quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Anyway, je schaamt je voor je vriendin, dus maak het maar uit.
dit dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
beetje vroeg he, ben 15 jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef neen het volgende:
Ik zie in je post dat je diep in je hart veel, heel veel van haar houdt. Ik raad je dan ook aan de meningen van anderen in de wind te slaan en haar ten huwelijk te vragen.
Hij is 15.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Als je het niet doet stel je mij, en een boel anderen hier op Fok!, teleur. Dat wil je toch niet op je geweten hebben? Dat zou harteloos zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
beetje vroeg he, ben 15 jaar
maar als ik het uitmaak, dan stel ik dus misschien een hele boel mensen teleur.
geef 't nog een maandje de tijd en ga leuke dingen doen met haarquote:
Gewoon met dat meisje om blijven gaan, als je haar leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
beetje vroeg he, ben 15 jaar
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
Theo Maassen:quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Je start een uur geleden dit topic met daarin je twijfel en nu is alle genegenheid ineens verdwenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef master111 het volgende:
Ik voel nu niks meer voor haar, dus de beste optie is om het uit te maken, want ik ga niet liegen dat ik nog van haar houd.
Zal ik nog een tijdje, een week, een maand wachten en leuke dingen doen, want de zomervakantie is er bijna, misschien ga ik dan wel weer wat voor haar voelen.
Foei! Dit soort dingen vertel je in iemands gezicht! Je hebt de ballen niet om het haar te vertellen daarom veilig vanachter een scherm. Uiteraard zegt ze dat ze het niet meer in het echt hoeft uit te praten, maar ik wed dat ze nu vol vragen en onzekerheid zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef master111 het volgende:
We hebben het uitepraat op msn, ik vroeg of ze het nog in de echt wou uitpraten, maar dit was goed genoeg.
Dus nu is het uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan waarom heb je 't uitgemaakt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef master111 het volgende:
[..]
Nee, ik hield al sinds februari van haar.
Je vergeet de smsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:16 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Zou jij het tof vinden als iemand jou dumpt via msn, de meest emotieloze communicatie vorm? Op morse na dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |