Dat wil hij niet, want dan kan hij falen en neemt niemand hem meer serieusquote:
Eerder in dit topic (of in het vorige topic) stond dat Berg de transfer naar AZ af heet laten ketsen omdat hij alleen naar een grote club wilde in Nederland zoals PSV of Ajax.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet Berg ook nog steeds naar Ajax willen.
Op basis van wat zou je dat nu nog moeten doen? Het slaat echt helemaal nergens op dat hij nu nog roept dat er mensen weg zouden moeten.quote:
Het blijven duitsers he!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ze draaien een beetje door daar
[..]![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Houniet het volgende:
Johan gaat zo zitten als hij de mensen die in zijn ogen niet goed functioneren- en of niet bij Ajax passen weg mag doen.
Dat bericht kwam uit begin 2008.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Eerder in dit topic (of in het vorige topic) stond dat Berg de transfer naar AZ af heet laten ketsen omdat hij alleen naar een grote club wilde in Nederland zoals PSV of Ajax.
Er is niks daarover bekend. AZ heeft met Nijland gesproken.. dat is alles wat bekend is. Waar jij op doelt zijn uitspraken van Berg van ergens begin 2008 in de VI, die veel media nu ineens weer aanhalen als ware het recente woorden van Berg dat hij AZ niet ziet zitten..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Eerder in dit topic (of in het vorige topic) stond dat Berg de transfer naar AZ af heet laten ketsen omdat hij alleen naar een grote club wilde in Nederland zoals PSV of Ajax.
Hij maakt zichzelf met de week belachelijker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
never. hij heeft veel voor ajax betekend maar hij is nu wel passé.
ik las vandaag nog ergens dat obradovic nog steeds een optie is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
het is ook wel verdacht stil rondom Obradovic. nog steeds mensen die die Velibor geloven omdat ie toevallig een Servische krant kan lezen?
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik las vandaag nog ergens dat obradovic nog steeds een optie is.
wat ajax naar mijn mening nodig heeft is een linksback(obradovic), een spits(berg), een sterke middenvelder( zou eigenlijk niet weten wie, seedorf?) en als t nog mogelijk is een 10 als rasmus elm en onyewu
Ja in het artikel op voetbalzone.nl over Mathijsen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik las vandaag nog ergens dat obradovic nog steeds een optie is.
ipv elm of?quote:
Het gaat er niet om of het nu een goed moment is, het gaat erom dat er mensen weg moeten. Natuurlijk kun je dat in de voorbereiding op een nieuw seizoen niet zo maar doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op basis van wat zou je dat nu nog moeten doen? Het slaat echt helemaal nergens op dat hij nu nog roept dat er mensen weg zouden moeten.
Dat denk ik ook. Helaas voor Cruijff (en ik denk dus voor Ajax) is het zo dat de mensen die hem aannemen dan zelf het veld mogen ruimen en daarom Cruijff dus niet uitnodigen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Houniet het volgende:
Johan gaat zo zitten als hij de mensen die in zijn ogen niet goed functioneren- en of niet bij Ajax passen weg mag doen.
Nee Ajax zelf dan. Ze zitten achter Elia aan alsof een 16jarige een gratis breezer krijgt. Met Elia gaan we geen kampioen worden hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef TUFKAL het volgende:
Hij maakt zichzelf met de week belachelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |