Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!
Wat heb ik gemist?![]()
Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en![]()
Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesomequote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optredenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome![]()
Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lunchtijd!
Lijstje:
O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog)
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.
Nu snel brood smeren, heb trek!.
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:26 schreef Erik het volgende:
[..]
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef kwakveense het volgende:
maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
nog geen goed beeld van: dit weekend heb ik één dag de heel dag gerepeteerd, gala erachteraan dus dat was patat eten in de trein, teveel wijn en de volgende dag uitslapen, beetje lunch en s avonds uit eten (spare ribs) dus ja...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...![]()
Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
Digitenne besteld joh, dacht dat je die kastjes alleen op kon halen in zo'n filiaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen!Maar thanks voor de tip
![]()
Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel. Er zit wel een goede kanshebber bij, die gewoon lekker no-nonsense is! Maar je hebt gelijk dat het posten van mijn lijstjes niet zo zinvol is tot het moment dat ik bij zo'n dame ben wezen praten, dus zal dat ook niet meer doen. Zal zo een boterhammetje extra nemen
. En met het kliekje bedoelde ik dat Duvel samen met zijn vader eet. Omdat ik ga sporten, eet ik niet mee, maar neem ik naderhand een bordje van wat er gemaakt is. (Nog geen idee wat het gaat worden overigens!). Dus het is niet zo dat ik wat rijstkorrels van zijn lege bord ga halen
.
Oma van mn vriend is jarig en heeft last-minute besloten om iedereen mee uit eten te nemen. Of we eten bij haar thuis, als er geen restaurants open zijn en dan zal het indisch zijn waarschijnlijk, maar iig niet thuis etenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Met wie ga je uit eten, chicootje?
Mijn lijst:
O: flinke bak yoghurt met een pietsie ranja
T: 2 appels
L: bruine pistolet ; ik denk iets van selleriesalade ofzo
T: amandelen
T: een kriekenflap ofzo![]()
S: zwemmen
D: rauwkost met dip
S: yoga
T: glas wijn, olijven gevuld met amandel, misschien een klein bakje chips.
Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
Sorry, maar eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijk![]()
Smoothies en versgemaakt ijs dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...
dat dus... ga naar een dietist of stop met lijstjes posten, want hier word ik gewoon depressief vanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Klasse, XMMaar liefst 400 kcal excl D
En daar moet je dan van spinnen. Terwijl je dat gister al 5 kwartier hebt gedaan. Mens, je bent niet wijs
Ah, dat is lekker! Blokjes bevroren fruit (aardbei, framboos, peer, whatever) en dan in je versgeperste jus gooienquote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?![]()
Muissie
hád ik maar minder trek met dit weer...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...
Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje kwark met limoen/sinaasappelsmaak
T: ??
D: pasta met broccoli en rauwe ham geloof ik. De meneer kookt.
Nou gefeli dan maar!quote:
Ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Ik heb een pittige tante gemaild. CF weet dan wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nou gefeli dan maar!![]()
[..]
Ik niet.
Bedoel je dat je een dietiste hebt gemaild?
Ja dus.quote:Misschien weet je al jaren wat en hoeveel je zou moeten eten om je goed te voelen, maar eet je toch te veel of te weinig. Of je spuugt je eten uit of hebt alle diëten al geprobeerd. En eigenlijk heb je geen idee hoe deze cirkel van eten en diëten te doorbreken. En als je dat wel hebt, ontbreekt vaak de puf.
Individuele begeleiding biedt je de mogelijkheid deze cirkel te doorbreken. Samen met psycholoog/diëtist X ga je op zoek naar de mechanismen die je weerhouden van een gezond leefpatroon. Zodat je je eigen leven en eetpatroon weer in de hand krijgt.
progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef progje het volgende:
net 2 sultana fruit & fit gegeten.. naja beter dan niks..
vanavond wordt het kabeljauw met magere roomkaas uit de oven met een salade er bij denk ik
Misschien straks proberen nog even wat eten als ik mijn honger gevoel ooit weer eens terug krijg
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dus.
Hij leest vast wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
ooooh ja!! QFT!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
i know.. net met vriend afgesproken dat we zo ff ergens wat gaan eten..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.
je moet er echt even doorheen hoor, anders blijven je lijstjes zo karig.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
egopost: ik mis m'n vriendje. Nu al! Nog meer dan 3,5 maand to go!
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc..
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
egopost: ik mis m'n vriendje. Nu al! Nog meer dan 3,5 maand to go!
ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc..
Tuurlijk is het te doen, ik weet helaas maar al te goed hoe het is om van de ene op de andere dag ineens je geliefde niet meer te kunnen zien of spreken, alleen dat was blijvend.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..
@ Lastpost: als je elkaar voortdurend ziet kan ik me dat ook wel voorstellen. Maar, zoveel zagen we elkaar niet. En minder zien is anders dan niet zien.
Maar goed, 3,5 maand is te doen! Positief denken!
Een ijsje, ok, maar nieuwe schoenen... Ken je haar smaak?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
niet positief?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Nou, dat gesprek is ook weer achter de rug
Mooi!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
mn baas kwam net naar me toeik mag blijven
![]()
Jeej!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
Geen flauw idee, ik moet 't nog horen. Ik vond het alleen niet leuk dat ze eerst zeiden dat ik in augustus nog wel op vakantie kon, en nu blijkt dat ineens niet te kunnen en het verdient kennelijk ook nog wat minder dan het uitzendbureau me voorspiegelde...quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
Ja ik wilde hetzelfde zeggenquote:
Nope. Daar ben ik gewoon niet aangenomen.quote:
Zie verhaal boven.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik wilde hetzelfde zeggen.
@Ewelina: niet goed?Of ben je net zoals vorige keer onzeker erover (en gaan ze straks toch bellen dat je het bent geworden).
Even een weekje overwerken dan maar.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef Duvel het volgende:
Een ijsje, ok, maar nieuwe schoenen... Ken je haar smaak?
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Niet best?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Nou, dat gesprek is ook weer achter de rug
Ja! Een paar geprobeerd, maar niet allemaal werkten ze. Eentje maar!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
.
Greys, even een vraagje: waren jouw ouders onlangs niet foto's kwijt en heb je die foto's toen niet terug weten te halen mbv eoa programmaatje? Soortgelijke situatie hierDus ik vroeg me af of je me de naam van dat programmaatje even kunt geven?
.
Ja ik zag het nadat ik op invoeren drukte. Pfff het schept niet echt vertrouwen he, als het in dit stadium al mis lijkt te gaan met de communicatiequote:
Oh sorry, dit had ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef Viking84 het volgende:
O de foto's zijn niet weg. Toen ik ze net bekeek op de camera waren een heleboel foto's foetsie, maar toen ik de camera op de laptop aansloot kon ik ze gewoon zien. En nu ben ik ze aan het verplaatsen naar de harde schijf
. Maar wel raar dat ik ze op de camera niet kon zien. Mijn vader dacht echt dat 'ie ze kwijt was en ze zijn al niet zo handig met die moderne electronica, dus de lol van het digitaal fotograferen was er alwee een beetje af voor hun.
hm.. da's minder.. heb je 't uitzendbureau hier al over aangesproken?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik moet 't nog horen. Ik vond het alleen niet leuk dat ze eerst zeiden dat ik in augustus nog wel op vakantie kon, en nu blijkt dat ineens niet te kunnen en het verdient kennelijk ook nog wat minder dan het uitzendbureau me voorspiegelde...
Uitzendbureau: "Ja, wat verwacht je te verdienen?"
Ik: "Nou, zo'n 8 euro is minimumloon, en alles erboven is mooi meegenomen"
Uitzendbureau: "Je krijgt daar 11,50 per uur"
Ik:![]()
En vandaag ging het dus zo....
Potentiële werkgever: "Wat denk je te gaan verdienen?"
Ik: "Nou, volgens het uitzendbureau 11,50 per uur"
Potentiële werkgever:"Zoveel betalen we niet! Wil je dat per uur krijgen?"
Ik: "Volgens het uitzendbureau zou ik dat per uur verdienen. Wat mij betreft is alles boven minimum mooi meegenomen"
Ik bedoel, dat vind ik echt niet leuk.En onbeschoft, want als ik inderdaad minder per uur zou verdienen, dan ben ik voorgelogen door het uitzendbureau. En als het een test was... dan vind ik dat wel onbeschoft.
Nog niet. Ik weet ook niet wie er in dezen fout zit, de woningbouw of het uitzendbureau.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. da's minder.. heb je 't uitzendbureau hier al over aangesproken?
Het is via een uitzendbureau hé...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
het is een woningbouwbedrijf?
welke pauperorganisatie is dat, dat je geen 11,50 krijg?![]()
Het is al opgelost hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dit had ik nog niet gelezen.
Kregen ze niet toevallig 'kaartleesfout' op het moment dat ze langs bepaalde foto's bladerden? Waarschijnlijk hebben ze dan een foto gekanteld/geroteerd op het kaartje ipv op de computer. Zoiets. Heb ik ook wel eens. Als ik de foto's op het fototoestel kijk zie ik bij sommige een vraagtekentje en op de computer ziet hij ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |