quote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nou gefeli dan maar!![]()
[..]
Ik niet.
Bedoel je dat je een dietiste hebt gemaild?
Ja dus.quote:Misschien weet je al jaren wat en hoeveel je zou moeten eten om je goed te voelen, maar eet je toch te veel of te weinig. Of je spuugt je eten uit of hebt alle diëten al geprobeerd. En eigenlijk heb je geen idee hoe deze cirkel van eten en diëten te doorbreken. En als je dat wel hebt, ontbreekt vaak de puf.
Individuele begeleiding biedt je de mogelijkheid deze cirkel te doorbreken. Samen met psycholoog/diëtist X ga je op zoek naar de mechanismen die je weerhouden van een gezond leefpatroon. Zodat je je eigen leven en eetpatroon weer in de hand krijgt.
progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef progje het volgende:
net 2 sultana fruit & fit gegeten.. naja beter dan niks..
vanavond wordt het kabeljauw met magere roomkaas uit de oven met een salade er bij denk ik
Misschien straks proberen nog even wat eten als ik mijn honger gevoel ooit weer eens terug krijg
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dus.
Hij leest vast wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
ooooh ja!! QFT!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
SMS Duvel maar dat je nu recht hebt op een paar nieuwe schoenen ofzo. Heb je verdiend.
i know.. net met vriend afgesproken dat we zo ff ergens wat gaan eten..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
progje: als je een poos zo weinig eet als jij gedaan hebt, is het niet hebben van een hongergevoel níet iets dat betekent dat je ook niet hoeft te eten - sterker nog, het is een teken van gewenning aan zo weinig eten.
je moet er echt even doorheen hoor, anders blijven je lijstjes zo karig.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
egopost: ik mis m'n vriendje. Nu al! Nog meer dan 3,5 maand to go!
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc..
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
egopost: ik mis m'n vriendje. Nu al! Nog meer dan 3,5 maand to go!
ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben net een parasol gekocht en buiten gezet. Dus nu zitten we weer binnen achter de pc..
Tuurlijk is het te doen, ik weet helaas maar al te goed hoe het is om van de ene op de andere dag ineens je geliefde niet meer te kunnen zien of spreken, alleen dat was blijvend.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb net de was opgehangen buiten, en toen droop het zweet al van m'n rug. Nu moet ik zo ook nog naar het dorp..
@ Lastpost: als je elkaar voortdurend ziet kan ik me dat ook wel voorstellen. Maar, zoveel zagen we elkaar niet. En minder zien is anders dan niet zien.
Maar goed, 3,5 maand is te doen! Positief denken!
Een ijsje, ok, maar nieuwe schoenen... Ken je haar smaak?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |