetje m'n eigen fout
quote:
Alleen zijn ondertitel zegt al genoeg over de leeftijd en het niveau van die TS..quote:
Mn pa is ook best pislink.. Ik ga nu maar op zoek naar een full-time baan, ben benieuwd of er nog wat boeiends tussen zit...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jammerMaar wel begrijpelijk. Succes nog met je studie.
Hier is het gelukkig nog lekker koel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
die belachelijke benauwde temperaturen.. vooral hier binnen in het bedrijf
Voelde serieus gewoon warmer aan als buiten
Shit happens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
Jongens, even wat anders, ik cancel de BBQ.. Aangezien mijn studie wederom vertraagd is door mijn eigen toedoen, heb ik geen tot weinig credits om mn moeder over te halen voor de BBQ..
Ik vind het zeer spijtig, maar het is beetje m'n eigen fout
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ruilen?ik zit hier te blauwbekken onder een niet goed functionerende airco die niet uit of lager mag
hmm.. misschien moeten we een gulden middenweg vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ruilen?ik zit hier te blauwbekken onder een niet goed functionerende airco die niet uit of lager mag
Hier binnen is het serieus al 27 graden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
die belachelijke benauwde temperaturen.. vooral hier binnen in het bedrijf
Voelde serieus gewoon warmer aan als buiten
Nou, paas mij die airco maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. misschien moeten we een gulden middenweg vinden
Nostalgie, eerste basisschool-vriendinnetje enzoquote:Ik zie haar alleen op school tijdens de pauzes
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef master111 het volgende:
We hebben het uitepraat op msn, ik vroeg of ze het nog in de echt wou uitpraten, maar dit was goed genoeg.
Dus nu is het uit.
Hehe, ik zag laatst een foto van mijn eerste liefde, maar damn wat was zij vadsig geworden zeg!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nostalgie, eerste basisschool-vriendinnetje enzo.
Die is later trouwens wel lekker geworden zeg![]()
.
Ja, 'mooiste meisje' (toen waren we 't daar allemaal over eens iigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik zag laatst een foto van mijn eerste liefde, maar damn wat was zij vadsig geworden zeg!
Ik ben alleen maar knapper gewordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 'mooiste meisje' (toen waren we 't daar allemaal over eens iig) van de klas uit groep 7/8 ook. Zo zonde is dat he
.
En degene die toen niks was is nuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik zag laatst een foto van mijn eerste liefde, maar damn wat was zij vadsig geworden zeg!
Zeker, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 'mooiste meisje' (toen waren we 't daar allemaal over eens iig) van de klas uit groep 7/8 ook. Zo zonde is dat he
.
Had je de bodem bereikt dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar knapper geworden
Welcome backquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
Isdatzo! einstein!Gister met regen, mist en kou het vliegtuig in... en besloot mijn jasje maar uit te doen toen ik om 22.30 in nederland uitstapte
![]()
lekker
Foto's of het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. veel erger kon het niet nee
Pure verspilling is hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker, het had zo mooi kunnen zijn
Wat studeer je eigenlijk? En wat voor master ga je doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:41 schreef Californium het volgende:
thanks isdatzo![]()
verzoek tot master aanvraag ligt bij de examencommissienet het instroomprogramma gezien! dat wordt BLOKKEN!
![]()
![]()
word pittig! maar er wel degelijk zin in!
biologie en medisch laboratorium onderzoek en ik wil de master molecular life sciences gaan volgen.... Ik zag woorden als thermodynamica en wiskunde 1 en 2 staan en biofysica.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Steff het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk? En wat voor master ga je doen?
Mooie studie als ik mijn vader moet geloven. En ach zolang je maar gemotiveerd bent en je best doet zul je het toch wel halen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Californium het volgende:
[..]
biologie en medisch laboratorium onderzoek en ik wil de master molecular life sciences gaan volgen.... Ik zag woorden als thermodynamica en wiskunde 1 en 2 staan en biofysica.....
Precies. Totdat andere mensen er met hun poten aan komen. Dan vind je niks meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neehoor, het is geen troep op mijn bureau.Nee
echt niet.
Ik weet precies waar alles ligt.
Ik ben zeker gemotiveerd! dus ik ga zeker mijn best doen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef Steff het volgende:
[..]
Mooie studie als ik mijn vader moet geloven. En ach zolang je maar gemotiveerd bent en je best doet zul je het toch wel halen?
inderdaad. Gelukkig blijven mensen hier van mijn spullen af.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Totdat andere mensen er met hun poten aan komen. Dan vind je niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijf met taalgebrek is verkracht door een vriend van haar vriend en nu loopt ze met zijn kind rond..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting, en graag even vertellen of 't de moeite waard is om te lezen. Ik ga er zo niet aan beginnen namelijk.
Ik wilde het nog net niet zeggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik tel er 4.
En idd, niet leesbaar. Dan verdien je 't bijna om verkracht te worden.
Wat heb jij zoal berijd/bereid onlangs?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik tel er 4.
En idd, niet leesbaar. Dan verdien je 't bijna om verkracht te worden.
Maak ik ook eens één keer een spelfoutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal berijd/bereid onlangs?
Nu weet je dat al jouw spelfoutjes gemarkeerd gaan worden hèquote:
Amagawd! hoe de fuck krijg je dat voor elkaar..? De instructeur zit ernaast met extra pedalenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
Faal.
[ afbeelding ]
Gezakt voor 't rijbewijs maar geslaagd voor 't zwemdiploma.
Dat zag ik gister dus toen ik naar BW reed.
Whehehe, popje flauw mopje! Hihihii!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu weet je dat al jouw spelfoutjes gemarkeerd gaan worden hè. Je hebt 't over jezelf afgeroepen.
Die heeft ook zijn rijbewijs zeker nog nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Amagawd! hoe de fuck krijg je dat voor elkaar..? De instructeur zit ernaast met extra pedalen
BW= Bleiswijk?
BW = Best-Westquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Amagawd! hoe de fuck krijg je dat voor elkaar..? De instructeur zit ernaast met extra pedalen
BW= Bleiswijk?
ze dachten samen goedkoper uit te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heeft ook zijn rijbewijs zeker nog niet!
waarschijnlijk keek die naar hele andere dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik denk het wel, want waarschijnlijk zat daar een vrouw achter het stuurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk keek die naar hele andere dingen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk het wel, want waarschijnlijk zat daar een vrouw achter het stuur
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEYquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
\
of een mannelijk Fok!kneusje dat hier pretendeert een player met 4 postdoctoralen te zijn, dat kan ook nog
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk het wel, want waarschijnlijk zat daar een vrouw achter het stuur
Vrouwen en voertuigenquote:De jonge bestuurster gaf aan dat ze was geschrokken van iets. Wellicht dat ze daardoor het gaspedaal heeft ingedrukt in plaats van de rem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
Nog een pareltje zonder punten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nu ff lezen.quote:hallo allemaal.
ik zit met een probleem,mijn vriend en ik wilde heel graag nog een kindje,zijn al bezig vanaf januari,
heb een onregelmatige cyclus,schommelt tussen de 52 en 48 dagen elke keer,nou heb ik 5 juni sex gehad met mijn vriend,en 6 juni met een andere man,hij is niet gekomen,we hebben meerdere keren sex gehad op die avond en elke keer gekomen in het condoom,maar we hebben soms ook effe zonder gedaan,niet heftige sex maar langzaam in en uit,heb op 19 juni een test gedaan en ben ben zwanger,hoe groot is de kans dat ik zwanger ben van de man op 6 juni,zelf denk ik dat het bijna niet kan,maar kan aan niks anders denken en dat is niet goed voor het kindje,en weet ook dat ik heel dom ben geweest,en zal het ook nooit meer doen,
alvast bedankt
quote:,nou heb ik 5 juni sex gehad met mijn vriend,en 6 juni met een andere man,
quote:we hebben meerdere keren sex gehad op die avond
Geloofwaardig, +1quote:dat ik heel dom ben geweest,en zal het ook nooit meer doen,
vrouw achter het stuur.... bloed aan de muur.quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sterelisatie&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Verplichte sterelisatie is soms zo slecht nog niet.
Vrouw achter 't stuur, wrak in de schuurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vrouw achter het stuur.... bloed aan de muur.Het wordt weer eens bewezen.
muur?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde 't niet doen, maar tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sterelisatie&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=
quote:
Nog eentje die zich moet laten steriliseren..quote:Afgelopen donderdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en bleek ik zwanger te zijn.
En nu? Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik ben 31 jaar en ongeveer 3 jaar single nu. Met een goede vriendin heb ik een mooie reis gemaakt afgelopen februari door Midden-Amerika. In Belize heb ik een man ontmoet waartoe ik me aangetrokken voelde en we hebben gezoend. We hielden contact en gingen hem na 1,5 week verrassen. We bleven twee nachtjes in het plaatsje waar hij woont en ik sliep twee nachten bij hem. Het was superleuk al moet ik eerlijk zeggen dat ik er al snel achter kwam dat hij niet de man van mijn dromen was. We hadden meerdere keren sex en hij wilde niet met condoom vrijen.Ik vrij altijd veilig, ook omdat ik niet aan de pil ben. Geen idee, hoe dit zo kwam maar ik liet het gebeuren en we zijn in die dagen ongeveer 4 keer met elkaar naar bed geweest. Hij is niet klaargekomen.
Toen we weer vertrokken naar Mexico vertelde ik het tegen mijn vriendin, mijn reismaatje. Pas toen besefte ik hoe dom ik was geweest. Bij aankomst in Mexico heb ik alsnog voor de zekerheid een morning afterpil gehaald.
De volgende avond was alweer onze laatste avond voordat we weer naar nederland zouden vertrekken. We gingen op stap en even later sloot een vriend van ons (Mexicaan) zich bij ons aan, MIjn vriendin wilde op een gegeven moment terug naar het hotel maar ik wilde nog doorgaan, Ik bleef met hem, we dansten de hele avond en belanden uiteindelijk bij elkaar in bed, Dit keer met condoom. We vielen vrij snel daarna in slaap en de volgende ochtend, twee uur later, ben ik snel opgestaan en terug naar ons hotel gelopen. Toen dacht ik al dat ik iets voelde dat niet hoorde maar het drong niet tot me door. De alcohol was nog niet uitgewerkt en ik was hartstikke moe.
Op het vliegveld kreeg ik een sms van hem dat het condoom gescheurd was en dat ik voorzichtig moest zijn. Bij terugkomst in Nederland meteen weer een morning after pil gehaald en ik las dat de tweede in dezelfde cyclus niet zo veilig is.
Nu weet ik dat ik zwanger ben. Ik weet niet van wie.
Ik weet 100% zeker dat ik ooit kinderen wil. Ik weet 100% zeker dat ik nu zwanger ben. Ik weet niet 100% zeker of ik ooit weer zwanger zal worden.
Heel egoistisch maar ik heb een lekker leventje met een goede baan, koophuis, kan doen wat ik wil en geniet van mijn vrijheid. Natuurlijk zou ik het liefst een leuke man naast me hebben maar die ben ik simpelweg na mijn vorige lange raltie nooit meer tegengekomen.
Mocht ik dit kind besluiten te houden en het alleen opvoeden dan gaat mijn leven 100% veranderen.
Ik heb het een paar goede vriendinnen verteld en ga het vandaag mijn ouders vertellen.
Begin volgende week heb ik in ieder geval een afspraak met FIOM.
Ik vind het een hele moeilijke beslissing en weet niet waar ik moet beginnen.
Tis tenminste een woordquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde 't niet doen, maar toch:
[..]
Nee hoor..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis tenminste een woord!
http://www.encyclo.nl/begrip/HORSEL
quote:Woordenlijst Nederlandse Taal
Niet gevonden. Maar misschien staat het woord dat u zocht bij de onderstaande suggestie(s):
Frau am steuer, das wird teuer!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk maar op de site.. Er staat van alles op, maar ik haal de sappige verhalen eruit..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
staan er alleen maar zwangerschapsverhalen op? Of vind je dat gewoon leuk om te lezen en filter je die eruit?
Nog een mooie.. Alcohol moet voor sommige mensen ook verboden worden als je er niet mee om kunt gaanquote:Mijn vriendin en ik zijn 4,5 jaar gelukkig samen. Ik kan wel zeggen dat zij de liefde van mijn leven is. Toch is er onlangs iets gebeurd waar ik ontzettende spijt van heb. Ik ben namelijk vreemdgegaan, onzettend domme actie van mijzelf. Mijn vriendin was op vakantie met haar beste vriendin. Ik ben toen weer eens oudewets gaan stappen met mijn vrienden en ben daarbij ontzettend dronken geworden. Die avond raakte ik ook in gesprek met een leuke vrouw. Echt veel kan ik me niet meer herinneren, maar het komt er op neer dat ze mij probeerde te versieren. Ik probeerde eerst de boot nog af te houden, maar naarmate de avond vorderde werd het steeds gezelliger. Om een lang verhaal kort te maken: ik ben met haar mee naar huis gegaan en de rest laat zich wel raden...... Achteraf gezien natuurlijk onzettend stom. Ik hou heel veel van mijn vriendin en wil haar niet kwijt. Ik heb besloten om dit "incident" met niemand te bespreken. Ik wilde het ook absoluut niet tegen mijn vriendin vertellen: dat zou meteen het einde van onze relatie betekenen. Geruime tijd kon ik het verbergen, maar ik ben er sinds kort achter gekomen dat ik genitale wratten heb! Ik kan dit met niemand bespreken, ik vind het zelf ontzettend stom dat ik (blijkbaar) geen safe sex heb gehad en nu met een besmettelijke SOA rondloop. Sex met mijn vriendin probeer ik nu te voorkomen; ik zeg dat ik het erg druk heb op mijn werk en nu te moe ben. Maar dit kan zo niet eeuwen doorgaan. Ik schaam mij diep en daarnaast ziet het er "down under" niet bepaald smakelijk uit momenteel. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....Moet ik het haar vertellen?
Mexicaanse kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog eentje die zich moet laten steriliseren..
Eén woord: 'Nederland'.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik heb 't even niet gevolgd, maar hoe zit dat nou met je kamer en zulks? Samenvatting mag![]()
terug naar Nederlandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
jah dus.... spullen ingepakt en klaargezetdadelijk voor de vierde keer deze maand verhuizen
alleen deze keer met auto en vader
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
Net ook iemand.. Een meid haar vriend was vreemdgegaan.. Toch zag ze haar vriend nog doodgraag....
AMAGAWD!!quote:ik ben een meisje van 15 en ik heb in me hoofd om een kindje te krijgen
ik wenie wrm maar sinds toen ik ongesteld werd (ik was toen 12) had ik die gedachten
ik wou altijd al een zusje maar me moeder kreeg miskraamp en ik vond het echt zooo jammer
maar nu wil ik graag zelf een kindje
ik weet ik ben nog jong blablabla
als ik zwanger raakt zelf dan zeg ik tegen me ouders dat bij het vrijen iets mis ging dus ben ik dan zwanger
ik ben van plan om volgend jaar wann ik 16 ben me kind dan te krijgen maar ik weet nog niet
ik zal er ff goed over nadenken maar ik weet wel cker dat ik een kindje wil
greetz me
het is nog niet te laat voor een nekschot.quote:
Of abortus met terugwerkende kracht, na 15 jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is nog niet te laat voor een nekschot.
Nóg een miskraamp bedoel je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
d'r moeder had beter een miskraamp kunnen hebbuh...
quote:Mijn geheim is dat ik ontzettend sexueel opgewonden raak van (zeer) dikke vrouwen, ik heb vaak in het verleden een relatie gehad met een dikkere dame. Het gekke is echter dat ik een slankere vrouw meestal mooier vind, en liever mee gezien wordt. Op het moment heb ik al enkele jaren een mooie slanke vrouw, maar ik merk dat ik meer moeite met sex heb dan eerder wanneer ik sex had met een dikke vrouw. Ik kijk ook vaak porno, en dat is bijna altijd met dikkere vrouwen. M'n vriendin weet het, is er niet zo blij mee, maar kan er redelijk mee omgaan. op zich is onze sex goed, we vrijen vaak genoeg, enkel word ik dus echt veel geiler van dik.... Ook trouwens van erg extreem zoals plassex, zwangeren, paarden en hondensex. Zijn er mensen die dit herkennen ?
Zoek de mosselquote:
Is inderdaad iets om trots op te zijn hoorquote:Ik heb een partner, maar ben pasgeleden in 1 dag naar Londen gevlogen en weer terug om sex te hebben met een ex-vriendin. Mijn vriendin dacht dat ik gewoon naarmijn werk was en daarna uiteten met collega's, terwijl ik dus eigenlijk in het vliegtuig zat. Ik was zo bang voor vertraging! Mijn hart heeft de hele dag in mijn keel gebonkt. Ik vond het een fantastische stunt, en wil het graag aan mijn vrienden vertellen maar ik ben bang dat het niet in goede aarde zal vallen. Jammer dat ik het niet kwijt kan, want wie heeft ooit zo iets gedaan?!?!
Inderdaad wat een stunt. Kneus dat het is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is inderdaad iets om trots op te zijn hoor.
quote:Wij hebben een goed inkomen, maar mijn man geeft heel veel uit voor ditjes en datjes.Gelukkig heb ik een baantje en verdien bij. Van mijn geld blijft er nog over
en dat spaar ik. Nu heeft mijn man in mijn tas gekeken en het geld gevonden.
Hij zegt nu dat ik hievan de helft moet afdragen.
Ik vind het niet eerlijk, maar hij zegt dat ik egoistisch ben
Is dat zo
quote:Hoi,
Ik ben een marokaanse vrouw van 25 jaar, ik ben ondertussen al 5jaar getrouwd en heb 2kinderen. Wat ik nu vertel heb ik NOOIT aan iemand verteld. Zoals jullie allemaal wel al weten is het zo dat in onze cultuur een vrouw maagd moet zijn op haar huwelijksnacht, maar bij mij was dit niet zo. Ik ben ontmaagd op mijn 17de en had het al met een paar jongens gedaan. Uiteindelijk heb ik mijn prins ontmoet, ik was 19 en hij was 24. Na een jaar hebben we besloten om te trouwen en we hadden al over seks gesproken en hij heeft me gevraagd of ik maagd was, zoniet zou hij niet met me trouwen. Mijn antwoord was dus ja, moest ik nee hebben gezegd, zou hij niet trouwen, maar het ook tegen mijn vader zeggen dat ik ontmaagd was en dan zou hij mij werkelijk vermoorden. Dus uiteindelijk ben ik naar mijn huisarts gegaan en vroeg naar een maagdenvliesoperatie, maar hij zei me dat dit niet zo evident was en bood me ander hulp aan. Twee dagen voor mijn huwelijk ben ik terug gegaan en heeft hij bloed getrokken en in een proefbuisje gedaan zodat ik het kon meenemen. Zaterdagavond was het mijn huwelijksfeest en rond 2u snacht was het feest afgerond en werd ik naar huis gebracht met mijn kersverse echtgenoot om samen naar bed te gaan. Mijn moeder zei me dat ik haar moest bellen als we klaar waren zodat ze het doekje met het bloed kon meenemen, en het aan de anderen (familieleden) kon laten zien. Ik had de dag ervoor al mijn buisje met bloed verstopt in onze badkamer. Dus verder die nacht gingen we samen naar bed en streelde elkaar, toen hij in mij ging, deed ik alsof ik pijn had en zei dat hij niet te diep mocht gaan. Erna zei ik dat ik naar de badkamer wilde omdat ik zo'n pijn had, hij had er begrip voor. In de badkamer, heb ik snel bloed op het doekje gegoten en kwam uit de badkamer en liet het aan mijn echtgenoot zien. Hij was zo trots, zo ook mijn ouders en andere familieleden. Mijn huwelijksnacht was 1 GROTE LEUGEN. Maar ik moest het wel doen, zoniet lag ik op dit moment allang onder de grond begraven. Ik ben blij dat het eruit is, en dit geheim neem ik mee tot in mijn graf...........
Big girls need love too!quote:
Er zijn toch mannen die hun vriendin vetmesten, omddat ze dat lekkerder vinden.quote:
Nouja, je kan overdrijven natuurlijk, maar vind een maatje groter echt niet erg hoorquote:
Maar dat heb je zelf ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, je kan overdrijven natuurlijk, maar vind een maatje groter echt niet erg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |