JA HOI DAN POTDOMME!!!!!!
Ik zoe dus net zoe kijken op de FP hé? En ik zo naar dit bericht zo klikkerboien:
http://www.tube8.com/teen/kasia-blue-dildo/21104/ 
sorry, die had ik eerst in mijn ctrl V
ik bedoel deze:
Avalon Weyzig nieuwe Miss Universe NederlandIk mij dus echt hier vet ergeren gewoon

Die kut reacties van die kut FOK!kers zijn gewoon te hypocriet voor woorden mehn

"Oh wat een gaar hoofd" en "Oohh die is lelijk!"

Alsof ze zelf ooit zo eentje aan de haak slaan!?
Ik wilde ze dus terugpakken, en die lelijke kut harsessen van hun (zelfs vrouwen die daar reageren

onzekere jaloerse trollen met droge vasjiens

) fobo daar op die FP plakken.
Ware het niet dat AL die figuren die haar als lelijk bestempelen, wél een FOBO hebben, maar geen pic van henzelf erin hebben stehen

Naar al deze reageerders gaat dit uit:
Sterf een niet zo vriendelijke dood in een niet verre toekomst! doe toch eens niet zo hypocriet en hou je puisterige muiltje nou maar gewoon. Immers, die meiden zijn gewoon uitverkoren omdat ze lekker zijn, en jullie zitten achter FOK! een uitverkorene af te zeiken

Zo, dat moest even uit mijn systeem, evenals het zaad van vanmiddag, al moet ik etwas sagen das ich gesternabend auch al flink habe gefäpperd jahwohl!?!??!!?!?!?!?!
Klacht:
Mensen op FOK! die zeiken op een uitverkorene van Miss Universe verkiezingen, dat ze lelijk is, terwijl ze zelf nimmer in de buurt zouden komen van zo een vasjien! Ok en nu ga ik balls of steel kijken oid doei!!!!!

EDIT:
![]()
Oké, er kunnen knappere keuzes gemaakt worden (Yolanthe ofzo?

) maar toch zou ik haar zeker nog wel geven!
[ Bericht 6% gewijzigd door Rickocum op 28-06-2009 22:26:12 (Je moeder slikt mijn spermazoïden.) ]