abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70473470
Het vorige deel: < Slank #788 >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:58:35 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70473484
ha! fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70473555
tvp voor straks

Ik ga de stad in, op zoek naar een jurk voor mijn diplomauitreiking

Daag
  maandag 29 juni 2009 @ 12:01:17 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70473600
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70473711
tvp
Ja doei.
pi_70473728
'k Ben benieuwd, Daph!
pi_70473751
Het is nu al niet meer te harden op het werk
Lijst (nu durf ik weer )

O: Brinta
T: Sneetje met rookvlees
T: kleffe snack a jack caramel
K: Twee sneetjes rookvlees
T: Nectarine
D: Valess met aardappels uit de oven en peultjes

Let vooral op het ontbreken van de Snickers Icecream (die heb ik bij mijn ouders laten liggen, verstandig he)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:07:47 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70473814
Goeiemiddag!

Wat heb ik gemist?

Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en

Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70473930
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!

Wat heb ik gemist?

Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en

Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:12:20 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70473967
Voorlopige lijst:

S: 10km hardlopen, interval
O: 4x maisbrood, 2 met ham en 2 met kaas
T: 1x volkorenbrood met kipfilet en een appeltje
L: Drinkyoghurt en een broodje met gekookte ei en eentje met aardbeien vanuit de tuin
___
Nog geen idee verder.

Die zanger van Live was inderdaad in Den Haag, goede performance.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:14:45 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70474042
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome

Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
pi_70474103
mogguh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:21:02 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474219
morning.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:25:21 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70474330
Lunchtijd!

Lijstje:

O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog )
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.

Nu snel brood smeren, heb trek! .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70474359
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome

Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
  maandag 29 juni 2009 @ 12:28:34 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474417
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lunchtijd!

Lijstje:

O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog )
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.

Nu snel brood smeren, heb trek! .
dat lijkt me niet zo vreemd.
eet dan als T vanmiddag nog even twee boterhammen. en vanavond een bak yoghurt ofzo.
je kan toch niet leven op drie lepels kwark, twee boterhammen, een plakje ontbijtkoek en een kliekje van het eten van je man en dan óók nog spinnen

maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
pi_70474439
Klasse, XM Maar liefst 400 kcal excl D En daar moet je dan van spinnen. Terwijl je dat gister al 5 kwartier hebt gedaan. Mens, je bent niet wijs
  maandag 29 juni 2009 @ 12:30:37 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70474464
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:26 schreef Erik het volgende:

[..]

Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen! Maar thanks voor de tip

Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
pi_70474489
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef kwakveense het volgende:
maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...

Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
  maandag 29 juni 2009 @ 12:36:44 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474643
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...

Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
nog geen goed beeld van: dit weekend heb ik één dag de heel dag gerepeteerd, gala erachteraan dus dat was patat eten in de trein, teveel wijn en de volgende dag uitslapen, beetje lunch en s avonds uit eten (spare ribs) dus ja...

vandaag begonnen met een eetdagboek. begon al met overduidelijk geen behoefte aan eten deze morgen. ga zo maar brunchen met twee brave boterhammen, vanmiddag nog twee brave boterhammen en vanavond nog even wat bedenken nadat ik bij de fysiotherapeut geweest ben - heb nog vis in de vriezer, maar misschien haal ik wel een lekker stukje kip om in de oven te gooien ofzo.
pi_70474723
Vanavond uit eten . En al 1 punt vd 7 van mijn lijstje met taken voor vandaag af . Taken zoals "leer hoofdstuk zoveel" maar ook "uit eten" "afspraak met die en die om half 2". Takenlijstje ftw, anders was ik nu nog niets aan het doen .

@XM: Doe normaal. Asjeblieft.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 juni 2009 @ 12:44:15 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70474861
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen! Maar thanks voor de tip

Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
Digitenne besteld joh, dacht dat je die kastjes alleen op kon halen in zo'n filiaal.
Overigens heb je daarbij geen uitzending gemist.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:44:32 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70474868
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel. Er zit wel een goede kanshebber bij, die gewoon lekker no-nonsense is! Maar je hebt gelijk dat het posten van mijn lijstjes niet zo zinvol is tot het moment dat ik bij zo'n dame ben wezen praten, dus zal dat ook niet meer doen . Zal zo een boterhammetje extra nemen . En met het kliekje bedoelde ik dat Duvel samen met zijn vader eet. Omdat ik ga sporten, eet ik niet mee, maar neem ik naderhand een bordje van wat er gemaakt is. (Nog geen idee wat het gaat worden overigens!). Dus het is niet zo dat ik wat rijstkorrels van zijn lege bord ga halen .
pi_70474872
Kom weer even gluren Valt me inderdaad ook op, XM, dat je niet reageert op de commentaren van anderen. Een vriendin van mij heeft een tijdje ook zo weinig gegeten en wat haar erg heeft geholpen, is een vast weekmenu waaraan ze zich moest houden (beetje à la Sonja, maar dan met gezondere producten).

Maargoed, mijn lijstje:
O: brinta met halfvolle melk en banaan
T: appel
L: volkorenbrood met kipfilet en pindakaas
T: optimel kwark
D: kip met 300g groente, salade
S: crosstrainen
pi_70474918
Met wie ga je uit eten, chicootje?

Mijn lijst:
O: flinke bak yoghurt met een pietsie ranja
T: 2 appels
L: bruine pistolet ; ik denk iets van selleriesalade ofzo
T: amandelen
T: een kriekenflap ofzo
S: zwemmen
D: rauwkost met dip
S: yoga
T: glas wijn, olijven gevuld met amandel, misschien een klein bakje chips.

Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
  maandag 29 juni 2009 @ 12:46:53 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474925
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel. Er zit wel een goede kanshebber bij, die gewoon lekker no-nonsense is! Maar je hebt gelijk dat het posten van mijn lijstjes niet zo zinvol is tot het moment dat ik bij zo'n dame ben wezen praten, dus zal dat ook niet meer doen . Zal zo een boterhammetje extra nemen . En met het kliekje bedoelde ik dat Duvel samen met zijn vader eet. Omdat ik ga sporten, eet ik niet mee, maar neem ik naderhand een bordje van wat er gemaakt is. (Nog geen idee wat het gaat worden overigens!). Dus het is niet zo dat ik wat rijstkorrels van zijn lege bord ga halen .
ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijk
pi_70475071
bwuh mijn eetlust is nog steeds niet terug..
naja ophouden met aanstellen en zo maar eens wat gaan eten!!
pi_70475111
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Met wie ga je uit eten, chicootje?

Mijn lijst:
O: flinke bak yoghurt met een pietsie ranja
T: 2 appels
L: bruine pistolet ; ik denk iets van selleriesalade ofzo
T: amandelen
T: een kriekenflap ofzo
S: zwemmen
D: rauwkost met dip
S: yoga
T: glas wijn, olijven gevuld met amandel, misschien een klein bakje chips.

Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
Oma van mn vriend is jarig en heeft last-minute besloten om iedereen mee uit eten te nemen. Of we eten bij haar thuis, als er geen restaurants open zijn en dan zal het indisch zijn waarschijnlijk, maar iig niet thuis eten . Ik had vanavond eigenlijk al een afspraak staan, maar die heb ik kunnen verzetten dus blij dat ik er alsnog bij kan zijn . Geweldig mens is het.

Ik at afgelopen weekend veel omdat er veel op tafel stond, maar nu heb ik helemaal geen honger meer en vreselijke buikpijn van alle dingen die wel lekker zijn maar waar mn buik niet zo tegen kan . En de Merci op mn bureau is beetje zacht geworden, dus dat hoef ik ook niet zo nodig. Misschien zo maar in de koelkast leggen. Maar dan nu lekker veel fruit + salades (met avocado oid, om aan je kcal te komen) eten? Ik sla met warm weer het liefst al het warme voedsel over. Dus vlees en aardappelen/rijst etc, daarom val ik altijd af in de zomer . Wat is een kriekenflap?
  maandag 29 juni 2009 @ 12:54:09 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70475134
Volgens mij zijn krieken kersen Chico. Kriekbier is kersenbier, dus dat makes wel sense .
  maandag 29 juni 2009 @ 12:55:23 #30
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70475166
tvprednisonprut
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70475210
Kersenflap Maar dan op z'n Vlaams.
Salades krijg ik idd nog wel weg, maar ik heb gister al uitgebreid aan de salade gezeten. En kaas, normaal een cal-rijke vuller, vind ik ook niet lekker nu Wat ben ik toch een zeur.

Mss inderdaad maar een avocado kopen! En dan geen kriekenflap maar iets kleiners zoets.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 12:58:00 #32
163650 Greys
pi_70475246
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijk
Sorry, maar eerst zien, dan geloven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70475333
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...

Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje kwark met limoen/sinaasappelsmaak
T: ??
D: pasta met broccoli en rauwe ham geloof ik. De meneer kookt .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70475364
Oh ja. Ik heb nog ijs Misschien dan toch de zoetigheid vanmiddag weglaten en ijs eten na het eten
  maandag 29 juni 2009 @ 13:03:53 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70475433
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
tvprednisonprut
  maandag 29 juni 2009 @ 13:04:48 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70475467
Oe! Vriendje kan ineens vrij zijn ivm overbezetting oids, dus we gaan een middagje Amsterdam voor ons uit-eten plakken!

Dus ik ben er weer vandoor Baaibaai!
pi_70475558
Veel plezier Maria!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70475564
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Smoothies en versgemaakt ijs dan?
Pesto's, pasta's, olijven en rijkgevulde salades krijg ik in de zomer ook wel weg.
pi_70475626
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...
Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?

Muissie
pi_70475748
niet zwanger!

en terug van pauze
Ja doei.
pi_70475751
Chico, dat klinkt wel lekker! Ik ben nu alleen aan het werk, maar misschien ga ik het morgen proberen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70475777
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Klasse, XM Maar liefst 400 kcal excl D En daar moet je dan van spinnen. Terwijl je dat gister al 5 kwartier hebt gedaan. Mens, je bent niet wijs
dat dus... ga naar een dietist of stop met lijstjes posten, want hier word ik gewoon depressief van
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:14:06 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70475816
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Phaidra het volgende:
Veel plezier Maria!
Fenks a buncho! *springt op de fiets*
pi_70475821
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?

Muissie
Ah, dat is lekker! Blokjes bevroren fruit (aardbei, framboos, peer, whatever) en dan in je versgeperste jus gooien
  maandag 29 juni 2009 @ 13:14:11 #45
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70475823
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:

Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje kwark met limoen/sinaasappelsmaak
T: ??
D: pasta met broccoli en rauwe ham geloof ik. De meneer kookt .
hád ik maar minder trek met dit weer...
ik houd niet van fruit, ik eet het hele jaar door al rauwkost, en ik eet elk seizoen teveel vlees
  maandag 29 juni 2009 @ 13:15:45 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70475878
Hoi. Ik heb een pittige tante gemaild. CF weet dan wel wat ik bedoel .
pi_70476036

Excellent!
pi_70476131
Top XM!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70476151
net 2 sultana fruit & fit gegeten.. naja beter dan niks..

vanavond wordt het kabeljauw met magere roomkaas uit de oven met een salade er bij denk ik

Misschien straks proberen nog even wat eten als ik mijn honger gevoel ooit weer eens terug krijg
pi_70476284
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
niet zwanger!
Nou gefeli dan maar!
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Ik heb een pittige tante gemaild. CF weet dan wel wat ik bedoel .
Ik niet.
Bedoel je dat je een dietiste hebt gemaild?
pi_70476292

en verder: wat vmw zegt
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:30:23 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70476383
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nou gefeli dan maar!
[..]

Ik niet.
Bedoel je dat je een dietiste hebt gemaild?
quote:
Misschien weet je al jaren wat en hoeveel je zou moeten eten om je goed te voelen, maar eet je toch te veel of te weinig. Of je spuugt je eten uit of hebt alle diëten al geprobeerd. En eigenlijk heb je geen idee hoe deze cirkel van eten en diëten te doorbreken. En als je dat wel hebt, ontbreekt vaak de puf.

Individuele begeleiding biedt je de mogelijkheid deze cirkel te doorbreken. Samen met psycholoog/diëtist X ga je op zoek naar de mechanismen die je weerhouden van een gezond leefpatroon. Zodat je je eigen leven en eetpatroon weer in de hand krijgt.
Ja dus.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:30:34 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70476387
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef progje het volgende:
net 2 sultana fruit & fit gegeten.. naja beter dan niks..

vanavond wordt het kabeljauw met magere roomkaas uit de oven met een salade er bij denk ik

Misschien straks proberen nog even wat eten als ik mijn honger gevoel ooit weer eens terug krijg
progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.

je moet er echt even doorheen hoor, anders blijven je lijstjes zo karig.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:31:18 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70476408
goedzo XM je verdient het!
pi_70476440
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dus.

SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:33:28 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70476473
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
Hij leest vast wel mee .
  maandag 29 juni 2009 @ 13:33:38 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70476481
quote:

[..]

ooooh ja!! QFT!
pi_70476502
goed bezig XM
Maar ook wel doorzetten nu, en niet na 1 afspraak afhaken ofzo...

Ik moet minder (en meer) gaan eten...

teveel ongezonde shizzle op, en te weinig overdag waardoor ik 's avonds teveel van het slechte binnen kreeg.. dus tot aan de vakantie in ieder geval goed opletten.

Tijdens de vakantie gaan we het grootste deel zelf koken op de camping, dus dat scheelt weer in de slechtheid van 't eten: patat enzo zien we dus niet veel

Maargoed 3 weken weg en elke avond uit eten gaan is gewoon niet te betalen, dus eten we gewoon veel soep, rijst met groenten en pasta enzo..
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:36:03 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70476547
Ik hoop dat ze snel een mailtje terugstuurt MoBlo . Bellen durfde ik niet. Ik ben in een privésituatie telefonisch niet zo sterk, hakkeldehakkel enzo. En ik zit op kantoor nu, dus dat is ook niet echt handig.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:39:15 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70476650
Ik eet deze dagen sowieso vrij weinig, vooral veel fruit en brood omdat dat nog wel zonder moeite naar binnen gaat.
Echt, ik heb minstens een week nodig om lichamelijk te wennen aan dit soort weersveranderingen, ook altijd leuk op zomervakanties.
pi_70476666
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef kwakveense het volgende:

[..]

progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.

je moet er echt even doorheen hoor, anders blijven je lijstjes zo karig.
i know.. net met vriend afgesproken dat we zo ff ergens wat gaan eten..
neem ik een gezonde salade en kan hij een lekker broodje nemen..

want anders wordt het niet wat met mijn eetlust terug krijgen en dat is ook niet de bedoeling
  maandag 29 juni 2009 @ 13:44:22 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70476825
egopost: ik mis m'n vriendje. Nu al! Nog meer dan 3,5 maand to go!
pi_70477000
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70477083
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
ik leef met je mee
Ja doei.
pi_70477090
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc. .
Ja doei.
pi_70477103
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk zoiets
  maandag 29 juni 2009 @ 13:53:02 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70477126
Ik ben juist blij als ik m'n vriendin de komende maanden wat minder ga zien, dat klinkt overigens best erg als ik het zo terug lees.
Word echt simpel van dat op elkaars lip zitten haha.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:54:31 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70477187
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..

@ Lastpost: als je elkaar voortdurend ziet kan ik me dat ook wel voorstellen. Maar, zoveel zagen we elkaar niet. En minder zien is anders dan niet zien.

Maar goed, 3,5 maand is te doen! Positief denken!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:58:04 #69
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70477335
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..

@ Lastpost: als je elkaar voortdurend ziet kan ik me dat ook wel voorstellen. Maar, zoveel zagen we elkaar niet. En minder zien is anders dan niet zien.

Maar goed, 3,5 maand is te doen! Positief denken!
Tuurlijk is het te doen, ik weet helaas maar al te goed hoe het is om van de ene op de andere dag ineens je geliefde niet meer te kunnen zien of spreken, alleen dat was blijvend.
Maar prettig is anders natuurlijk.

Wij wonen nu alweer sinds februari samen en door omstandigheden werken we beiden niet, dan gaat het echt irriteren als je constant bij elkaar bent kan ik je zeggen (zeker als je amper de deur uit kan).
Ben dan ook blij dat ze inmiddels werk heeft en volgende week kan beginnen, weer wat tijd voor mezelf.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:16:42 #70
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_70478029
quote:

[..]

Een ijsje, ok, maar nieuwe schoenen... Ken je haar smaak?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 29 juni 2009 @ 14:43:24 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70479015
.

Greys, even een vraagje: waren jouw ouders onlangs niet foto's kwijt en heb je die foto's toen niet terug weten te halen mbv eoa programmaatje? Soortgelijke situatie hier Dus ik vroeg me af of je me de naam van dat programmaatje even kunt geven? .
Niet meer actief op Fok!
pi_70479148

mn baas kwam net naar me toe ik mag blijven
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:47:50 #73
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70479182
Wat heb je gedaan dan Vik? Geformateerd, gewoon verwijdert of ...?
Meeste data recovery software die je via google kunt vinden (freeware) kan dat soort zaken best terugvinden, totaal verziekte harde schijven/geheugen kaarten enz. vereisen meestal wat zwaardere software die dan ook dagen bezig is om alles terug te kunnen halen.

@MB: TOF!
  Vis een optie? maandag 29 juni 2009 @ 14:49:46 #74
70532 loveli
N
pi_70479254
Brunch: Kaiserschmarrn en Spätzle.

*burp*
crap in = crap out
pi_70479271
voor Moblo!

voor Nynke
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70479330
opluchting!

al is het werk dat ik nu doe wel echt heel euh... vaag

maar/care, na elk kloteprojectje komt hier altijd wel weer een leuke
Ja doei.
pi_70479397

Nou, dat gesprek is ook weer achter de rug
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:55:02 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70479439
O de foto's zijn niet weg . Toen ik ze net bekeek op de camera waren een heleboel foto's foetsie, maar toen ik de camera op de laptop aansloot kon ik ze gewoon zien. En nu ben ik ze aan het verplaatsen naar de harde schijf . Maar wel raar dat ik ze op de camera niet kon zien. Mijn vader dacht echt dat 'ie ze kwijt was en ze zijn al niet zo handig met die moderne electronica, dus de lol van het digitaal fotograferen was er alwee een beetje af voor hun.
Niet meer actief op Fok!
pi_70479451
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:

niet positief?

Ja doei.
pi_70479457
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:

Mooi!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:56:44 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70479487
quote:

Jeej! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70479650
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet positief?

Geen flauw idee, ik moet 't nog horen. Ik vond het alleen niet leuk dat ze eerst zeiden dat ik in augustus nog wel op vakantie kon, en nu blijkt dat ineens niet te kunnen en het verdient kennelijk ook nog wat minder dan het uitzendbureau me voorspiegelde...

Uitzendbureau: "Ja, wat verwacht je te verdienen?"
Ik: "Nou, zo'n 8 euro is minimumloon, en alles erboven is mooi meegenomen"
Uitzendbureau: "Je krijgt daar 11,50 per uur"
Ik:

En vandaag ging het dus zo....

Potentiële werkgever: "Wat denk je te gaan verdienen?"
Ik: "Nou, volgens het uitzendbureau 11,50 per uur"
Potentiële werkgever: "Zoveel betalen we niet! Wil je dat per uur krijgen?"
Ik: "Volgens het uitzendbureau zou ik dat per uur verdienen. Wat mij betreft is alles boven minimum mooi meegenomen"

Ik bedoel, dat vind ik echt niet leuk. En onbeschoft, want als ik inderdaad minder per uur zou verdienen, dan ben ik voorgelogen door het uitzendbureau. En als het een test was... dan vind ik dat wel onbeschoft.
pi_70479652
MoBlootje, da's mooi
pi_70479676
quote:

pi_70479746
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:
voor Moblo!

voor Nynke
Ja ik wilde hetzelfde zeggen .

@Ewelina: niet goed? Of ben je net zoals vorige keer onzeker erover (en gaan ze straks toch bellen dat je het bent geworden).

T: Stevige wandeling van een uur door natuurgebied in de buurt en glas verse sinaasappelsap + 2 schijven verse meloen . Ik voel me herboren, heerlijk.
pi_70479754
Is dat de espresso-toko, Ewelina?
pi_70479796
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat de espresso-toko, Ewelina?
Nope. Daar ben ik gewoon niet aangenomen.
pi_70479827
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik wilde hetzelfde zeggen .

@Ewelina: niet goed? Of ben je net zoals vorige keer onzeker erover (en gaan ze straks toch bellen dat je het bent geworden).
Zie verhaal boven.
pi_70479865
Oh. Is dat niet doorgegaan dan? En wat is dit voor baan?

*mist vanalles
pi_70479890
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef Duvel het volgende:
Een ijsje, ok, maar nieuwe schoenen... Ken je haar smaak?
Even een weekje overwerken dan maar.
quote:
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Niet best?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 15:06:56 #91
163650 Greys
pi_70479898
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
.

Greys, even een vraagje: waren jouw ouders onlangs niet foto's kwijt en heb je die foto's toen niet terug weten te halen mbv eoa programmaatje? Soortgelijke situatie hier Dus ik vroeg me af of je me de naam van dat programmaatje even kunt geven? .
Ja! Een paar geprobeerd, maar niet allemaal werkten ze. Eentje maar!
Ik moet dan even thuis op mijn laptop kijken strakkies, kan het wachten tot een uur of zes?

Weet je of je/ze daarna nog foto's hebben gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70479948
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zie verhaal boven.
Ja ik zag het nadat ik op invoeren drukte. Pfff het schept niet echt vertrouwen he, als het in dit stadium al mis lijkt te gaan met de communicatie ...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 15:08:52 #93
163650 Greys
pi_70479964
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef Viking84 het volgende:
O de foto's zijn niet weg . Toen ik ze net bekeek op de camera waren een heleboel foto's foetsie, maar toen ik de camera op de laptop aansloot kon ik ze gewoon zien. En nu ben ik ze aan het verplaatsen naar de harde schijf . Maar wel raar dat ik ze op de camera niet kon zien. Mijn vader dacht echt dat 'ie ze kwijt was en ze zijn al niet zo handig met die moderne electronica, dus de lol van het digitaal fotograferen was er alwee een beetje af voor hun.
Oh sorry, dit had ik nog niet gelezen.
Kregen ze niet toevallig 'kaartleesfout' op het moment dat ze langs bepaalde foto's bladerden? Waarschijnlijk hebben ze dan een foto gekanteld/geroteerd op het kaartje ipv op de computer. Zoiets. Heb ik ook wel eens. Als ik de foto's op het fototoestel kijk zie ik bij sommige een vraagtekentje en op de computer ziet hij ze wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70479979
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen flauw idee, ik moet 't nog horen. Ik vond het alleen niet leuk dat ze eerst zeiden dat ik in augustus nog wel op vakantie kon, en nu blijkt dat ineens niet te kunnen en het verdient kennelijk ook nog wat minder dan het uitzendbureau me voorspiegelde...

Uitzendbureau: "Ja, wat verwacht je te verdienen?"
Ik: "Nou, zo'n 8 euro is minimumloon, en alles erboven is mooi meegenomen"
Uitzendbureau: "Je krijgt daar 11,50 per uur"
Ik:

En vandaag ging het dus zo....

Potentiële werkgever: "Wat denk je te gaan verdienen?"
Ik: "Nou, volgens het uitzendbureau 11,50 per uur"
Potentiële werkgever: "Zoveel betalen we niet! Wil je dat per uur krijgen?"
Ik: "Volgens het uitzendbureau zou ik dat per uur verdienen. Wat mij betreft is alles boven minimum mooi meegenomen"

Ik bedoel, dat vind ik echt niet leuk. En onbeschoft, want als ik inderdaad minder per uur zou verdienen, dan ben ik voorgelogen door het uitzendbureau. En als het een test was... dan vind ik dat wel onbeschoft.
hm.. da's minder.. heb je 't uitzendbureau hier al over aangesproken?
Ja doei.
pi_70480012
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm.. da's minder.. heb je 't uitzendbureau hier al over aangesproken?
Nog niet. Ik weet ook niet wie er in dezen fout zit, de woningbouw of het uitzendbureau.
pi_70480049
het is een woningbouwbedrijf?

welke pauperorganisatie is dat, dat je geen 11,50 krijg?
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:11:37 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70480059
Moblo: wat fijn dat je mag blijven!

Ewelina: dat is niet netjes van het uitzendbureau en daar kan je de medewerkster ook echt wel op aanspreken. Ik zorgde er destijds altijd voor dat ik loonbedragen pas communiceerde op het moment dat ik 100% zeker wist dat het klopte wat ik ging doorgeven.
pi_70480090
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
het is een woningbouwbedrijf?

welke pauperorganisatie is dat, dat je geen 11,50 krijg?
Het is via een uitzendbureau hé...
  maandag 29 juni 2009 @ 15:12:48 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70480096
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh sorry, dit had ik nog niet gelezen.
Kregen ze niet toevallig 'kaartleesfout' op het moment dat ze langs bepaalde foto's bladerden? Waarschijnlijk hebben ze dan een foto gekanteld/geroteerd op het kaartje ipv op de computer. Zoiets. Heb ik ook wel eens. Als ik de foto's op het fototoestel kijk zie ik bij sommige een vraagtekentje en op de computer ziet hij ze wel
Het is al opgelost hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_70480146
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het is via een uitzendbureau hé...
ja, ik heb ook via uitzendbureau bij een woningcorporatie gezeten en ving 12 nog wat
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')