Wow ik had niet verwacht dat dat zo goed verdiende. Staan daar nog enige eisen aan vast en is het een beetje flexibel werk ? Hoeveel werk je dan trouwens per week, want met 3 uurtjes schiet het natuurlijk weinig opquote:
Geef je veel bijles? Anders kan het nog niet echt uit, lijkt mequote:
Welke taal?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef Core2 het volgende:
Heb een baantje voor 13 euro in het uur, programmeur.
Je kunt het via een bureau doen of voor jezelf. Bij dat laatste kun je natuurlijk je eigen tarief bepalen. en de belasting hoeft niets alles te wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Wow ik had niet verwacht dat dat zo goed verdiende. Staan daar nog enige eisen aan vast en is het een beetje flexibel werk ? Hoeveel werk je dan trouwens per week, want met 3 uurtjes schiet het natuurlijk weinig op
Programmeur of scripter?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef Core2 het volgende:
Heb een baantje voor 13 euro in het uur, programmeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om een pauperopdracht die ik via een uitzendbureau heb gekregen. Ik mag een prutsprojectje omzetten naar vb.net, niet echt ideaal dus.quote:
Oh grapjequote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef Core2 het volgende:
[..]
Het gaat om een pauperopdracht die ik via een uitzendbureau heb gekregen. Ik mag een prutsprojectje omzetten naar vb.net, niet echt ideaal dus.
Ik heb nog nooit call-center werk gedaan, dus kan ik niet beoordelenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Oh grapje. Maarja, voor 13 euro is dat een stuk relaxer dan call-centermedewerker zijn
Ja, ik heb mijn werkstudent baantje gewoon door open sollicitatie binnen gekopt. Moet wel vermelden dan ik al bekend was bij het bedrijf (workshop/business course)quote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Plakstrip het volgende:
Helaas ben ik nergens goed genoeg in, om anderen in les te geven, dus bijles geven valt voor mij af, maar toch bedankt voor de tip.
@ degene die ooit werkstudent is geweest; hoe ben je aan deze baan gekomen? Gewoon dmv open sollicitaties versturen oid? Want via het uitzendbureau vind je op het moment echt alleen maar waardeloze baantjes.
@ degene die in een museum werkt; wat moet je precies doen? En hoe ben je aan die baan gekomen?
Oh en voor de degene die het vroeg, ik ben 22.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |