Maar alleen als bootje er is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zullen we het over motoren hebben? En MF?
Dat zijn tenminste motoren voor echte mannen. Crotchrocketsquote:
OUDE dikke mannen. Met een kamp-wijf en tienermoeder thuis op de bank voor de tv.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
choppers zijn voor dikke mannen met snorren en vieze bierbuiken..![]()
Nou, komt dan toch mooi uit?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
choppers zijn voor dikke mannen met snorren en vieze bierbuiken..![]()
Met zo'n ding kan je toch niet lekker rijden man. Wil je een keer lekker door een bocht rijd je alles wat los en vast zit aan de grond. En dan ga je nog niet eens snel door die bocht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste motoren voor echte mannen. Crotchrockets
Ja ik heb een GS.. student en 25kw. Maxim is veel lichter van gewicht en zeker voor het gevoel veel wendbaarder.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
een gs500
een maxim wendbaarder dan een gs500?
kan het me niet voorstellende grondspeling van zo'n maxim is om te beginnen al gewoon onmogelijk
Die zitten er inderdaad genoeg tussen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Bereiders of berijders? Maar choppers zijn ook niet gebouwd voor snelheid, en dat hoeft op zo'n ding ook niet.
Nee, dan die racers die op een drukke maar normaal doorrijdende snelweg tussendoor alles inhalen alsof het een file was. Links, rechts, midden, niet inhouden of remmen of richting aangeven. Zondag te vaak bij het baanwisselen bijna een paar tegen de auto gehad. Mongolen zijn het.
vrachtwagens passen niet door de file heen...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, bij welke groep weggebruikers niet?
Ze proberen 't soms welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrachtwagens passen niet door de file heen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze proberen 't soms wel.
[ afbeelding ]
Nice..quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze proberen 't soms wel.
[ afbeelding ]
quote:
Torpedoneus-vrachtwagens rijden over het algemeen voornamelijk in Amerika.. In Nederland zijn ze zeldzaam..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat ik zo ff in de auto met airco ga zitten.. hier is 't niet te harden zeg![]()
.
Lekkere zweetlucht altijd, in de bus.. met zo'n weerquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jij hebt een auto met airco.
![]()
Ik mag straks weer in de saunabus naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |