quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Anyway, je schaamt je voor je vriendin, dus maak het maar uit.
dit dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
beetje vroeg he, ben 15 jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef neen het volgende:
Ik zie in je post dat je diep in je hart veel, heel veel van haar houdt. Ik raad je dan ook aan de meningen van anderen in de wind te slaan en haar ten huwelijk te vragen.
Hij is 15.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Als je het niet doet stel je mij, en een boel anderen hier op Fok!, teleur. Dat wil je toch niet op je geweten hebben? Dat zou harteloos zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
beetje vroeg he, ben 15 jaar
maar als ik het uitmaak, dan stel ik dus misschien een hele boel mensen teleur.
geef 't nog een maandje de tijd en ga leuke dingen doen met haarquote:
Gewoon met dat meisje om blijven gaan, als je haar leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
Theo Maassen:quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Je start een uur geleden dit topic met daarin je twijfel en nu is alle genegenheid ineens verdwenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef master111 het volgende:
Ik voel nu niks meer voor haar, dus de beste optie is om het uit te maken, want ik ga niet liegen dat ik nog van haar houd.
Zal ik nog een tijdje, een week, een maand wachten en leuke dingen doen, want de zomervakantie is er bijna, misschien ga ik dan wel weer wat voor haar voelen.
Foei! Dit soort dingen vertel je in iemands gezicht! Je hebt de ballen niet om het haar te vertellen daarom veilig vanachter een scherm. Uiteraard zegt ze dat ze het niet meer in het echt hoeft uit te praten, maar ik wed dat ze nu vol vragen en onzekerheid zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef master111 het volgende:
We hebben het uitepraat op msn, ik vroeg of ze het nog in de echt wou uitpraten, maar dit was goed genoeg.
Dus nu is het uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan waarom heb je 't uitgemaakt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef master111 het volgende:
[..]
Nee, ik hield al sinds februari van haar.
Je vergeet de smsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:16 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Zou jij het tof vinden als iemand jou dumpt via msn, de meest emotieloze communicatie vorm? Op morse na dan.
Ja, serieus. Als het zoveel voor je betekent wat andere mensen van je denken kun je niet met haar hebben. Gewoon schijt hebben aan de rest en lekker gelukkig zijn met haar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Hoe oud ben je? 10?
Mischien ben ik 't maar vind 13 dagen vrij weinig tijd om zoiets te bepalen. Je had 't beter nog ff de tijd kunnen gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:32 schreef master111 het volgende:
[..]
omdat ik haar nu dus niet meer leuk vind
Lekkere vrienden heb jijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:15 schreef master111 het volgende:
Ik heb nu 13 dagen een vriendin, iedereen weet het al, haar ouders ook.
Maar mijn eigen familie nog niet.
Mijn vriendin is niet de mooiste, maar ik val voor haar innerlijk.
Zij heeft positive reacties ontvangen toen mensen over onze relatie hoorden.
Toen ik het mijn vrienden vertelde kreeg ik allemaal negative reacties en sommige geloofden het zelfs niet.
Nu vragen sommige mensen nog steeds aan mij, is het echt sirieus? en meen je het?
Ik zeg dan gewoon ja, maar nu begin ik toch te twijfelen over of ik wel de goede beslissing heb gemaakt.
Met al die negative reacties die ik krijg voel ik me er toch niet goed bij, en als ik haar innerlijk wegdenk zou ik niet met haar hebben genomen.
Dus ik vraag mezelf af of ik met deze relatie door zou moeten gaan.
Ik zie haar alleen op school tijdens de pauzes, we hebben allebei een andere eindtijd.
En als mesne vragen van, heb je wel eens hand in hand gelopen? heb je al een kusje gegeven? heb je al gezoend? dan zeg ik nee want dat heb ik nog niet gedaan.
Ze woont in een andere plaats maar we zitten wel op dezelfde school.
We hebben zelf, na school, of in het weekend nog niks gedaan samen.
Dus heeft het zin om verder te gaan met deze relatie?
Nee hoor, dat is TS gewoon. Dat 15j-jarige het gewoon eerlijk zeggen als de vriendin van een vriend lelijk is vind ik niet zo heel erg raar. Dat hij het daarom vervolgens uitmaakt is gewoon echt heel erg triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:34 schreef Bob-B het volgende:
De enige interessante vraag is, wie is er een grotere stakker(s), TS of z'n "vrienden".
Aldus een stukje uit het boeiende leven van een dertienjarige snotneusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef master111 het volgende:
Ik heb er een nachtje over zitten denken.
Heb nog wat reacties uit de topic doorgelezen, en heb haar gevraagd of we het opnieuw zullen proberen, maar dan wel met veel leuke dingen samen doen.
Ze moet er nog over na denken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef master111 het volgende:
Heb nog wat reacties uit de topic doorgelezen, en heb haar gevraagd of we het opnieuw zullen proberen, maar dan wel met veel leuke dingen samen doen.
Enerzijds is dat zo (hoewel dumpen per sms erger is), maar anderzijds is het misschien op die manier wel makkelijker voor de gedumpte. In elk geval, ik zou dat fijner vinden, als ik daarna tenminste niet meer met (veel) vragen zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:16 schreef Unauthorised het volgende:
Zou jij het tof vinden als iemand jou dumpt via msn, de meest emotieloze communicatie vorm? Op morse na dan.
Je hebt je dus duidelijk iets laten aanpraten door je vrienden. Jammer, maar ze verdient eigenlijk ook beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:32 schreef master111 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Als TS maar vaak in dit topic blijft kijken, en iedereen hier post dat hij het 'aan' moet laten. TS is nogal makkelijk beinvloedbaar..quote:
Nee, je hebt nooit van haar gehouden. Zodra je hoorde dat je vrienden haar niet zouden geven was dat al rede genoeg haar te dumpen. Ik walg van jou. Ik hoop dat je in ieder geval vent (quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef master111 het volgende:
[..]
Nee, ik hield al sinds februari van haar.
You fucking fail.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef master111 het volgende:
Goed zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef master111 het volgende:
Oke, het is weer aan, en we gaan over 2 weken lekker naar de bios, want deze week en volgende week hebben we proefwerk week.
Ik heb nu schijt aan wat mensen denken over ons.
Ik moest hard gniffelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Espex het volgende:
Al ken ik 2 kameraden van mij die al 6 jaar verkering hebben en serieus van smerige rups naar een mooie vlinder zijn gegaan.....
Zou ik ook doen als ze zo lillik is - mooi in een donkere bioscoopzaal gaan zitten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef master111 het volgende:
Oke, het is weer aan, en we gaan over 2 weken lekker naar de bios
Jep, hele vriendengroep erbij en dan maar volhouden dat ze zo lekker is.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ze zo lillik is - mooi in een donkere bioscoopzaal gaan zitten.
Ik zou dan ook, puur om een statement te maken, haar aankomende pauze midden op het plein vol op de bek pakken........quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef master111 het volgende:
Oke, het is weer aan, en we gaan over 2 weken lekker naar de bios, want deze week en volgende week hebben we proefwerk week.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ze zo lillik is - mooi in een donkere bioscoopzaal gaan zitten.
Wow. Na 13 dagen vol van iemand houden en dan erachter komen dat het toch niks is. Breezerjeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef master111 het volgende:
Ik voel nu niks meer voor haar, dus de beste optie is om het uit te maken, want ik ga niet liegen dat ik nog van haar houd.
Zal ik nog een tijdje, een week, een maand wachten en leuke dingen doen, want de zomervakantie is er bijna, misschien ga ik dan wel weer wat voor haar voelen.
Tuurlijk kan dat niet, we zitten toch nog steeds op Fok!?!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Gia het volgende:
Misschien is TS zelf ook niet moeders mooiste. Zou kunnen, toch?
Je vergeet de dikke bak waar we allemaal in rijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat niet, we zitten toch nog steeds op Fok!?!
Topsalaris, omgeven door geweldige chicks, opleiding waar je U tegen zegt, bovengemiddeld IQ, in de positie om bij Doutzen minpuntjes aan te wijzen.
Gelijk een ban als ie ondergeschikt is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:15 schreef master111 het volgende:
Ik heb nu 13 dagen een vriendin, iedereen weet het al, haar ouders ook.
Maar mijn eigen familie nog niet.
Mijn vriendin is niet de mooiste, maar ik val voor haar innerlijk.
Zij heeft positive reacties ontvangen toen mensen over onze relatie hoorden.
Toen ik het mijn vrienden vertelde kreeg ik allemaal negative reacties en sommige geloofden het zelfs niet.
Nu vragen sommige mensen nog steeds aan mij, is het echt sirieus? en meen je het?
Ik zeg dan gewoon ja, maar nu begin ik toch te twijfelen over of ik wel de goede beslissing heb gemaakt.
Met al die negative reacties die ik krijg voel ik me er toch niet goed bij, en als ik haar innerlijk wegdenk zou ik niet met haar hebben genomen.
Dus ik vraag mezelf af of ik met deze relatie door zou moeten gaan.
Ik zie haar alleen op school tijdens de pauzes, we hebben allebei een andere eindtijd.
En als mesne vragen van, heb je wel eens hand in hand gelopen? heb je al een kusje gegeven? heb je al gezoend? dan zeg ik nee want dat heb ik nog niet gedaan.
Ze woont in een andere plaats maar we zitten wel op dezelfde school.
We hebben zelf, na school, of in het weekend nog niks gedaan samen.
Dus heeft het zin om verder te gaan met deze relatie?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef master111 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef master111 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef master111 het volgende:
We hebben het uitepraat op msn, ik vroeg of ze het nog in de echt wou uitpraten, maar dit was goed genoeg.
Dus nu is het uit.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:32 schreef master111 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheidquote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef master111 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |